Centraal Moderatortopic deel 2
dinsdag 28 februari 2012 om 11:33
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 29 maart 2012 om 13:50

donderdag 29 maart 2012 om 15:59
donderdag 29 maart 2012 om 20:13
quote:Beschuitje357 schreef op 29 maart 2012 @ 18:56:
Lieve Moderator,
Hoe kan ik mijn nickname aanpassen? Zou dit graag willen doen omdat ik hem toch iets te herkenbaar vind...
Beste Beschuitje357,'
Het is niet mogelijk om een nickname aan te passen. Mocht je toch een andere
nickname willen hebben, dan zul je je opnieuw moeten registreren met andere
gegevens, dus ook met een ander emailadres.
Je huidige account kunnen we niet verwijderen, wel anonimiseren. Dit houdt in dat je gebruikersnaam icm je geplaatste berichten niet meer terug te vinden is op het forum. Je account is na het anonimiseren onbruikbaar geworden en kan niet meer worden hersteld.
Mocht je terug willen keren, dan moet er een nieuw account worden aangemaakt met een ander emailadres.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Lieve Moderator,
Hoe kan ik mijn nickname aanpassen? Zou dit graag willen doen omdat ik hem toch iets te herkenbaar vind...
Beste Beschuitje357,'
Het is niet mogelijk om een nickname aan te passen. Mocht je toch een andere
nickname willen hebben, dan zul je je opnieuw moeten registreren met andere
gegevens, dus ook met een ander emailadres.
Je huidige account kunnen we niet verwijderen, wel anonimiseren. Dit houdt in dat je gebruikersnaam icm je geplaatste berichten niet meer terug te vinden is op het forum. Je account is na het anonimiseren onbruikbaar geworden en kan niet meer worden hersteld.
Mocht je terug willen keren, dan moet er een nieuw account worden aangemaakt met een ander emailadres.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
donderdag 29 maart 2012 om 22:18

donderdag 29 maart 2012 om 22:22
quote:ModeratorViva schreef op 29 maart 2012 @ 22:18:
Het topic 'Trajenta/Linagliptine Diabetes type 2' is verwijderd ivm het vragen naar ervaringen medicijngebruik.
Zomaar een vraagje. Heb het topic verder niet gezien, maar mag je geen ervaringen vragen? Ik zie dat toch best regelmatig gebeuren en die topics worden niet verwijderd. Vorige week of twee weken terug nog, kan ik me herinneren, was er ook een medicatie-topic. Staat die er nog wel dan?
En wat is er schadelijk om te vragen wat iemand voor ervaring heeft met zoiets? Als ik zeg dat ik van iets misselijk werd, wat kan dat voor invloed hebben op een TO?
Het topic 'Trajenta/Linagliptine Diabetes type 2' is verwijderd ivm het vragen naar ervaringen medicijngebruik.
Zomaar een vraagje. Heb het topic verder niet gezien, maar mag je geen ervaringen vragen? Ik zie dat toch best regelmatig gebeuren en die topics worden niet verwijderd. Vorige week of twee weken terug nog, kan ik me herinneren, was er ook een medicatie-topic. Staat die er nog wel dan?
En wat is er schadelijk om te vragen wat iemand voor ervaring heeft met zoiets? Als ik zeg dat ik van iets misselijk werd, wat kan dat voor invloed hebben op een TO?

donderdag 29 maart 2012 om 22:41
Waarom is het dan zo erg? Dan hoeft het topic toch niet verwijderd te worden?
Ik mis trouwens wel het halleu-topic! Het meest hilarische topic ooit op het forum! Kan mij het schelen dat het nep was! Ik vraag me wel af wie precies de dubbelnicker was. (dat klinkt fonetisch eigenlijk best racistisch bij nader inzien)
Ik mis trouwens wel het halleu-topic! Het meest hilarische topic ooit op het forum! Kan mij het schelen dat het nep was! Ik vraag me wel af wie precies de dubbelnicker was. (dat klinkt fonetisch eigenlijk best racistisch bij nader inzien)

vrijdag 30 maart 2012 om 09:23
quote:Quinty schreef op 30 maart 2012 @ 08:06:
In Mode en Beauty is 'aureake' aan het spammen geweest vannacht. Heb twee postings gestaft.
Alle spam van Aureake is verwijderd! Dank voor de meldingen!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
In Mode en Beauty is 'aureake' aan het spammen geweest vannacht. Heb twee postings gestaft.
Alle spam van Aureake is verwijderd! Dank voor de meldingen!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

vrijdag 30 maart 2012 om 12:31
vrijdag 30 maart 2012 om 12:33
Het topic: "Hoe gaat het Diamantring belangrijk in huwelijk?" is verwijderd in verband met spam.
Met vriendelijke groeten,
Moderator viva forum
Iedereen trouwens bedankt voor alle meldingen!
Moderator viva forum
Iedereen trouwens bedankt voor alle meldingen!
vrijdag 30 maart 2012 om 12:40
Het topic: "Uitgaans tip: Cabaret Factory vanavond in Sugar Factory" is verwijderd in verband met spam.
Moderator viva forum
Moderator viva forum

vrijdag 30 maart 2012 om 13:47
quote:boedhabuikje123 schreef op 30 maart 2012 @ 12:40:
Hallo Moderators,
Ik zie dat mijn topic "van sterke vrouw naar..?" per ongeluk twee keer geplaatst is op de pijler van Psyche. ( sorry, eerste keer).
Zouden jullie daar alsjeblieft gewoon een topic van kunnen maken?
Alvast bedankt.
Gr.
Boedhabuikje123
Beste Boedhabuikje123,
We hebben er 1 topic van gemaakt.
Moderator viva forum
Hallo Moderators,
Ik zie dat mijn topic "van sterke vrouw naar..?" per ongeluk twee keer geplaatst is op de pijler van Psyche. ( sorry, eerste keer).
Zouden jullie daar alsjeblieft gewoon een topic van kunnen maken?
Alvast bedankt.
Gr.
Boedhabuikje123
Beste Boedhabuikje123,
We hebben er 1 topic van gemaakt.
Moderator viva forum

vrijdag 30 maart 2012 om 21:54
Mod, hoe zit het met forummers als Martin en Egmund? Volgens mij vergeten zij af en toe dat ze op een vrouwenforum zitten.. Ik heb Martin onder negeer, maar zie net in quotes dat hij best wat kwetsende/neerbuigende posts heeft geplaatst over vrouwen in zijn topic met de vrouwenlijst. Hij doet het zo subtiel dat hij net niet door de 'mand' valt qua regels. Hangt de onschuld zelve uit. Wordt hier nog naar gekeken of kunnen jullie niets doen/waarschuwen omdat hij geen 'echte' regels overtreedt?
Wat denken die kerels soms wel eigenlijk.. Vond de mannen altijd leuk hier, maar de laatste tijd lijken er alleen idioten af te komen op dit VROUWENforum.
Wat denken die kerels soms wel eigenlijk.. Vond de mannen altijd leuk hier, maar de laatste tijd lijken er alleen idioten af te komen op dit VROUWENforum.