Centraal Moderatortopic deel 2
dinsdag 28 februari 2012 om 11:33
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 19 maart 2012 om 14:00
quote:helene31 schreef op 19 maart 2012 @ 13:57:
[...]
Mod, kan hier misschien naar gekeken worden? Alles staat er nog.
Ben er mee bezig! Dank voor het melden!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
[...]
Mod, kan hier misschien naar gekeken worden? Alles staat er nog.
Ben er mee bezig! Dank voor het melden!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
maandag 19 maart 2012 om 14:46
quote:UCchick1990 schreef op 19 maart 2012 @ 13:54:
Mods, wat gebeurt er eigenlijk als je iemand gestaft hebt, krijg je dan nog bericht van de uitkomst?
In principe krijg je geen antwoord. mocht je een specifieke vraag hebben dan verzoeken wij je deze te mailen naar forum@viva.nl . Alle mails worden beantwoord!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Mods, wat gebeurt er eigenlijk als je iemand gestaft hebt, krijg je dan nog bericht van de uitkomst?
In principe krijg je geen antwoord. mocht je een specifieke vraag hebben dan verzoeken wij je deze te mailen naar forum@viva.nl . Alle mails worden beantwoord!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
maandag 19 maart 2012 om 14:51
quote:Bruja78 schreef op 19 maart 2012 @ 13:07:
Mod, zou je mijn quote in de post van 11:45 willen weghalen? Dan valt er via google ook niks meer te achterhalen en zoals je hopelijk begrijpt wil ik hier zo voorzichtig mogelijk mee omgaan.
De quote is verwijderd!
Met vriendeiljke groet,
Moderator Viva forum
Mod, zou je mijn quote in de post van 11:45 willen weghalen? Dan valt er via google ook niks meer te achterhalen en zoals je hopelijk begrijpt wil ik hier zo voorzichtig mogelijk mee omgaan.
De quote is verwijderd!
Met vriendeiljke groet,
Moderator Viva forum
maandag 19 maart 2012 om 14:54
quote:Floortje_1981 schreef op 19 maart 2012 @ 11:50:
Moderators, mag de topictitel van mijn kat gaat toch niet dood helaas weer gewijzigd worden in, mijn kat is helaas vannacht gestorven
De titel is aangepast . Veel sterkte!!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Moderators, mag de topictitel van mijn kat gaat toch niet dood helaas weer gewijzigd worden in, mijn kat is helaas vannacht gestorven
De titel is aangepast . Veel sterkte!!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
maandag 19 maart 2012 om 23:42
quote:ster89 schreef op 19 maart 2012 @ 23:14:
Mods, zouden jullie mijn topic 'bord voor haar kop' op de relatiepijler willen verwijderen? Het is me bij nader inzien toch wat te herkenbaar..
Bvd!
Beste Ster89,
Het topic 'Bord voor haar kop' is verwijderd ivm privacy.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Mods, zouden jullie mijn topic 'bord voor haar kop' op de relatiepijler willen verwijderen? Het is me bij nader inzien toch wat te herkenbaar..
Bvd!
Beste Ster89,
Het topic 'Bord voor haar kop' is verwijderd ivm privacy.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
dinsdag 20 maart 2012 om 12:02
Het topic: 'Behandelaar heeft geen dossier van me bijgehouden' is verwijderd op verzoek va de TO.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum
dinsdag 20 maart 2012 om 12:04
quote:Floortje_1981 schreef op 20 maart 2012 @ 11:50:
hoi Moderator,
mag de titel van mijn topic, angst om tante, gewijzigd worden in, angst om tante met kanker.
Nu is de titel niet zo duidelijk en krijg ik weinig reacties...
Bedankt!
Het is aangepast.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
hoi Moderator,
mag de titel van mijn topic, angst om tante, gewijzigd worden in, angst om tante met kanker.
Nu is de titel niet zo duidelijk en krijg ik weinig reacties...
Bedankt!
Het is aangepast.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
dinsdag 20 maart 2012 om 17:27
Beste mods,
Na herhaaldelijk gestaft en ook gemaild te hebben is het nog steeds niet opgehouden met het gekat van deze forummer. Nog steeds sneert zij en ik probeer het te negeren maar net ging het echt te ver in het topic 'Mijn vriend wilt mij niet aan zijn ouders voorstellen' op de relatiepijler. Deze quote (over mij) komt daar vandaan (als dit niet mag dan kan het natuurlijk verwijderd worden):
quote:Ksenija schreef op 20 maart 2012 @ 17:05:
[...]
haha, ik vind haar....
niet consequent.
