Centraal Moderatortopic

06-05-2016 16:08 2991 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Hoi mods,

Zou mijn account op anoniem mogen? Ik ben hier veel te veel tijd aan kwijt en kan die beter besteden
Ik wil ook graag mijn account laten anonimiseren.
Wat is anonimiseren?
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
quote:Finjie schreef op 28 mei 2016 @ 18:33:

Wat is anonimiseren?

Beste Finjie,

Dit houdt in dat je gebruikersnaam in combinatie met je geplaatste berichten niet meer terug te vinden is op het forum. Je account is na het anonimiseren onbruikbaar geworden en kan niet meer worden hersteld. Ook je avatar wordt verwijderd. Mocht je terug willen keren, dan moet er een nieuw account worden aangemaakt met een ander emailadres en een andere nickname.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Waarom kan dat trouwens niet met hetzelfde emailadres? Ik heb nu zo'n 5 adressen waar ik verder niks mee doe, die ik alleen nodig heb gehad na anonimiseren omdat ik onder een nieuwe nick verder wilde.
quote:ModeratorViva schreef op 28 mei 2016 @ 18:55:

[...]

Beste Finjie,

Dit houdt in dat je gebruikersnaam in combinatie met je geplaatste berichten niet meer terug te vinden is op het forum. Je account is na het anonimiseren onbruikbaar geworden en kan niet meer worden hersteld. Ook je avatar wordt verwijderd. Mocht je terug willen keren, dan moet er een nieuw account worden aangemaakt met een ander emailadres en een andere nickname.

Met vriendelijke groet,

Moderator VivaOh ok vroeg het me gewoon af. Bedankt voor het antwoord!
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
quote:theemok2 schreef op 28 mei 2016 @ 19:00:

Waarom kan dat trouwens niet met hetzelfde emailadres? Ik heb nu zo'n 5 adressen waar ik verder niks mee doe, die ik alleen nodig heb gehad na anonimiseren omdat ik onder een nieuwe nick verder wilde.Ja, goeie vraag, waarom kan dit niet?
quote:theemok2 schreef op 28 mei 2016 @ 19:00:

Waarom kan dat trouwens niet met hetzelfde emailadres? Ik heb nu zo'n 5 adressen waar ik verder niks mee doe, die ik alleen nodig heb gehad na anonimiseren omdat ik onder een nieuwe nick verder wilde.

Beste theemok2,

Dat is helaas technisch niet mogelijk.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Het topic 'Mediation verplichten bij scheiding met kinderen?' is verwijderd ivm een schoolopdracht.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

quote:ModeratorViva schreef op 28 mei 2016 @ 18:55:

[...]

Beste Finjie,

Met vriendelijke groet,

Moderator VivaIk zie net iemand op anoniem gaan die ik had geqoute, de quote met de nick blijft gewoon staan, zo anoniem blijf je niet als je gaat anonimiseren. Het zou netjes zijn als de nick ook uit qoutes kan verdwijnen.
Klopt, je bent nog steeds googlebaar met je oude nick, doordat mensen je quoten. Maar dat is technisch zeker ook niet mogelijk?
quote:theemok2 schreef op 28 mei 2016 @ 20:15:

Klopt, je bent nog steeds googlebaar met je oude nick, doordat mensen je quoten. Maar dat is technisch zeker ook niet mogelijk?

Dit probleem is bekend bij de technische dienst, maar vooralsnog technisch niet mogelijk.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-05-2016 09:25
Reden: offtopic - beleid
% gewijzigd
Het topic "Sekspartner vinden" is verwijderd ivm hengelen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Mods zouden jullie mee willen lezen op het ergenissen op het werk topic. Het gaat een kant op waar ik niet wil dat het heen gaat alvast bedankt.
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-05-2016 19:32
Reden: off topic
% gewijzigd
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-05-2016 19:32
Reden: off topic
% gewijzigd
quote:Ttass28 schreef op 29 mei 2016 @ 19:11:

Mods zouden jullie mee willen lezen op het ergenissen op het werk topic. Het gaat een kant op waar ik niet wil dat het heen gaat alvast bedankt.

We zullen er naar kijken!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Is het toegestaan om blogs te plaatsen hier? Afgelopen dagen opvallend veel topics van steeds een nieuwe to, met teksten die ook op andere sites letterlijk zo staan, zonder reactie van betreffende to met steeds dezelfde schrijfstijl. Meer een soort stelling verpakt in een topic.
quote:Rhaegal schreef op 29 mei 2016 @ 20:45:

Is het toegestaan om blogs te plaatsen hier? Afgelopen dagen opvallend veel topics van steeds een nieuwe to, met teksten die ook op andere sites letterlijk zo staan, zonder reactie van betreffende to met steeds dezelfde schrijfstijl. Meer een soort stelling verpakt in een topic.Inderdaad erg opvallend de laatste tijd. Maar als er geen link staat vermeld is het moeilijk modereren denk ik.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Alixane schreef op 29 mei 2016 @ 22:31:

[...]

Inderdaad erg opvallend de laatste tijd. Maar als er geen link staat vermeld is het moeilijk modereren denk ik.

Als je deze topics staft gaan we er naar kijken.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Is het toegestaan om blogs te plaatsen hier? Afgelopen dagen opvallend veel topics van steeds een nieuwe to, met teksten die ook op andere sites letterlijk zo staan, zonder reactie van betreffende to met steeds dezelfde schrijfstijl. Meer een soort stelling verpakt in een topic.Nou inderdaad. Er staat nog net niet boven " lief dagboek'.

Is het toegestaan om blogs te plaatsen hier? Afgelopen dagen opvallend veel topics van steeds een nieuwe to, met teksten die ook op andere sites letterlijk zo staan, zonder reactie van betreffende to met steeds dezelfde schrijfstijl. Meer een soort stelling verpakt in een topic.Hier sluit ik me bij aan. Heel irritant en ook nog slecht geschreven. Ga er zo weer eentje staffen.
Dag modjes,

Is het via deze weg mogelijk mijn account te laten anonimiseren? Na al die jaren begin ik toch wat herkenbaar te worden... Alvast bedankt!
En de Blogger is weer terug. Heb al gestaft. Dit keer over seks met gehandicapten. Een verkapt soort onderzoek maar dan zo beschreven dat het onder de huisregels lijkt te vallen. But I'm crazy Henkie not.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven