Centraal Moderatortopic deel 2
dinsdag 28 februari 2012 om 11:33
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 28 april 2012 om 13:38
zaterdag 28 april 2012 om 14:05
quote:JuniorModeratorViva schreef op 28 april 2012 @ 12:59:
Waarom mensen zo kwetsen op dit forum?
Verplaatst van Actueel naar Overig.Nope. Die is verplaatst naar de prullenbak.
Waarom mensen zo kwetsen op dit forum?
Verplaatst van Actueel naar Overig.Nope. Die is verplaatst naar de prullenbak.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

zaterdag 28 april 2012 om 14:09
quote:Enn schreef op 28 april 2012 @ 14:05:
[...]
Nope. Die is verplaatst naar de prullenbak.
Zo jammer, ik vond het goed dat dit eindelijk eens uitgesproken werd op het forum.
Iedereen is zo hard naar elkaar hier en dat er dan een nieuweling is die dit ter sprake durft te brengen, respect!
Wat zeg ik? R.E.S.P.E.C.T.!
Zo'n topic is vernieuwend, nooit eerder werd dit besproken en dan wordt het verwijderd. Zonde
[...]
Nope. Die is verplaatst naar de prullenbak.
Zo jammer, ik vond het goed dat dit eindelijk eens uitgesproken werd op het forum.
Iedereen is zo hard naar elkaar hier en dat er dan een nieuweling is die dit ter sprake durft te brengen, respect!
Wat zeg ik? R.E.S.P.E.C.T.!
Zo'n topic is vernieuwend, nooit eerder werd dit besproken en dan wordt het verwijderd. Zonde
zaterdag 28 april 2012 om 14:11
Beste forummers,
Zoals eerder werd gezegd en ook te vinden is in de OP, willen we dit topic graag gebruiken voor verzoekjes tot de moderators en meldingen. Dus niet voor off-topic berichten en discussiepunten.
Graag ons verzoek opvolgen. We willen dit topic graag schoon en overzichtelijk houden. Voor onszelf, maar ook voor de gebruikers.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Zoals eerder werd gezegd en ook te vinden is in de OP, willen we dit topic graag gebruiken voor verzoekjes tot de moderators en meldingen. Dus niet voor off-topic berichten en discussiepunten.
Graag ons verzoek opvolgen. We willen dit topic graag schoon en overzichtelijk houden. Voor onszelf, maar ook voor de gebruikers.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
zaterdag 28 april 2012 om 14:45
quote:ModeratorViva schreef op 28 april 2012 @ 14:11:
Beste forummers,
Met vriendelijke groet,
Moderator VivaNaar aanleiding van een waarschuwing heb ik jullie deze week 2 keer een mail gestuurd met een vraag. Kunnen jullie deze beantwoorden?
Beste forummers,
Met vriendelijke groet,
Moderator VivaNaar aanleiding van een waarschuwing heb ik jullie deze week 2 keer een mail gestuurd met een vraag. Kunnen jullie deze beantwoorden?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zaterdag 28 april 2012 om 15:55
quote:Tickel schreef op 28 april 2012 @ 14:45:
[...]
Naar aanleiding van een waarschuwing heb ik jullie deze week 2 keer een mail gestuurd met een vraag. Kunnen jullie deze beantwoorden?
Ik heb je vraag doorgegeven aan de betreffende moderator.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
[...]
Naar aanleiding van een waarschuwing heb ik jullie deze week 2 keer een mail gestuurd met een vraag. Kunnen jullie deze beantwoorden?
Ik heb je vraag doorgegeven aan de betreffende moderator.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum