Centraal Moderatortopic

16-10-2016 12:38 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:IBIopviva schreef op 20 december 2016 @ 14:18:

[...]

Ik heb er ook 1 gestuurd.

We hebben het gezien en ingegrepen.

Bedankt voor de melding.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

De topics 'Jij naar Europees Alaska?' en 'Keuze taalreis Spanje: tips?' zijn verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Kunnen jullie nog even een PB naar me sturen ; dan kan ik zelf bijhouden wanneer ik geband ben geweest.

Had ik geen recht op een waarschuwing, BTW ? Of staan op bepaalde overtredingen meteen een 24 uurtje ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Mods, mega flauw, maar ik kom klikken.

Er loopt een topic over de aanslagen in Berlijn. In plaats van dat het over de daadwerkelijk gebeurtenis gaat, draait het weer eens uit in een eindeloze vluchtelingen discussie. Er is herhaaldelijk gevraagd deze discussie in het daarvoor bestemde topic te voeren, maar dat blijkt niet te werken.

Kortom: off-topic gelul.
quote:Dragisa schreef op 20 december 2016 @ 16:36:

Mods, mega flauw, maar ik kom klikken.

Er loopt een topic over de aanslagen in Berlijn. In plaats van dat het over de daadwerkelijk gebeurtenis gaat, draait het weer eens uit in een eindeloze vluchtelingen discussie. Er is herhaaldelijk gevraagd deze discussie in het daarvoor bestemde topic te voeren, maar dat blijkt niet te werken.

Kortom: off-topic gelul.

Bedankt voor de melding. We zullen het topic en de discussie nogmaals onder de loep nemen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 december 2016 @ 16:11:

Kunnen jullie nog even een PB naar me sturen ; dan kan ik zelf bijhouden wanneer ik geband ben geweest.

Had ik geen recht op een waarschuwing, BTW ? Of staan op bepaalde overtredingen meteen een 24 uurtje ?

Beste blijfgewoonbianca,

wij versturen geen pb's met betrekking tot bans oid. Verder doen wij ook geen uitspraken over ons beleid en/of het bansysteem.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Ik zou toch zweren dat ik een PB kreeg van jullie voor zowel waarschuwing als de 24 uursban die 3 minuten later volgde.

Maar de regel is dat niet dus?
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 20 december 2016 @ 17:04:

Ik zou toch zweren dat ik een PB kreeg van jullie voor zowel waarschuwing als de 24 uursban die 3 minuten later volgde.

Maar de regel is dat niet dus?Was dat niet een mail? Want dat gebeurt sowieso toch, dat je een mail krijgt als je een waarschuwing of ban krijgt?
quote:S-Groot schreef op 20 december 2016 @ 17:15:

[...]

Was dat niet een mail? Want dat gebeurt sowieso toch, dat je een mail krijgt als je een waarschuwing of ban krijgt?Nee
In je inbox is niet voor niks een tabblad met "Post van moderators"

[...]

Was dat niet een mail? Want dat gebeurt sowieso toch, dat je een mail krijgt als je een waarschuwing of ban krijgt?Soms een mail en soms een pb.

[...]

Was dat niet een mail? Want dat gebeurt sowieso toch, dat je een mail krijgt als je een waarschuwing of ban krijgt?Nee, met een waarschuwing krijg je een knop in beeld, je dient op akkoord te klikken voordat je het forum op kunt.
quote:yasmijn schreef op 20 december 2016 @ 17:21:

[...]

Nee, met een waarschuwing krijg je een knop in beeld, je dient op akkoord te klikken voordat je het forum op kunt.Soms een mail hoor. Tis maar net wie er de Mod is die dag den ik.

[...]

Was dat niet een mail? Want dat gebeurt sowieso toch, dat je een mail krijgt als je een waarschuwing of ban krijgt?Dat was bij mij wel zo. Ik kreeg een waarschuwing en die heb ik op de mail en in mijn PB gekregen
Ik wil de volgende keer ook een moderator-pb!

En ook een spannende knop!!!! (Is ie rood?)

Ik kreeg alleen een mail....

Edit: excuus, ik dacht dat ik op napraat zat.

Maar ik laat het wel staan, want dan krijg ik misschien wel De Knop.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 20 december 2016 @ 17:23:

Ik wil de volgende keer ook een moderator-pb!

En ook een spannende knop!!!! (Is ie rood?)

Ik kreeg alleen een mail....Je moet bevestigen dat je akkoord gaat met de waarschuwing, doe je dat niet, dan kan je niet meer forummen. Best lastig dus als je niet akkoord gaat
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 20 december 2016 @ 17:04:

Maar de regel is dat niet dus?

Beste forummers,

We versturen altijd een mail bij een waarschuwing of ban. Als het echter alleen gaat om een waarschuwing (eerste overtreding volgens het bansysteem) dan sturen we ook een PB.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Zouden jullie aub mijn nickname willen anoniem maken?

Voor de Mod's ook!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-12-2016 18:44
Reden: Dankjewel! Jij ook!
% gewijzigd
Ik heb een spelfout in mijn topic titel, kunnen jullie die veranderen?

Het moet zijn: bouwdepot!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-12-2016 18:47
Reden: offtopic - je kunt ons mailen met je vragen en verzoekjes
% gewijzigd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Het topic "Jongen verliest voorvocht in sauna" is verwijderd ivm trolltopic.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:Yggdrasil- schreef op 20 december 2016 @ 18:34:

Ik heb een spelfout in mijn topic titel, kunnen jullie die veranderen?

Het moet zijn: bouwdepot!

De titel is aangepast!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het topic "Vrouwen Die Marokkaanse mannen Afpersen" is verwijderd ivm trolltopic.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het topic 'Dochter verkracht, wordt niet geloofd' is verwijderd ivm trolltopic.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven