Centraal Moderatortopic deel 4

15-08-2012 10:19 3334 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl



Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.



Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.



Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.



Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
*
.
Kan het me voorstellen MEFS. Helemaal omdat hij gewoon meepraat alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Echt eng zo'n mannetje. En ja ook op deze manier geef ik het aandacht, maar dit is echt eng. Ik zie de lol er ook niet van in voor zo iemand. Ik hoop dat de Mods hier wat aan kunnen doen.
Dank je elastiekje. We hebben hem zo vaak genegeerd. En hij heeft mensen weten te mailen, die rotzak. Hij schrijft niet altijd, maar het is duidelijk dat hij uren lang zit te lezen.
quote:MEFS schreef op 15 augustus 2012 @ 23:07:

Dank je elastiekje. We hebben hem zo vaak genegeerd. En hij heeft mensen weten te mailen, die rotzak. Hij schrijft niet altijd, maar het is duidelijk dat hij uren lang zit te lezen.Klopt, ik lees ook wel eens mee en hij probeert zich er altijd in te wurmen en negatieve aandacht te trekken. Maar ja wat kun je er tegendoen als negeren niet helpt en zijn account verwijderen ook niet? Er zal toch echt een oplossing moeten komen tegen het dynamische IP adres, maar tegelijkertijd zal dit voor een aantal 'gedoogforummers' ook niet leuk zijn. Zal dan een andere oplossing gevonden moeten worden. Verder zal ik niet meer offtopic gaan maar jeetje, wat een lamlul zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 15 augustus 2012 @ 21:56:

Maria19 heeft twee dezelfde topics geopend.



Na het openen heb ik gister al direct het dubbele topic verwijderd.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
quote:MEFS schreef op 15 augustus 2012 @ 22:30:

Matth0 is er weer. Ik heb hem gestaft. Hij is Windhoos



Het is doorgegeven aan de Mods, maatregelen worden genomen.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
quote:trotter schreef op 15 augustus 2012 @ 22:50:

Het topic over het Berenloopstartbewijs staat er nog/weer, bij Lijf&lijn.



Nee het topic staat er niet nog, maar weer . Bedankt voor de melding, ik verwijder het.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Matth is er weer op Sociedad, vruchtencake.
Alle reacties Link kopieren
quote:gaia9 schreef op 16 augustus 2012 @ 10:33:

Matth is er weer op Sociedad, vruchtencake.



Het is doorgegeven aan de Mods.



mvg,



Junior.
Viva mobiel > Forum > Eten

Rotterdamse Fastfood restaurant Happy Italy



= spam!
Alle reacties Link kopieren
quote:giuliettacapuletti schreef op 16 augustus 2012 @ 12:48:

Viva mobiel > Forum > Eten

Rotterdamse Fastfood restaurant Happy Italy



= spam!



Dank je, ik heb het topic verwijderd.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Topic Happy op vakantie in Italy is verwijderd.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Is er nou nog steeds geen oplossing voor die mafklapper Matth0?
Alle reacties Link kopieren
quote:JuniorModeratorViva schreef op 16 augustus 2012 @ 13:24:

Topic Happy op vakantie in Italy is verwijderd.



mvg,



Junior.





Waarom?



Had die poster aandelen Italië?
Alle reacties Link kopieren
quote:boterblommetje schreef op 16 augustus 2012 @ 14:00:

[...]





Waarom?



Had die poster aandelen Italië?



Het lijkt erop . Ik heb tevens een IP check gevraagd met de andere forummer/ster die een spam topic had geopend over Happy Italy.



mvg,



Junior.
Willen jullie het topic Amber Albarda sluiten? We hebben 3000 berichten volgetypt.
Alle reacties Link kopieren
quote:trotter schreef op 16 augustus 2012 @ 14:20:

Willen jullie het topic Amber Albarda sluiten? We hebben 3000 berichten volgetypt.



Ik zal hem sluiten.



mvg,



Junior.
Bedankt!
De volgende topics gaan beiden over 'Over Mijn Lijk' wat vanavond weer op televisie komt. Het eens is oud, het ander nieuw maar er is al wel veel in geschreven. Kunnen ze eventueel nog samengevoegd worden of kunnen we beter in het nieuwe topic door blijven schrijven? (Vind het beiden prima.)



Over mijn lijk...



en



Over mijn lijk 2012
Alle reacties Link kopieren
quote:giuliettacapuletti schreef op 16 augustus 2012 @ 14:33:

De volgende topics gaan beiden over 'Over Mijn Lijk' wat vanavond weer op televisie komt. Het eens is oud, het ander nieuw maar er is al wel veel in geschreven. Kunnen ze eventueel nog samengevoegd worden of kunnen we beter in het nieuwe topic door blijven schrijven? (Vind het beiden prima.)



Over mijn lijk...



en



Over mijn lijk 2012



Ik voeg ze wel even samen.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Nu ze zijn samengevoegd zie je in de openingstopic niet meer de namen ed van de nieuwe deelnemers,erg jammer...
O maar dat was natuurlijk niet de bedoeling! Sorry.
Alle reacties Link kopieren
quote:ElleMichelle schreef op 16 augustus 2012 @ 14:54:

Nu ze zijn samengevoegd zie je in de openingstopic niet meer de namen ed van de nieuwe deelnemers,erg jammer...



Zie mijn posting in jullie topic. Ik kan de OP aanpassen als jullie voor mij de tekst hebben.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
OPENINGSTEKST

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven