Centraal Moderatortopic
woensdag 29 augustus 2018 om 10:30
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/huisregels/
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... #p28955681
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-106/list_messages/431859
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/huisregels/
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... #p28955681
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-106/list_messages/431859
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 25 september 2018 om 11:44
Hi the_Wicked_Witch,the_Wicked_Witch schreef: ↑25-09-2018 11:36Als er nu toch meerdere keren aangeven wordt dat het taalgebruik van Kiki nogal in het oog springt, waarom blijven jullie dat dan toch herhalen?
Doet OOK de webredactie niets met feedback?
De lees ook is te gênant voor woorden als je in gezelschap even het forum zou willen checken.
Wij herhalen dit niet, er komt wekelijks een nieuwe editie van Kiki online. Ik ga het wederom doorgeven aan de online redactie of de kop aangepast kan worden. Dit kunnen jullie ook zelf doen via redactie@viva.nl.
Vriendelijke groet,
Community Manager VIVA

dinsdag 25 september 2018 om 11:48
CommunityManagerViva schreef: ↑25-09-2018 11:44Hi the_Wicked_Witch,
Wij herhalen dit niet, er komt wekelijks een nieuwe editie van Kiki online. Ik ga het wederom doorgeven aan de online redactie of de kop aangepast kan worden. Dit kunnen jullie ook zelf doen via redactie@viva.nl.
Vriendelijke groet,
Community Manager VIVA
Ik heb zomaar het idee dat ze het van jou eerder aannemen dan van mij, maar ik zal ze voortaan eerst zelf mailen.
Wat ik bedoel, men geeft het hier geregeld aan, dan zou je toch denken dat ze bij de volgende edities van Kiki' s tour of duty alvast rekening houden met de titel?

dinsdag 25 september 2018 om 12:46
Ach, als ze eenmaal getrouwd is en ze hebben kinderen is het over met de seks, toch

Vraag het de mediator: ‘Mijn partner is egocentrisch, onvolwassen en gestoord!’

nounou
dinsdag 25 september 2018 om 12:51
Excuses voor onze late reactie.SilverShadow schreef: ↑25-09-2018 11:51Krijg ik ook nog een keer antwoord of ben ik volledig onzichtbaar in dit topic?
En nee, ik ga niet weer het desbetreffende bericht staffen of mijn eigen berichten herhalen.
Helaas is een vermoeden voor terugkeren onder een permaban niet genoeg om iemand nog een keer een permaban te kunnen geven. We hebben hier wel bewijs voor nodig.
Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
dinsdag 25 september 2018 om 12:52
De titel van Kiki is inmiddels aangepast: https://www.viva.nl/sex-en-liefde/kiki- ... -priemend/ Dit zal binnenkort ook zichtbaar zijn op het forum.
Vriendelijke groet,
Community Manager VIVA
Vriendelijke groet,
Community Manager VIVA
dinsdag 25 september 2018 om 13:10
CommunityManagerViva schreef: ↑25-09-2018 12:52De titel van Kiki is inmiddels aangepast: https://www.viva.nl/sex-en-liefde/kiki- ... -priemend/ Dit zal binnenkort ook zichtbaar zijn op het forum.
Vriendelijke groet,
Community Manager VIVA
Dat is wel een verschil met de titel van daarnet, zeg

nounou
dinsdag 25 september 2018 om 13:12
Nogal, ja. Zouden ze serieus niet snappen dat ze met zulke expliciete titels juist mensen wegjagen?
¡Apagando las luces!

dinsdag 25 september 2018 om 13:15
CommunityManagerViva schreef: ↑25-09-2018 12:52De titel van Kiki is inmiddels aangepast: https://www.viva.nl/sex-en-liefde/kiki- ... -priemend/ Dit zal binnenkort ook zichtbaar zijn op het forum.
Vriendelijke groet,
Community Manager VIVA
Dank!
dinsdag 25 september 2018 om 13:19
Vriendelijke groet,
Community Manager VIVA
Misschien het stukje nog even doorlezen en redigeren ? Dit is 'best wel' een raadselachtige zin : Hij antwoordde niet maar nam me in mijn armen.
nounou
dinsdag 25 september 2018 om 13:28
SombraOnline schreef: ↑25-09-2018 13:12Nogal, ja. Zouden ze serieus niet snappen dat ze met zulke expliciete titels juist mensen wegjagen?
Wonderlijk, ja.
Weten wij veel wat er op de webredactie speelt, misschien een weddenschap : wie lokt er het meest commentaar uit met een stukkie ?
nounou

dinsdag 25 september 2018 om 13:39
Nu is die Kiki aangepast maar er staat nog steeds dat erotisch verhaal naast (‘Hij trok mijn rokje omhoog, mijn slipje opzij en trok zijn eigen broek naar beneden’). Dus wat schieten we er mee op?
Het probleem zit 'm niet in die artikeltjes, maar dat die Lees Ook veel te pontificaal in beeld staat. Waarom moet dat op ELKE pagina van het forum? Gaan we daar meer door klikken als we continu met dat ding geconfronteerd worden? Daar zit je toch helemaal niet op te wachten als je over andere onderwerpen aan het lezen (en schrijven) bent?
Plaats die Lees Ook gewoon eenmalig op de voorpagina van het forum, dat is toch meer dan genoeg? Dan kan bovendien die stomme Toon Meer-knop weg waar iedereen zo'n hekel aan heeft.
Het probleem zit 'm niet in die artikeltjes, maar dat die Lees Ook veel te pontificaal in beeld staat. Waarom moet dat op ELKE pagina van het forum? Gaan we daar meer door klikken als we continu met dat ding geconfronteerd worden? Daar zit je toch helemaal niet op te wachten als je over andere onderwerpen aan het lezen (en schrijven) bent?
Plaats die Lees Ook gewoon eenmalig op de voorpagina van het forum, dat is toch meer dan genoeg? Dan kan bovendien die stomme Toon Meer-knop weg waar iedereen zo'n hekel aan heeft.

dinsdag 25 september 2018 om 13:42
RikM schreef: ↑25-09-2018 13:39Nu is die Kiki aangepast maar er staat nog steeds dat erotisch verhaal naast (‘Hij trok mijn rokje omhoog, mijn slipje opzij en trok zijn eigen broek naar beneden’). Dus wat schieten we er mee op?
Ik wilde mijn hand niet overspelen

Maar dat dus, het zou fijn zijn als de webredactie iets minder expliciete titels plaatste.
Bovendien denk ik niet dat het extra lezers trekt, het is tranentrekkend slecht geschreven en alles behalve erotisch.
anoniem_361866 wijzigde dit bericht op 25-09-2018 13:43
0.09% gewijzigd

dinsdag 25 september 2018 om 13:42
Wat is dan de meerwaarde van een permaban?ModeratorViva schreef: ↑25-09-2018 12:51Excuses voor onze late reactie.
Helaas is een vermoeden voor terugkeren onder een permaban niet genoeg om iemand nog een keer een permaban te kunnen geven. We hebben hier wel bewijs voor nodig.
Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
dinsdag 25 september 2018 om 13:46
wie zijn er weg danSombraOnline schreef: ↑25-09-2018 13:12Nogal, ja. Zouden ze serieus niet snappen dat ze met zulke expliciete titels juist mensen wegjagen?
dinsdag 25 september 2018 om 14:01
RikM schreef: ↑25-09-2018 13:39Nu is die Kiki aangepast maar er staat nog steeds dat erotisch verhaal naast (‘Hij trok mijn rokje omhoog, mijn slipje opzij en trok zijn eigen broek naar beneden’). Dus wat schieten we er mee op?
Plaats die Lees Ook gewoon eenmalig op de voorpagina van het forum, is toch meer dan genoeg? Dan kan bovendien die stomme Toon Meer-knop weg waar iedereen zo'n hekel aan heeft.
Vind ik ook; slipjes schieten meestal weer terug op hun plek dus beter als hij eerst zijn broek naar beneden had getrokken.

dinsdag 25 september 2018 om 14:26
Dat is heel erg fijn. Misschien gaat er ondertussen een kwartje vallen bij de redactie of moeten we volgende week weer klagen over priemende pikken en opgeblazen clitorissen? Er staat trouwens ook een verkrachtingsverhaal. Hij trok mijn rok naar beneden en mijn slipje opzij. Misschien is dit wel gewenst door de vrouw in kwestie maar dat kunnen we uit de titel niet opmaken. Vind ik in dit #metoo tijdperk ook een enorme FAILCommunityManagerViva schreef: ↑25-09-2018 12:52De titel van Kiki is inmiddels aangepast: https://www.viva.nl/sex-en-liefde/kiki- ... -priemend/ Dit zal binnenkort ook zichtbaar zijn op het forum.
Vriendelijke groet,
Community Manager VIVA
dinsdag 25 september 2018 om 14:34
S-Meds schreef: ↑25-09-2018 14:26Dat is heel erg fijn. Misschien gaat er ondertussen een kwartje vallen bij de redactie of moeten we volgende week weer klagen over priemende pikken en opgeblazen clitorissen? Er staat trouwens ook een verkrachtingsverhaal. Hij trok mijn rok naar beneden en mijn slipje opzij. Misschien is dit wel gewenst door de vrouw in kwestie maar dat kunnen we uit de titel niet opmaken. Vind ik in dit #metoo tijdperk ook een enorme FAIL
En dat op de dag dat dr. Huxtable zijn straf te horen krijgt.
De redactie leeft onder een steen ofzo.
dinsdag 25 september 2018 om 14:44
Het is ook rete-irritant dat je meerdere keren achter elkaar helemaal naar onder schiet bij het scrollen. Tot het zwarte disclaimer vlak. En als je dan naar boven scrollt om bij de berichten of het tekstvak te komen, schiet je weer naar beneden.
Is regelmatig gemeld in het bugtopic, daar wordt niets gelezen of mee gedaan, dus dan maar hier.
iPhone SE, Safari
En nee, ik ga geen screenshot sturen van het zwarte disclaimer vak, dat kunnen jullie zelf ook vinden als je helemaal naar beneden scrollt.
Is regelmatig gemeld in het bugtopic, daar wordt niets gelezen of mee gedaan, dus dan maar hier.
iPhone SE, Safari
En nee, ik ga geen screenshot sturen van het zwarte disclaimer vak, dat kunnen jullie zelf ook vinden als je helemaal naar beneden scrollt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje