Centraal Moderatortopic

16-10-2016 12:38 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:hatsetats schreef op 10 november 2016 @ 19:43:

Hallo lief Modje,

Dat topic over spotify

Was een beetje dom van mij

Dus doe maar n slotje

Beste Hatsetats,

We zien geen reden om je topic te sluiten.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Mods, napraat is vol
Je bent zelf een theepot
Hoi ik wil graaag op anoniem. Bedankt alvast!
quote:SuzanneSuus schreef op 10 november 2016 @ 22:09:

Mods, napraat is volBedankt voor je melding! Nieuwe deel is hier terug te vinden.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Ik zou graag mijn account anoniem laten maken, helaas zijn er mensen die mijn echte identiteit hebben achterhaald. Ik wil dan ook graag een nieuw account aanmaken.
Het topic 'Ervaren Oppas' is verwijderd ivm een oproepje.

Het topic 'Faalangst?' is verwijderd ivm een te jonge TO.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het topic Urineverlies, ik schaam me kapot was dubbel geopend. 1 topic verwijderd.

met vriendelijke groet,

Junior
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-11-2016 15:30
Reden: offtopic
% gewijzigd
Ik heb een hele blonde vraag... Ik had hier gevraagd of mijn NMLK topic op slot kon (antwoord was nee). Nu staat er een symbooltje naast het topic, een soort punaise, wat betekent dat?
quote:poesiepoes schreef op 11 november 2016 @ 17:43:

Ik heb een hele blonde vraag... Ik had hier gevraagd of mijn NMLK topic op slot kon (antwoord was nee). Nu staat er een symbooltje naast het topic, een soort punaise, wat betekent dat?

We zien dat symbooltje niet staan. Zie je hem in de relatiepijler of elders in het topic?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Misschien per ongeluk het topic favoriet gemaakt, poesiepoes?
Links van het topic in de lijst topics waarop ik heb gereageerd...
Naast je NMLK topic of naast het Centraal moderatortopic?
Hallo moderators.

Ik heb zitten zoeken naar een topic waarin je het plakken van plaatjes aan kon vragen maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Zouden jullie een linkje naar dat topic kunnen plaatsen of, nog eenvoudiger, mij de plaatjesplakrechten willen toekennen.

Heel veel dank.

Willem.
quote:willem1959 schreef op 11 november 2016 @ 18:29:

Hallo moderators.

Ik heb zitten zoeken naar een topic waarin je het plakken van plaatjes aan kon vragen maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Zouden jullie een linkje naar dat topic kunnen plaatsen of, nog eenvoudiger, mij de plaatjesplakrechten willen toekennen.

Heel veel dank.

Willem.

Je kan vanaf nu plaatjesplakken!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Naast het moderatortopic... Ik zal wel ergens op geklikt hebben, maar wat betekent het en kan het weg?
quote:poesiepoes schreef op 11 november 2016 @ 18:35:

Naast het moderatortopic... Ik zal wel ergens op geklikt hebben, maar wat betekent het en kan het weg?Centraal moderatortopic heeft een punaise, want is 'sticky'. Het topic staat bij iedereen bovenaan in de pijler overig.
Owww dat wist ik niet. Ik snap het. Dankjewel! (Poes is blond )
Het topic 'Enquête: Voor de ouders van een brugklasser.' is verwijderd ivm enquete.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

quote:ModeratorViva schreef op 11 november 2016 @ 18:34:

[...]

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva ForumDankjewel.
quote:ModeratorViva schreef op 11 november 2016 @ 18:34:

[...]

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva ForumWaarom kan het bij sommige forummers via een bericht hier geregeld worden en moeten andere er eerst een mail over sturen?
Kunnen jullie mijn topic verwijderen over de ware die onder reizen staat heb hem al op relaties gepost waar hij hoort.
quote:zecora schreef op 12 november 2016 @ 13:10:

[...]

Waarom kan het bij sommige forummers via een bericht hier geregeld worden en moeten andere er eerst een mail over sturen?Ben je nieuw ofzo?
quote:ModeratorViva schreef op 12 november 2016 @ 13:00:

Het topic 'Enquête: Voor de ouders van een brugklasser.' is verwijderd ivm enquete.

Met vriendelijke groet,

Moderator VivaDe boodschap is niet aangekomen of het is een eigenwijze TO. Hij heeft het doodleuk nog een keer geplaatst.
quote:nerdopviva schreef op 12 november 2016 @ 13:56:

[...]

De boodschap is niet aangekomen of het is een eigenwijze TO. Hij heeft het doodleuk nog een keer geplaatst.

Dank je wel voor de melding, ook dit topic is inmiddels verwijderd.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven