Centraal Bug topic
maandag 12 december 2011 om 11:45
Hier kun je forumbugs, bugs op de forumApp en bugs op het mobiele forum melden.
Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.
De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.
We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.
Met vriendelijke groet,
Moderatorteam Viva.
Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.
De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.
We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.
Met vriendelijke groet,
Moderatorteam Viva.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 26 september 2012 om 10:53
woensdag 26 september 2012 om 13:30
Mbt de Viva app wil men nu graag nog zoveel mogelijk technische info achterhalen van iedereen die problemen ondervindt van de trage werking van de app.
Graag willen we weten:
- Vanaf welk apparaat gebruik je de Viva app? (bijvoorbeeld vanaf een iPhone4S)
- Welk operating system gebruik je? (bijvoorbeeld iOS 5 of iOS 6)
Graag alleen bovenstaande melden als je last hebt van een trage app. Mocht de app wel vlot werken bij je dan horen we dat overigens ook graag. Dank!
Graag willen we weten:
- Vanaf welk apparaat gebruik je de Viva app? (bijvoorbeeld vanaf een iPhone4S)
- Welk operating system gebruik je? (bijvoorbeeld iOS 5 of iOS 6)
Graag alleen bovenstaande melden als je last hebt van een trage app. Mocht de app wel vlot werken bij je dan horen we dat overigens ook graag. Dank!
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
woensdag 26 september 2012 om 14:29
Als je die aanzet komt wel alles binnen maar zonder geluid. Alleen het mooie is: je kunt bepaalde contacten als favoriet instellen, en die maken dan wél geluid. Super dus voor als je geen zin hebt in telefoontjes, of voor de nacht, maar wanneer je wel bereikbaar wil zijn voor belangrijke mensen in noodgevallen.
donderdag 27 september 2012 om 10:32
quote:lottekeNL schreef op 26 september 2012 @ 09:34:
Als ik in Google Chrome via het loepje naar mijn eigen topiclijst ga, kan ik niet op de laatste reactie klikken, omdat die irritante Skoda-advertentie te groot is en deze bedekt.
Edit: het is niet alleen de advertentie in de rechterkolom, ook andere items (Vivablog, zoeken in Google etc) overlappen de mogelijkheid om op laatste reacties te klikken.
Ik zet deze hier nog even neer, want er werd veel gereageerd maar niet hierop geloof ik.
Op de iPad, mobiele site, geen app, is het ook zo: de rechterkolom met advertenties en dergelijke overlapt de laatste reacties.
Als ik in Google Chrome via het loepje naar mijn eigen topiclijst ga, kan ik niet op de laatste reactie klikken, omdat die irritante Skoda-advertentie te groot is en deze bedekt.
Edit: het is niet alleen de advertentie in de rechterkolom, ook andere items (Vivablog, zoeken in Google etc) overlappen de mogelijkheid om op laatste reacties te klikken.
Ik zet deze hier nog even neer, want er werd veel gereageerd maar niet hierop geloof ik.
Op de iPad, mobiele site, geen app, is het ook zo: de rechterkolom met advertenties en dergelijke overlapt de laatste reacties.
donderdag 27 september 2012 om 11:32
quote:frizzy schreef op 24 september 2012 @ 20:45:
Wat ik wél erg graag zou willen zien bij de app en/of de mobiele site
- een optie tot een lijst van de topics waarin ik heb gereageerd (kan via loepje)
- verder kunnen kijken dan één pagina onderwerpen per pijler
- ingelogd kunnen blijven
- mogelijkheid tot citerenDit zou fijn zijn!!
Wat ik wél erg graag zou willen zien bij de app en/of de mobiele site
- een optie tot een lijst van de topics waarin ik heb gereageerd (kan via loepje)
- verder kunnen kijken dan één pagina onderwerpen per pijler
- ingelogd kunnen blijven
- mogelijkheid tot citerenDit zou fijn zijn!!
donderdag 27 september 2012 om 12:42
Het inlogprobleem zou met het uitzetten van de advertentie niet meer op mogen treden. Op mijn eigen iPhone gaat dat ook allemaal nog goed en blijf ikzelf ingelogd staan. We houden het in de gaten.
maandag 1 oktober 2012 om 12:08
quote:appel_ke schreef op 30 september 2012 @ 12:30:
Steeds als de reclame tevoorschijn komt, logt de site me automatisch uit.
Hier staat die reclame op mobiel uit. Hij zou alleen heel even aan mogen staan als men een en ander aan het testen is.
Totdat het probleem opgelost is blijft de advertentie op mobiel in ieder geval helemaal uit staan.
Steeds als de reclame tevoorschijn komt, logt de site me automatisch uit.
Hier staat die reclame op mobiel uit. Hij zou alleen heel even aan mogen staan als men een en ander aan het testen is.
Totdat het probleem opgelost is blijft de advertentie op mobiel in ieder geval helemaal uit staan.