Centraal Moderatortopic
vrijdag 29 december 2017 om 17:48
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/
Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358
Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231
Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-98/list_messages/409246
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/
Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358
Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231
Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-98/list_messages/409246
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 6 april 2018 om 11:40
Dit klinkt mij nogal omineus in de oren, bijna dreigendModeratorViva schreef: ↑05-04-2018 23:27De CM zal morgen meer duidelijkheid scheppen over de wijzig knop.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Betekent het dat het geen bug is, maar beleid ?
Graag snel de wijzig-knop terug, en ook de negeer-functie.
nounou
vrijdag 6 april 2018 om 11:56
Bij mij wel, gelukkig.
nounou
vrijdag 6 april 2018 om 12:50
vrijdag 6 april 2018 om 12:52
Beste forummers,
Even een update van mijn kant nadat de wijzig-knop tijdelijk verdwenen was. De functie om topics favoriet te maken en reacties te bookmarken is sinds gisteren verbeterd maar daardoor moest de wijzig-knop het helaas ontgelden. Ik ben blij jullie te melden dat deze nu weer werkt.
Groetjes,
Community Manager Viva Forum
Even een update van mijn kant nadat de wijzig-knop tijdelijk verdwenen was. De functie om topics favoriet te maken en reacties te bookmarken is sinds gisteren verbeterd maar daardoor moest de wijzig-knop het helaas ontgelden. Ik ben blij jullie te melden dat deze nu weer werkt.
Groetjes,
vrijdag 6 april 2018 om 14:49
Beste mod's, Ik las vanmorgen in de krant dat het spel 'Kolonisten van Catan' niet meer Kolonisten van Catan heet, maar alleen 'Catan'. Ik vroeg me af of er al een topic over was en tikte 'Kolonisten van Catan' in om mijn bericht te plaatsen. Ik zie nu dat het topic op de pijler 'overig' staat en het topic is van 2016. Staat mijn bericht nu verkeerd? ?
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 6 april 2018 om 15:12
Beste Missie_M,missie_m schreef: ↑06-04-2018 14:49Beste mod's, Ik las vanmorgen in de krant dat het spel 'Kolonisten van Catan' niet meer Kolonisten van Catan heet, maar alleen 'Catan'. Ik vroeg me af of er al een topic over was en tikte 'Kolonisten van Catan' in om mijn bericht te plaatsen. Ik zie nu dat het topic op de pijler 'overig' staat en het topic is van 2016. Staat mijn bericht nu verkeerd? ?
Jouw bericht staat in het topic '' overig/kolonisten-van-catan-discussie/l ... #p28352499 ''. Dit is het topic van 2016.
Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
vrijdag 6 april 2018 om 15:29
Maar het is dus niet 'fout' omdat het een oud topic is?ModeratorViva schreef: ↑06-04-2018 15:12Beste Missie_M,
Jouw bericht staat in het topic '' overig/kolonisten-van-catan-discussie/l ... #p28352499 ''. Dit is het topic van 2016.
Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA forum
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 6 april 2018 om 16:02
Beste Missie_m,
Het is inderdaad niet fout, maar het is wel handiger om een nieuw topic te openen. Ook al gaat het topic over hetzelfde spel, gaat dit topic over een spelregel en niet over de naamsverandering.
Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA forum
vrijdag 6 april 2018 om 16:21
yasmijn schreef: ↑20-02-2018 15:12
Ik wil wat zeggen en eens niet gegumd worden.
Ik heb enige tijd geleden, 2e week van januari jl, een mail gestuurd. Omdat jullie sinds dit drama sinds mei 2017 opriepen dat dat moest. Wat ik onzin vond want eenieder kampt met dezelfde problemen over all. Het zijn grote bugs. Derhalve heb ik nooit de moeite genomen om te mailen. Lost toch niks op individueel.
Ik heb de mail vergezeld laten gaan van een printscreen, hoe mijn pagina eruit ziet op de iPhone. Waar je kunt zien dat ik 48(!!!!!) jaar geleden een topic heb geopend over de abdicatie van Koningin Beatrix. Die staat er now as we speak nog. Als ik hem aanklik: topic niet gevonden.
Het verbazingwekkende is dat ik geen antwoord heb gehad met een mogelijke oplossing. Of een poging daartoe.
Tevens heb ik geen KvO mogen ontvangen.( als je dit niet kent, kopie van ontvangst. In behandeling.)
Ik constateer dat ik genegeerd word en daar vind ik heel veel van.
Kom me niet aan met een antwoord: sorry yasmijn, we hebben je mail niet ontvangen. Daar kom je niet meer mee weg anno de 21e eeuw. Niemand kan meer aankomen met de smoes dat een mail niet ontvangen is.
Neen, ik stuur hem niet opnieuw. De incompetentie en onbeschoftheid van viva slash Sanoma hangt me godsgruwelijk de keel uit.
Miljoenen websites wereldwijd tot in Papoea Nieuw Guinea aantoe werken perfect. Behalve het vivaforum in Nederland. En het gekke is dat andere Nederlandse websites van Sanoma wel goed werken.
Wat gaat hier verkeerd?
Beste Yasmijn,
Bedankt voor het melden van de bug, wij gaan het doorgeven aan de technische dienst. Verder wordt er hard aan gewerkt om het forum te verbeteren, zodat het forum uiteindelijk weer net zo goed werkt als de websites van Papoea Nieuw Guinea.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Ik kopieer de boel maar even van 20-2.
Er is nog NIETS gebeurd dus dat doorgeven aan de technische dienst neem ik met een korrel zout.
Tevens heb ik ook GEEN antwoord mogen ontvangen uiteraard.
Het topic over koningin Beatrix van 48 jaar geleden staat nog steeds op mijn startpagina. Weggooien in dat prullenbakje helpt niet. Paar seconden later is ie weer terug.
Ik wil wat zeggen en eens niet gegumd worden.
Ik heb enige tijd geleden, 2e week van januari jl, een mail gestuurd. Omdat jullie sinds dit drama sinds mei 2017 opriepen dat dat moest. Wat ik onzin vond want eenieder kampt met dezelfde problemen over all. Het zijn grote bugs. Derhalve heb ik nooit de moeite genomen om te mailen. Lost toch niks op individueel.
Ik heb de mail vergezeld laten gaan van een printscreen, hoe mijn pagina eruit ziet op de iPhone. Waar je kunt zien dat ik 48(!!!!!) jaar geleden een topic heb geopend over de abdicatie van Koningin Beatrix. Die staat er now as we speak nog. Als ik hem aanklik: topic niet gevonden.
Het verbazingwekkende is dat ik geen antwoord heb gehad met een mogelijke oplossing. Of een poging daartoe.
Tevens heb ik geen KvO mogen ontvangen.( als je dit niet kent, kopie van ontvangst. In behandeling.)
Ik constateer dat ik genegeerd word en daar vind ik heel veel van.
Kom me niet aan met een antwoord: sorry yasmijn, we hebben je mail niet ontvangen. Daar kom je niet meer mee weg anno de 21e eeuw. Niemand kan meer aankomen met de smoes dat een mail niet ontvangen is.
Neen, ik stuur hem niet opnieuw. De incompetentie en onbeschoftheid van viva slash Sanoma hangt me godsgruwelijk de keel uit.
Miljoenen websites wereldwijd tot in Papoea Nieuw Guinea aantoe werken perfect. Behalve het vivaforum in Nederland. En het gekke is dat andere Nederlandse websites van Sanoma wel goed werken.
Wat gaat hier verkeerd?
Beste Yasmijn,
Bedankt voor het melden van de bug, wij gaan het doorgeven aan de technische dienst. Verder wordt er hard aan gewerkt om het forum te verbeteren, zodat het forum uiteindelijk weer net zo goed werkt als de websites van Papoea Nieuw Guinea.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Ik kopieer de boel maar even van 20-2.
Er is nog NIETS gebeurd dus dat doorgeven aan de technische dienst neem ik met een korrel zout.
Tevens heb ik ook GEEN antwoord mogen ontvangen uiteraard.
Het topic over koningin Beatrix van 48 jaar geleden staat nog steeds op mijn startpagina. Weggooien in dat prullenbakje helpt niet. Paar seconden later is ie weer terug.
vrijdag 6 april 2018 om 16:27
Op de mobiel is de wijzig-knop nog steeds weg.CommunityManagerViva schreef: ↑06-04-2018 12:52Beste forummers,
Groetjes,
vrijdag 6 april 2018 om 19:41
Dank voor het antwoord. Duidelijk. Ik dacht dat één reactie op dat topic beter was dan er een nieuw topic over te openen, want er zijn nu al zoveeeeeel topic's.ModeratorViva schreef: ↑06-04-2018 16:02Beste Missie_m,
Het is inderdaad niet fout, maar het is wel handiger om een nieuw topic te openen. Ook al gaat het topic over hetzelfde spel, gaat dit topic over een spelregel en niet over de naamsverandering.
Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA forum
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 6 april 2018 om 21:49
Nooit gewerkt.
zaterdag 7 april 2018 om 08:06
Bij nader inzien is het inderdaad handiger er een nieuw topic over te openen. Juist omdat de fabrikant (en enkele forumsters) de discussie wou vermijden.ModeratorViva schreef: ↑06-04-2018 16:02Beste Missie_m,
Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA forum
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 7 april 2018 om 12:49
Ja dat is al heel lang zo, dan zie je zeurdoosje dus dubbel zo vaak, niet mijn idee van negeren