Wat is er mis met een correctie, is schelden dan nodig?!
Zelf doet ze dat altijd bij iedereen, maar dat mag bij haar niet.
(ooit nog een hele discussie over geweest, iedereen viel er bij haar over) Is ze door iedereen aangevallen, komt er in 1 keer een nieuwe nick langs die WEER gaat zeiken over spelling in datzelfde topic en die ineens verdwijnt, nadat meerdere mensen doorhadden dat zij het was.
Liegen vind ik erger dan het gezeik zelf.
Zo slecht voorbereid
Het onderstreepte deel is wederom een beschuldiging van dubbelnicken door mij.
Ik ben het nu echt zat en hoop dat jullie maatregelen gaan nemen.
Bvd, Ster 89
P.s. bedankt voor het verwijderen van mijn topic gisteren!
Na herhaaldelijk gestaft en ook gemaild te hebben is het nog steeds niet opgehouden met het gekat van deze forummer. Nog steeds sneert zij en ik probeer het te negeren maar net ging het echt te ver in het topic 'Mijn vriend wilt mij niet aan zijn ouders voorstellen' op de relatiepijler. Deze quote (over mij) komt daar vandaan (als dit niet mag dan kan het natuurlijk verwijderd worden):
quote:Ksenija schreef op 20 maart 2012 @ 17:05:
[...]
haha, ik vind haar....
niet consequent.
Wat is er mis met een correctie, is schelden dan nodig?!
Zelf doet ze dat altijd bij iedereen, maar dat mag bij haar niet.
(ooit nog een hele discussie over geweest, iedereen viel er bij haar over) Is ze door iedereen aangevallen, komt er in 1 keer een nieuwe nick langs die WEER gaat zeiken over spelling in datzelfde topic en die ineens verdwijnt, nadat meerdere mensen doorhadden dat zij het was.
Liegen vind ik erger dan het gezeik zelf.
Zo slecht voorbereid
Bvd, Ster 89
dinsdag 20 maart 2012 om 19:09
quote:ster89 schreef op 20 maart 2012 @ 17:27:
Beste mods,
[...]
Bvd, Ster 89
We gaan er naar kijken en zullen zonodig maatregelen nemen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Beste mods,
[...]
Bvd, Ster 89
We gaan er naar kijken en zullen zonodig maatregelen nemen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
dinsdag 20 maart 2012 om 21:38
dinsdag 20 maart 2012 om 21:50
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 20 maart 2012 @ 20:08:
Mijn volgende vraag is of jullie een slotje willen plaatsen op dit topic nieuw deel is geopend
We doorvragen elkaar daar weer verder! Bedankt.
Beste IBI,
Slotje is geplaatst op het topic. Veel forumplezier gewenst in het nieuwe deel.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Mijn volgende vraag is of jullie een slotje willen plaatsen op dit topic nieuw deel is geopend
We doorvragen elkaar daar weer verder! Bedankt.
Beste IBI,
Slotje is geplaatst op het topic. Veel forumplezier gewenst in het nieuwe deel.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
woensdag 21 maart 2012 om 11:45
Beste moderators,
Vandaag heb ik voor mijn afstudeeronderzoek een oproep geplaatst op dit forum. Niet wetende dat dit niet toegestaan is, mijn excuses hiervoor.
Een van de forumleden gaf toen aan dat er wel een rubriek is waar dit is toegestaan en dat ik aan jullie kon vragen of jullie mijn oproep hierin kunnen plaatsen.
het gaat om het volgende topic: "Geld lenen"
Ik hoor graag van jullie.
Met vriendelijke groet,
Danielle
Vandaag heb ik voor mijn afstudeeronderzoek een oproep geplaatst op dit forum. Niet wetende dat dit niet toegestaan is, mijn excuses hiervoor.
Een van de forumleden gaf toen aan dat er wel een rubriek is waar dit is toegestaan en dat ik aan jullie kon vragen of jullie mijn oproep hierin kunnen plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Danielle
woensdag 21 maart 2012 om 12:32
quote:danielleyeez schreef op 21 maart 2012 @ 11:45:
Beste moderators,
Met vriendelijke groet,
Danielle
Het topic is verplaatst naar het prikbord.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Beste moderators,
Met vriendelijke groet,
Danielle
Het topic is verplaatst naar het prikbord.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.