Centraal Moderatortopic

29-12-2017 17:48 2932 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/

Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358

Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231

Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276

Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527

Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-98/list_messages/409246

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Kunnen jullie stoppen met al die spoilerberichten in de Lees ook?
Fizzyhideous schreef:
24-03-2018 22:32
Nou echt.... het gaat maar door.......
hamaika schreef:
25-03-2018 09:26
Nou echt.... het gaat maar door.......
En niet lezen is geen optie want de spoiler staat al in de titel.
Waardeloze actie weer.
Ik zou graag plaatjesplakrechten willen, kan ik dat hier aanvragen?
Rinkels schreef:
25-03-2018 12:47
Ik zou graag plaatjesplakrechten willen, kan ik dat hier aanvragen?
die zou je automatisch moeten krijgen bij 200 posts, maar die heb je al. Heb je het al geprobeerd?
Beste forummers,

als je spoilers staft dan kunnen wij evt. ingrijpen.

Plaatjes plakken moet automatisch gaan. Is dat niet het geval dan kan je ons het beste even mailen: forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

ModeratorViva schreef:
25-03-2018 18:22

Sinds wanneer kunnen we die plista's staffen?
Tr0tter schreef:
25-03-2018 18:26
Sinds wanneer kunnen we die plista's staffen?
Ze lezen niet eens wat er geschreven wordt :nooo:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
ModeratorViva schreef:
25-03-2018 18:22
Beste forummers,

Het gaat niet om spoilers op het forum, het gaat om spoilers bij "Lees Ook", die kutblogjes aan de rechterkant. En die kun je niet staffen. En het zijn echt hele dikke vette spoilers hoor, dat kan ik zelfs zien en dan kijk ik niet eens naar dergelijke programma's dus mij zal het allemaal persoonlijk jeuken maar het zijn wel spoilers. Heel vervelend voor de mensen die die programma's wel kijken.
Fizzyhideous schreef:
24-03-2018 22:32
Oplossing op laptop/firefox: installeer add-on uBlock origin in je browser.
Klik daarna met rechterkant muis op "Lees ook" en kies voor "element blokkeren".
Voilà.
Onze excuses! We hadden jullie berichten iets te snel gelezen.

Wij geven het door (het is niet iets wat wij zelf kunnen veranderen).

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Nieuw stamcafe geopend, de vorige mag dicht.
hallo beste mods,
mag ik op anoniem?
Het topic 'Geheugen/concentratie verbeteren met Ritalin: kan het kwaad? ' is verwijderd ivm vragen om medisch advies.

Het oude stamcafe zit op slot, veel plezier in het nieuwe deel.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Het topic Man 66 j is verwijderd wegens hengelen.

Met vriendelijke groet,

Junior
Molvibaba is lekker bezig
Er kan toch wel een limiet gesteld worden zodat je niet 16 topics in 5 minuten kunt openen?
Hallo mods,

Is het mogelijk 1 lijn te trekken wat betreft spoilers? Er zijn nu 3 weken op rij TI spoilers in de lees meer geweest. De eerste week werd er gezegd dat deze informatie op internet stond en dus geen spoiler is. Ook al zegt het iets over het verloop van de serie en zijn er mensen die dit als erg vervelend ervaren. Veel opmerkingen werden vervolgens ook gegumd. Vorige week weer een spoiler, weer alle opmerkingen daarover weggehaald. En nu met de laatste melding wordt er gezegd dat we kunnen staffen (hoe dan?) en lijkt het wel of jullie niet eens lezen wat er gezegd wordt.

Ik zit graag op het forum, maar het is erg jammer dat in de lees meer in de titel al de spoiler staat. Ik snap dat TI populair is en het mooie clickbait is, maar in de huisregels staat onder 4j:
Het plaatsen van spoilers.
Het plaatsen van spoilers is niet toegestaan, tenzij in de titel is aangeven dat het topic spoilers bevat.

Aangezien TI nog niet in de herhaling zit, is het mogelijk met de webredactie hierover afspraken te maken? Dan kunnen de mensen die graag alles willen weten doorklikken en lezen, de mensen die dat niet willen kunnen dan lekker speculeren in het spoilervrije topic. ;-)
Werk en Studie is vanwege een spammer alleen nog te lezen mbv Google Translate @(
De topics 'Kleding voor rolstoelgebruikers' en 'Enquête over kleding voor rolstoelgebruikers' zijn verwijderd i.v.m. onderzoekje.

Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA

Uiltje66 schreef:
26-03-2018 09:09
Hallo mods,

Is het mogelijk 1 lijn te trekken wat betreft spoilers? Er zijn nu 3 weken op rij TI spoilers in de lees meer geweest. De eerste week werd er gezegd dat deze informatie op internet stond en dus geen spoiler is. Ook al zegt het iets over het verloop van de serie en zijn er mensen die dit als erg vervelend ervaren. Veel opmerkingen werden vervolgens ook gegumd. Vorige week weer een spoiler, weer alle opmerkingen daarover weggehaald. En nu met de laatste melding wordt er gezegd dat we kunnen staffen (hoe dan?) en lijkt het wel of jullie niet eens lezen wat er gezegd wordt.

Ik zit graag op het forum, maar het is erg jammer dat in de lees meer in de titel al de spoiler staat. Ik snap dat TI populair is en het mooie clickbait is, maar in de huisregels staat onder 4j:
Het plaatsen van spoilers.
Het plaatsen van spoilers is niet toegestaan, tenzij in de titel is aangeven dat het topic spoilers bevat.

Aangezien TI nog niet in de herhaling zit, is het mogelijk met de webredactie hierover afspraken te maken? Dan kunnen de mensen die graag alles willen weten doorklikken en lezen, de mensen die dat niet willen kunnen dan lekker speculeren in het spoilervrije topic. ;-)

Beste Uiltje66,

We hebben aan de webredactie gevraagd of zij er rekening mee willen houden.

Met vriendelijke groet,

Moderator VIVA forum

Het topic 'Cadeau zieke collega' is verwijderd ivm trolltopic.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-03-2018 22:31
Reden: off-topic
96.69% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-03-2018 22:30
98.69% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-03-2018 22:30
98.90% gewijzigd
Mag ik op anoniem? Dank je wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven