Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:rosanna08 schreef op 23 februari 2012 @ 20:53:

denk niet dat de mods de macht hebben om meer personeel aan te nemen Nee, maar wel om bij Sanoma aan te dringen op versterking omdat het Viva-forum in no time down the drain gaat.
quote:hawkeye_jane schreef op 23 februari 2012 @ 20:53:

[...]

Het ligt er maar aan hoe belangrijk diegene het forum vindt.

De vorige keer dat Claudio postte werden alle hekken open gezet, de gebanden zijn weer terug, wachten op rehabilitatie. Het Claudio gedrag werd daarmee beloond. Er is echter in Claudio's ogen nog niet voldoende bereikt, dus gaat zij ermee door.Denk je dat het dezelfde persoon is die vanochtend een topic opende over Jaap?
quote:giuliettacapuletti schreef op 23 februari 2012 @ 20:49:

Jane, als ik me niet vergis heeft een van de plakkers dat ook gezegd. Dat hij/zij onder een andere nick gewoon meepost. Bizar!Echt? Gewone forummer is plaatsjesplakker?
quote:liora schreef op 23 februari 2012 @ 20:49:

Mod op de pijler actueel in het topic Dorpje staan nog foto s van 16.24

Dank! Ze zijn verwijderd!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:bliksemse_bende schreef op 23 februari 2012 @ 20:55:

[...]

Nee, maar wel om bij Sanoma aan te dringen op versterking om het Viva-forum in no time down the drain gaat.En dat de mods daarom nu zo afwezig zijn?
Mod, wil je dat iemand uitlegt hoe je mbv het loepje alle berichten van een gebruiker kunt zien?

Hoe moeilijk kan het zijn om die ranzigheid te verwijderen?
Nee, het is al een hele tijd terug. Toen werd zoiets gezegd. Maar het kan ook zijn geweest om onrust te zaaien, who knows.
quote:new_in_town schreef op 23 februari 2012 @ 20:51:

Je zou bijna denken dat de moderators staken.Ik denk dat ze er schoon genoeg van hebben. En terecht. Ze krijgen alleen maar stank voor dank.
quote:ModeratorViva schreef op 23 februari 2012 @ 20:56:

[...]

Dank! Ze zijn verwijderd!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumEn volgens mij op nog een paar plekken. In ieder geval eerder op het prins Friso-topic op Actueel.
Jullie hebben ermee bereikt dat een aantal mensen persoonlijk is geraakt door afbeeldingen en opmerkingen en daarom misschien niet meer terugkomen. Mensen die hart hadden voor dit forum, die veel ergs hebben meegemaakt maar hier altijd terecht konden voor steun. Bah. En dat alles om een of andere lame wraakactie omdat je het niet eens bent met het beleid?

Nou ik denk niet dat ze er nu ook nog maar over zullen twijfelen gepermabanden terug te laten....
.
quote:Sorcha_ schreef op 23 februari 2012 @ 20:55:

[...]

Denk je dat het dezelfde persoon is die vanochtend een topic opende over Jaap?Dat topic ken ik niet dus daar kan ik geen vermoedens over uitspreken.
quote:bliksemse_bende schreef op 23 februari 2012 @ 20:55:

[...]

Nee, maar wel om bij Sanoma aan te dringen op versterking om het Viva-forum in no time down the drain gaat. tja, in het verleden is dat ook geprobeerd en toen werd er ook niet geluisterd door Sanoma

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Denk je dat het dezelfde persoon is die vanochtend een topic opende over Jaap?

Dat denk ik misschien wel. Ik heb die links gelezen. En dat ging en over Jaap en over sanoma beleid
quote:hawkeye_jane schreef op 23 februari 2012 @ 20:42:

[...]

Sterker nog, ik denk dat deze persoon onder een andere nick een gerespecteerd forummer is, die op deze manier haar zin mbt het beleid wil doordrukken. Het is een chantagemiddel.

Meen je dat echt?

Daar schrik ik van. Ik wil heus echt, oprecht graag terugkomen, maar om dit soort middelen in te zetten gaat mij veel en veel te ver. Ik moet er ook niet aan denken dat het hier een gerespecteerde forummer betreft die dit inzet om de zin door te

drijven op het gebied van beleid.
quote:new_in_town schreef op 23 februari 2012 @ 20:57:

[...]

En volgens mij op nog een paar plekken. In ieder geval eerder op het prins Friso-topic op Actueel.Ik zag ze ook nog in het 'nog wakker'-topic, geloof ik.
quote:missy_acy schreef op 23 februari 2012 @ 20:59:

Denk je dat het dezelfde persoon is die vanochtend een topic opende over Jaap?

Dat denk ik misschien wel. Ik heb die links gelezen. En dat ging en over Jaap en over sanoma beleidDe links van de gevallen engel?
quote:

hawkeye_jane schreef op 23 februari 2012 @ 20:42:

[...]

Sterker nog, ik denk dat deze persoon onder een andere nick een gerespecteerd forummer is, die op deze manier haar zin mbt het beleid wil doordrukken. Het is een chantagemiddel.

Dat is kinderachtig
Ja, die ja
quote:mazzelen schreef op 23 februari 2012 @ 20:59:

[...]

Meen je dat echt?

Daar schrik ik van. Ik wil heus echt, oprecht graag terugkomen, maar om dit soort middelen in te zetten gaat mij veel en veel te ver. Ik moet er ook niet aan denken dat het hier een gerespecteerde forummer betreft die dit inzet om de zin door te

drijven op het gebied van beleid.Dat meen ik helaas echt. En het gaat niet alleen om de gebanden terug te laten komen, dus voel je daar niet schuldig over. Deze persoon schept er een genoegen in om op deze manier almachtig te zijn.
Mod op de pijler lijf en lijn in het topic voor iedereen die wat kilo s kwijt wilt 15.28 staan nog foto s
quote:rosanna08 schreef op 23 februari 2012 @ 20:58:

[...]

tja, in het verleden is dat ook geprobeerd en toen werd er ook niet geluisterd door Sanoma

Tja, dat het ze weinig boeit en er een dubbeltje-eerste-rang mentaliteit op na houden, was me al wel duidelijk. Maar ik kan me niet voorstellen dat Sanoma zit te wachten op een (toch bekend en groot) forum en medium als dit dat het imago krijgt van anarchistisch en onveilig. Dan kan je het beter opdoeken, lijkt me.
.
quote:superdupertje schreef op 23 februari 2012 @ 20:36:

jullie kunnen boos zijn op mij en de anderen maar door het achterlijke beleid van viva gebeurd dit.

Het achterlijke ban beleid in het verleden heeft het forum verziekt.

zelfs als ze toegeven dat ze fout waren willen ze die bans niet terug draaien

Waarom deze wraak? Waarom tegen de verkeerde mensen? De forummers die jou niets hebben gedaan. Je hebt nou een paar keer gelezen dat er sommige overstuur van raken door persoonlijke verhalen. Voel je je daar prettig bij?

Jij ziet niet van achter je pc wat je mensen aan doet, maar je kan het je vast voorstellen. En zo onnodig. En enkele van jullie hebben aangegeven ook als een gewone forummer mee te posten, waarom zo achterbaks als je achter je akties staat.

Je ziet het toch, deze akties helpen ook niet dus kom gewoon met ideeen om het forum beter te maken. Maar hou aub op om onschuldige forummers te duperen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nou inderdaad, 8 uur is echt belachelijk, terwijl na ieder vorig incident beterschap is beloofd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven