Centraal Bug topic

12-12-2011 11:45 1838 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je forumbugs, bugs op de forumApp en bugs op het mobiele forum melden.

Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.

De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.

We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.

Met vriendelijke groet,

Moderatorteam Viva.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nou ik hoop ook op spoedige verbeteringen.
Die app-problemen zijn hier nog steeds hetzelfde. Toevallig hadden wij de afgelopen weken thuis problemen met de wifi en die zijn inmiddels verholpen. De viva-app blijft onverminderd traag.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Mbt de Viva app wil men nu graag nog zoveel mogelijk technische info achterhalen van iedereen die problemen ondervindt van de trage werking van de app.

Graag willen we weten:

- Vanaf welk apparaat gebruik je de Viva app? (bijvoorbeeld vanaf een iPhone4S)

- Welk operating system gebruik je? (bijvoorbeeld iOS 5 of iOS 6)

Graag alleen bovenstaande melden als je last hebt van een trage app. Mocht de app wel vlot werken bij je dan horen we dat overigens ook graag. Dank!
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Volgens mij werkt de app bij niemand vlot.

De app heeft het bij mij zowel traag gedaan vanaf iOS 5 als iOS 6 met de iPhone.
iPhone 4 en iOs 5 gebruik ik.
iPhone 4S en iOS 5
Waarom updaten jullie niet?
Omdat dit afgeraden werd door mijn telecomleverancier, schijnt nogal kinderziekten te hebben.
Ik update nooit meteen. Pas als alle bugs en kinderziektes eruit zijn.
Heb je gehoord dat die Applemaps Berlijn op de Noordpool laten zien?
Het enige wat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is dat ik soms mijn bladwijzers even kwijt ben. Verder ben ik met een aantal nieuwe functies echt ontzettend blij!
Ik wacht nog even rustig af, maar met welke functies ben jij blij, frizzy?
Vooral de niet-storen-functie. Verder is de mappen-functie veel mooier en beter geworden, kun je je mail nu makkelijker verversen, FB is geïntegreerd in al je apps enz enz.

Maar dat niet storen, wauw!
Feesboek heb ik niet, maar niet-storen-functie klinkt wel goed. Hoe werkt dat?
Als je die aanzet komt wel alles binnen maar zonder geluid. Alleen het mooie is: je kunt bepaalde contacten als favoriet instellen, en die maken dan wél geluid. Super dus voor als je geen zin hebt in telefoontjes, of voor de nacht, maar wanneer je wel bereikbaar wil zijn voor belangrijke mensen in noodgevallen.
Trage en slecht werkende app hier. iPhone 4S en iOS 6. Maar had er ook last van met mijn iPhone 4 en iOS 5.
Hij gooit me er weer steeds uit
quote:lottekeNL schreef op 26 september 2012 @ 09:34:

Als ik in Google Chrome via het loepje naar mijn eigen topiclijst ga, kan ik niet op de laatste reactie klikken, omdat die irritante Skoda-advertentie te groot is en deze bedekt.

Edit: het is niet alleen de advertentie in de rechterkolom, ook andere items (Vivablog, zoeken in Google etc) overlappen de mogelijkheid om op laatste reacties te klikken.

Ik zet deze hier nog even neer, want er werd veel gereageerd maar niet hierop geloof ik.

Op de iPad, mobiele site, geen app, is het ook zo: de rechterkolom met advertenties en dergelijke overlapt de laatste reacties.
quote:frizzy schreef op 24 september 2012 @ 20:45:

Wat ik wél erg graag zou willen zien bij de app en/of de mobiele site

- een optie tot een lijst van de topics waarin ik heb gereageerd (kan via loepje)

- verder kunnen kijken dan één pagina onderwerpen per pijler

- ingelogd kunnen blijven

- mogelijkheid tot citerenDit zou fijn zijn!!
Bij mij logt de mobiele site ook steeds uit. Ik kon wel de topics zien waar ik in heb gereageerd, maar ik kon niets posten.

Nu net weer wel, dus wat het nou was?? Heb niets veranderd ofzo...
Het inlogprobleem zou met het uitzetten van de advertentie niet meer op mogen treden. Op mijn eigen iPhone gaat dat ook allemaal nog goed en blijf ikzelf ingelogd staan. We houden het in de gaten.

Ik word weer de hele tijd uitgelogd sinds die reclame weer aanstaat.
Dank u!
Steeds als de reclame tevoorschijn komt, logt de site me automatisch uit.
quote:appel_ke schreef op 30 september 2012 @ 12:30:

Steeds als de reclame tevoorschijn komt, logt de site me automatisch uit.

Hier staat die reclame op mobiel uit. Hij zou alleen heel even aan mogen staan als men een en ander aan het testen is.

Totdat het probleem opgelost is blijft de advertentie op mobiel in ieder geval helemaal uit staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven