Centraal Moderatortopic deel 2

28-02-2012 11:33 3484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Met welke reden is dat topic verwijderd dan? ik was pas op pagina 21 :(
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 28 maart 2012 @ 14:25:

[...]

met welke reden?

Het topic dreigde uit de hand te lopen en er was sprake van dubbelnicken.

Met vriendelijke groeten,

Moderator viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Hallo Mods,

Misschien is dit allang gevraagd hoor, maar ik kan er niks over vinden. Op veel fora kun je pas na een bepaalde tijd/aantal posts op alle delen van het forum. Is dat niet een idee om de kletsgroepjes af te schermen op die manier? Behalve spammerts zitten wij voor de zoveelste keer opgescheept met allang gepermabande en stalker Mattho. Zo'n regeling zou hem op afstand kunnen houden.
quote:ModeratorViva schreef op 28 maart 2012 @ 14:30:

Het topic dreigde uit de hand te lopen Is dat ook al reden om een topic te verwijderen, het feit dat het uit de hand dreigt te lopen? Goh. Dan kunnen er nog wel wat topics weg zeker, om te beginnen zo ongeveer alle topics van martin en egmond?
quote:scheelschaapje schreef op 28 maart 2012 @ 14:35:

Hallo Mods,

Misschien is dit allang gevraagd hoor, maar ik kan er niks over vinden. Op veel fora kun je pas na een bepaalde tijd/aantal posts op alle delen van het forum. Is dat niet een idee om de kletsgroepjes af te schermen op die manier? Behalve spammerts zitten wij voor de zoveelste keer opgescheept met allang gepermabande en stalker Mattho. Zo'n regeling zou hem op afstand kunnen houden.

Beste scheelschaapje,

Je vraag zal in behandeling worden genomen. We komen hier zo snel mogelijk op terug.

Moderator viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 28 maart 2012 @ 14:30:

[...]

Het topic dreigde uit de hand te lopen en er was sprake van dubbelnicken.

Moderator viva forumaha ok dank je wel voor de reactie!
quote:yvonjaspers schreef op 28 maart 2012 @ 14:37:

[...]

Is dat ook al reden om een topic te verwijderen, het feit dat het uit de hand dreigt te lopen? Goh. Dan kunnen er nog wel wat topics weg zeker, om te beginnen zo ongeveer alle topics van martin en egmond?Ja, wat is; het dreigt uit de hand te lopen? Vanwege de reacties van vandaag? Het topic was al een paar dagen online en de ik rook de trollengeur hier, of gaf het dubbelnicken de doorslag?
.
quote:nerd_ schreef op 28 maart 2012 @ 15:34:

Sheep, dat zijn hele grote woorden. Je kunt iemand niet zomaar stalker noemen.Dat zal ze dan ook niet zomaar doen, denk ik.
Nerd, hij heeft persoonlijke informatie van iemand opgezocht en hier geplaatst. Dat hij eerder een permaban had zegt eigenlijk al genoeg, dan mag je hier niet meer komen, en hij blijft nieuwe accounts aanmaken.
quote:tzippa schreef op 28 maart 2012 @ 15:21:

[...]

Ja, wat is; het dreigt uit de hand te lopen? Vanwege de reacties van vandaag? Het topic was al een paar dagen online en de ik rook de trollengeur hier, of gaf het dubbelnicken de doorslag?

Het dubbelnicken gaf in dit geval inderdaad de doorslag. De moderators hielden het topic ook al een tijdje in de gaten.

Moderator viva forum

.
Nerd, laat de Mods het uitzoeken ok? Je was er aan het begin bij, maar niet toen het uit de hand liep. Ik mag best melden dat iemand van wie ik eerder last had en daarom gebanned is terug is.

Beetje raar dat je dat meteen 'onmenselijk' noemt. Ik vind het niet zo gezellig.
Nerd en schaapje, Make , not war!
quote:nerd_ schreef op 28 maart 2012 @ 15:34:

Sheep, dat zijn hele grote woorden. Je kunt iemand niet zomaar stalker noemen.

...Is er eindelijk iemand die ook ziet wat ze zeggen niet klopt, dacht dat ik altijd alleen stond.
.
.
quote:nerd_ schreef op 28 maart 2012 @ 11:56:

Dan hoefft-ie ´t ook niet te vragen, hè, als jij ´t al met een glazen oog ziet.

Een Belg, weer?

Jij doet de België-pijler?

"Weer"? Zie jij ergens een rode België-draad door mijn leven lopen waar ik hem (helaas) niet zie?

Goed idee wel trouwens, een België pijler. Ik stem voor.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Het topic: "Is Sinterklaasfeest een racistische initiatie?" liep ons inziens uit de hand en is daarom verwijderd van het forum.

Moderator viva forum

Het topic: "Kroegentocht lopen" is verwijderd in verband met spam.

Moderator viva forum

Het topic met het onderwerp: "onderzoek educatie en sport" is verplaatst naar de pijler 'gevraagd'.

Moderator viva forum

quote:anoniem8976543 schreef op 28 maart 2012 @ 16:56:

hoe verwijder ik m'n account?

Je account is geanonimiseerd.

Moderator viva forum

Is het Halleu topic ook verwijderd?
quote:thee schreef op 28 maart 2012 @ 17:26:

Is het Halleu topic ook verwijderd?

Dit topic is inderdaad verwijderd.

Moderator viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 28 maart 2012 @ 17:30:

[...]

Dit topic is inderdaad verwijderd.

Moderator viva forum

ok!

Sneu voor als TO wel echt was, maar op zich logisch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven