Centraal Moderatortopic

27-08-2017 23:11 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.


Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/

Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358

Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231

Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276

Het vorige deel van het CM topic
http://forum.viva.nl/overig/centraal-mo ... ges/348709

Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-93/list_messag ... #p27750788

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.


Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.


Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.


Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
FiIee schreef:
31-08-2017 17:17
Waarom worden er nu ook al quotes gewist vanwege "onnodig quoten"?

Beste Filee,

omdat onnodig quoten tegen onze huisregels is ;). Zie de huisregels, www.viva.nl/huisregels

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
-Puss-in-Bootz- schreef:
29-08-2017 23:51
Gaat er ook nog iets gebeuren (lees: veranderen) aan dat kunnen loepen van geanonimiseerden?

Ik was net bv nieuwsgierig wie er op anoniem ging en kan de hele geschiedenis zo teruglezen.
Moet niet kunnen toch?

Je wilt niet weten wie er hier hele lijsten op de koelkast hebben hangen. Die passen nu even de naam aan naar anoniem237532 en hoppa.. weer up tot date.

Niks anoniems aan zo.
Dit is iets waar wij we mee bezig zijn. Je bent niet de enige die er zo over denkt. Helaas kunnen wij op dit moment niets meer zeggen dan dat we er mee bezig zijn.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
ModeratorViva schreef:
31-08-2017 19:14
Beste Filee,

omdat onnodig quoten tegen onze huisregels is ;). Zie de huisregels, www.viva.nl/huisregels

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Die is dan zeker nieuw!

Maar bedankt voor het antwoord. Weer wat geleerd :P
Mods ik wil graag op anoniem. Mag dat?
Laat maar, zie dat mijn vraag hier niet mag. :'(
Alle reacties Link kopieren
Er is een spammert bezig! Teveel topics om te staffen.
Dahlia74 schreef:
01-09-2017 13:25
Er is een spammert bezig! Teveel topics om te staffen.
Op alle pijlers, niet alleen de sportpijler.

Hebben jullie al een update?
Alle reacties Link kopieren
Tjonge jonge jonge, is er nou echt geen whizzkid bij Viva die kan zorgen dat die spamtopics of niet meer verschijnen of meteen opgeschoond worden.

Maar nee, "jullie zijn er mee bezig...."
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie berichten.
Dat waren inderdaad veel spam topics :bonk: deze zijn nu weer allemaal verwijderd!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik wil graag op anoniem, mag dat?
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
31-08-2017 19:14
Beste Filee,

omdat onnodig quoten tegen onze huisregels is ;). Zie de huisregels, www.viva.nl/huisregels

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Maar wanneer is iets onnodig quoten, waar ligt de grens
Alle reacties Link kopieren
Ginerva schreef:
01-09-2017 16:22
Maar wanneer is iets onnodig quoten, waar ligt de grens
Beste Ginerva,

Wij bedoelen hiermee dat het niet de bedoeling is om een volledige openingspost te quoten. Omdat het vrij logisch is
dat iemand op de OP reageert. Hopelijk is je vraag beantwoord hiermee! :)

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
01-09-2017 16:37
Beste Ginerva,

Wij bedoelen hiermee dat het niet de bedoeling is om een volledige openingspost te quoten. Omdat het vrij logisch is
dat iemand op de OP reageert. Hopelijk is je vraag beantwoord hiermee! :)

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Beste Mods,

Dank je, ja dat klinkt idd wel logisch :D

Groetjes Ginerva
ModeratorViva schreef:
01-09-2017 16:37
Beste Ginerva,

Wij bedoelen hiermee dat het niet de bedoeling is om een volledige openingspost te quoten. Omdat het vrij logisch is
dat iemand op de OP reageert. Hopelijk is je vraag beantwoord hiermee! :)

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Maar mijn bericht in dit topic werd ook gewist vanwege onnodig quoten. Ik quotte toen niet de OP
Mag ik op anoniem? Dank!
Alle reacties Link kopieren
Het topic "Kinderen verplicht op water en brood" is samengevoegd met het topic kinderen/school-en-beleid-gezonde-ongez ... ges/389809

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Beste mods,

Zouden jullie aan deze entertainment/90-days-to-wed-2017/list_messages/374067 topictitel 'geen spoilers s.v.p.', willen toevoegen? Dit aangezien er mensen online streamen en dus een seizoen verder zijn dan de Nederlandse tv. Beetje jammer als we dan vanavond niet meer hoeven te kijken en forummen over '90 days to wed' ;)
Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
01-09-2017 20:42
Beste mods,

Zouden jullie aan deze entertainment/90-days-to-wed-2017/list_messages/374067 topictitel 'geen spoilers s.v.p.', willen toevoegen? Dit aangezien er mensen online streamen en dus een seizoen verder zijn dan de Nederlandse tv. Beetje jammer als we dan vanavond niet meer hoeven te kijken en forummen over '90 days to wed' ;)
Bedankt!
Aangepast!

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic "andre hazes ik haal alles uit het leven" is samengevoegd met het topic entertainment/reallife-soap-dre-hazes-w ... 62?style=4

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
ModeratorViva schreef:
01-09-2017 22:01
Aangepast!

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Hartelijk dank!
Er staat seks op de spampijler. :whistle:
Deze user is weer aan het spammen memberlist.php?mode=viewprofile&u=353944
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
30-08-2017 23:52
Dankjewel voor je melding Tijdschriftenverslindster, hij was reeds bij ons bekend.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
En nog maar eens een keer dan: doen jullie hier dan ook iets aan? Hij blijft gewoon doorgaan. Overigens hetzelfde met de advertentie van marktplaats, ook zo irritant!
Alle reacties Link kopieren
De spam is verwijderd!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic kinderen/baby-4-weken-ineens-ontevreden ... ges/389883 is verplaatst naar de pijler Kinderen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven