Centraal Moderatortopic deel 2

28-02-2012 11:33 3484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:jaschenca_2 schreef op 11 maart 2012 @ 12:10:

Spammer spamt forum vol: http://forum.viva.nl/forum/find/poster/148151/messages

Spamberichten zijn verwijderd. Bedankt voor de melding.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Hallo Moderator,

kan ik hier terecht voor het verplaatsen van een topic naar een andere pijler?

Ik heb per ongeluk het topic "ik zie door de planten de heg niet meer" geplaatst onder mode, sorry ;).

Kun je deze aub naar de thuis pijler verplaatsen?

Alvast bedankt!

Groet,

Sannie.
quote:Sannies schreef op 11 maart 2012 @ 15:24:

Hallo Moderator,

kan ik hier terecht voor het verplaatsen van een topic naar een andere pijler?

Ik heb per ongeluk het topic "ik zie door de planten de heg niet meer" geplaatst onder mode, sorry ;).

Kun je deze aub naar de thuis pijler verplaatsen?

Alvast bedankt!

Groet,

Sannie.

Beste Sannie,

Je topic is verplaatst naar de pijler thuis.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Beste Mod,

Er zijn twee topics van Egmondcodfried op Overig. die horen eigenlijk op Actueel. Zou je ze kunnen verplaatsen? Al vast bedankt.
Beste mods,

Ik heb een topic geopend met de titel Help me aub ik draai door, zou dit veranderd kunnen worden in problemen met silverlight installeren. Men schrikt blijkbaar van de topictitel.

Mvg Mademees.
quote:MEFS schreef op 11 maart 2012 @ 18:23:

Beste Mod,

Er zijn twee topics van Egmondcodfried op Overig. die horen eigenlijk op Actueel. Zou je ze kunnen verplaatsen? Al vast bedankt.Sluit ik me bij aan!
quote:mademees schreef op 12 maart 2012 @ 00:22:

Beste mods,

Ik heb een topic geopend met de titel Help me aub ik draai door, zou dit veranderd kunnen worden in problemen met silverlight installeren. Men schrikt blijkbaar van de topictitel.

Mvg Mademees.En dan maar gelijk naar Digi verplaatsen?
Nachtelijke spammer is vandaag Sharicer. O.a. gestafd in dit topic;

Ben je ook nog wakker? Klets hier mee.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 maart 2012 @ 04:10:

Nachtelijke spammer is vandaag Sharicer. O.a. gestafd in dit topic;

Ben je ook nog wakker? Klets hier mee.

Goeiemorgen, MV!

Mods, deze spammer zit ook in EAUSM.
Moge SRI,

Ik heb hem overal gestafd wat ik kon vinden onder zijn loepje. Maar de Mod kan het beter nog even kijken of ik ze allemaal heb gehad.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 maart 2012 @ 06:39:

Moge SRI,

Ik heb hem overal gestafd wat ik kon vinden onder zijn loepje. Maar de Mod kan het beter nog even kijken of ik ze allemaal heb gehad.

Bedankt voor de meldingen! Ik geloof dat ik ze nu ook allemaal gehad heb.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

Beste mods,

Ik zet hier even een stukje tekst neer (zo ongeveer zoals het gezegd is, want letterlijk mag niet geloof ik?) wat ik gestaft heb, omdat ik bang ben dat het anders over het hoofd gezien wordt. Ook hoor ik nooit terug wat een stafje geven voor gevolgen heeft gehad, krijg je daar nooit bericht van als 'staffer'?

"blanke bejaarden mogen niet langer dan 70 jaar leven, blanke gehandicapten kosten alleen maar geld, en blanke flikkers moet ik niet, vooral niet op christelijke scholen."
quote:molly74 schreef op 12 maart 2012 @ 13:16:

Beste mods,

Ik zet hier even een stukje tekst neer (zo ongeveer zoals het gezegd is, want letterlijk mag niet geloof ik?) wat ik gestaft heb, omdat ik bang ben dat het anders over het hoofd gezien wordt. Ook hoor ik nooit terug wat een stafje geven voor gevolgen heeft gehad, krijg je daar nooit bericht van als 'staffer'?

"blanke bejaarden mogen niet langer dan 70 jaar leven, blanke gehandicapten kosten alleen maar geld, en blanke flikkers moet ik niet, vooral niet op christelijke scholen."

Wij hebben je stafmelding gezien en maatregelen getroffen. Wij zien iedere stafmelding en kijken daar serieus naar. Wij doen echter geen uitspraken over de genomen maatregelen, daar hoor je als staffer inderdaad niets meer over.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 12 maart 2012 @ 14:05:

[...]

Wij hebben je stafmelding gezien en maatregelen getroffen. Wij zien iedere stafmelding en kijken daar serieus naar. Wij doen echter geen uitspraken over de genomen maatregelen, daar hoor je als staffer inderdaad niets meer over.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumOk, dank je! En wat reactie n.a.v. staffen betreft: dan weet ik dat ook weer. Had geen idee namelijk.
Forummer spamt het forum vol met topics waarin hij continue verwijst naar zijn eigen site en zijn eigen boeken. Mag dat?
Yvon, dat zou inderdaad hetzelfde zijn als waar het laatst over ging, ben even de naam kwijt. (Matteo ofzoiets?) Edit, nee, dat was het niet. Die ene die God zoekt steeds en naar zijn website verwijst, je weet vast wie ik bedoel
Leon, Molly, je bedoeld Leon.
Dat zou inderdaad meten met twee maten zijn, als EC wel zijn gang mag gaan maar NL niet. Bovendien vinden mensen EC vooral irritant en hebben ze met NL vooral medelijden.

Lijkt mij duidelijk wat er moet gebeuren... EC een perma voor spammen.
Ja Acy, die inderdaad. Dank je.
quote:MEFS schreef op 11 maart 2012 @ 18:23:

Beste Mod,

Er zijn twee topics van Egmondcodfried op Overig. die horen eigenlijk op Actueel. Zou je ze kunnen verplaatsen? Al vast bedankt.Ik vind dat de topics van deze Egmondcodfried helemaal niet op actueel thuishoren. Wat is er actueel aan een discussie over Sinterklaas? En wat is er actueel aan Jane Austen (1775-1817)? Hij is beter op zijn plaats op 'overig'!
Ze heeft t niet over t Sinterklaas topic, ondernemer.
quote:yvonjaspers schreef op 12 maart 2012 @ 14:35:

Forummer spamt het forum vol met topics waarin hij continue verwijst naar zijn eigen site en zijn eigen boeken. Mag dat?

Dat is uiteraard niet de bedoeling, we gaan er naar kijken! Dank voor de melding!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Maar Molly en YJ, het verschil zit hem iN t commerciële denk ik.

En EC plaatst de links in zijn topic, waardoor ze weer relevant zouden (kunnen) zijn aan de (non)discussie. Zo gehaaid is hij ook wel weer.
Ik hoop dat de moderators daar doorheen prikken.
quote:ModeratorViva schreef op 12 maart 2012 @ 15:38:

[...]

Dat is uiteraard niet de bedoeling, we gaan er naar kijken! Dank voor de melding!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Als ik zo vrij mag zijn: dit zien jullie nu pas? Dat hadden jullie toch zelf ook al kunnen constateren?

Verder vroeg ik me af: wat is het verschil met staffen en hier melden? Hier iets dergelijks posten wordt wel teruggekoppeld aan de melder, via een staf niet. Wat kan ik voortaan dan het beste doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven