Centraal Moderatortopic deel 2

28-02-2012 11:33 3484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Verplaatst naar Overig;

Schrik me rot van reclame,,,,,weer!

mvg,

junior.
Het topic: "Huishoudhandschoenen" is verwijderd, troll topic.

Met vriendelijke groeten,

Moderator viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Het topic: "Ludieke EK campagne opgezet" is verwijderd in verband met spam.

Met vriendelijke groeten,

Moderator viva forum

Verplaatst naar Kinderen;

Lijst met pest-scholen?

mvg,

Junior.
Het topic redt de wereld en wordt miljonair is verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 26 april 2012 @ 16:20:

[...]

geen idee...Zou je een mail willen sturen naar forum@viva.nl, dan kunnen wij het voor je uit laten zoeken!

met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumBedankt mods, mijn motto is terug van weggeweest!
Beste mods,

Ik word onterecht gestaft in het topic pff marokkaanse buren. Ik heb niks gedaan en men staft me zomaar.

Mvg verliefdopiemand.
quote:verliefdopiemand schreef op 27 april 2012 @ 16:56:

Beste mods,

Ik word onterecht gestaft in het topic pff marokkaanse buren. Ik heb niks gedaan en men staft me zomaar.

Mvg verliefdopiemand.Ach, je Marokkaanse buren hebben ook niks gedaan (behalve zich als goede nieuwe buren gedragen) en die haal je ook door het slijk. Dus dan weet je hoe het voelt, kun je misschien met je nieuwe buurvrouw een praatgroepje opzetten om dit verschrikkelijke leed te verwerken.
"Beste mods,

Mvg verliefdopiemand."

Waarom kan deze verliefdopzichzelf hier ueberhaupt nog provocerende, irritante topics openen??
quote:girlinthefire schreef op 27 april 2012 @ 17:09:

"Beste mods,

Mvg verliefdopiemand."

Waarom kan deze verliefdopzichzelf hier ueberhaupt nog provocerende, irritante topics openen??Hoe bedoel je uberhaupt nog? Ik heb nooit een provocerend topic geopend ook niet deze, ga er vanuit dat mods het zelf zullen uitzoeken en tot een beslissing komen.
Voorlopig word je in ieder geval nog tot op je extensions afgefikt. Zou dat een reden hebben denk je?
quote:verliefdopiemand schreef op 27 april 2012 @ 17:25:

[...]

Hoe bedoel je uberhaupt nog? Ik heb nooit een provocerend topic geopend ook niet deze, ga er vanuit dat mods het zelf zullen uitzoeken en tot een beslissing komen.

Topic is verwijderd.

mvg,

Junior.
Wat gek had even kort een ban en toen weer niet, als ik gebanned word vind ik het echt oneerlijk omdat ik niks verkeerds heb gedaan. Vind ook dat mods moeten uitzoeken wat ik allemaal heb geschreven en niet zomaar uitgaan op staffen van andere mensen.
Als door een tovenaar, is het topic verdwenen met één gebaar.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Moet jij niet bij de mac Donald staan in je hottest outfit?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 27 april 2012 @ 17:52:

Topic is verwijderd.

mvg,

Junior.
Fijn dat het topic verwijderd is bedankt mods.
quote:verliefdopiemand schreef op 27 april 2012 @ 17:52:

Wat gek had even kort een ban en toen weer niet, als ik gebanned word vind ik het echt oneerlijk omdat ik niks verkeerds heb gedaan. Vind ook dat mods moeten uitzoeken wat ik allemaal heb geschreven en niet zomaar uitgaan op staffen van andere mensen.Even een na-huil-topic openen, dan ga ik vast een pannenkoek voor je bakken.
quote:verliefdopiemand schreef op 27 april 2012 @ 17:52:

Wat gek had even kort een ban en toen weer niet, als ik gebanned word vind ik het echt oneerlijk omdat ik niks verkeerds heb gedaan. Vind ook dat mods moeten uitzoeken wat ik allemaal heb geschreven en niet zomaar uitgaan op staffen van andere mensen.Jij vindt wel heel veel he! De mods zijn de baas. Ullah!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Jaja007 schreef op 27 april 2012 @ 17:52:

Moet jij niet bij de mac Donald staan in je hottest outfit?Jouw motto is een mooi antwoord op dergelijke topics!
quote:Fame schreef op 27 april 2012 @ 17:54:

[...]

Jij vindt wel heel veel he! De mods zijn de baas. Ullah!Die hebben besloten de topic te verwijderen en mij geen ban of wat dan ook te geven. Rechtvaardig dus ben er blij mee.
quote:verliefdopiemand schreef op 27 april 2012 @ 17:57:

[...]

Die hebben besloten de topic te verwijderen en mij geen ban of wat dan ook te geven. Rechtvaardig dus ben er blij mee.Slijmbal, je vond het toch zo terecht om dit topic te openen? Kom op zeg.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Regel Viva:

Het is niet toegestaan materiaal te publiceren dat opzettelijk foutief en/of onnauwkeurig en/of krenkend en/of vulgair en/of tot haat aanzet en/of obsceen en/of beledigend is over een groep mensen wegens hun ras, godsdienst of levensovertuiging of hun hetero/homoseksuele geaardheid en/of bedreigend en/of anderszins in strijd met de wet is dan wel iemand anders eer en/of goede naam aantast.

Nou als er ergens een voorbeeld was van krenkend en beledigend over een groep mensen wegens hun ras, godsdienst of levensovertuiging dan was het hier wel. Is dat niet banwaardig dan?

Snap dat het topic gesloten is maar dat TO dit kan doen zonder te worden gestraft dat snap ik weer niet.
Optimist tot in de kist!
quote:verliefdopiemand schreef op 27 april 2012 @ 16:56:

Ik word onterecht gestaft in het topic pff marokkaanse buren. Ik heb niks gedaan en men staft me zomaar. Onterecht? Je bent gewoon eng racistisch of een enge trol, dus het staffen was geheel terecht. En blijkbaar vind je dat nu zelf ook, anders zou je niet zo hoeven slijmen bij de mods.
Dat je nu nog niet geband bent zegt niks want de juniormod mag dat niet. Ik zou dus niet te vroeg juichen verliefdopiemand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven