Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Alle reacties Link kopieren
Je vergeet nog te melden dat Patries is blijven hangen nadat De Diva's het COC hier een lang weekeind draaiende hebben gehouden. Bleek notabene op een misverstand te berusten. De dames schoten te hulp omdat ze dachten dat onze homo's er eens lekker uit moesten, maar ze hadden over het woordje 'kast' heen gelezen.
Patries, ach ja, ze doet leuk mee en de TP's zijn dól op haar. Ik heb weinig last van d'r, persoonlijk.

Het stripteasegebeuren was even precair al vond ik het leuk dat ze een string aanhad die ze hier geknutseld heeft van gerecyclede latex.
ja dat was nogal een toestand met dat rimmen, bedankt dat je het weer even in de groep gooit. Maar een mensch is nooit te oud om te leren zeg ik maar.

Mag ik btw ook nog even melden dat de homo's de zweethut afgelopen vrijdag gewit hebben van binnen. Ziet er weer fris uit.
O wat fijn! Er is weer leven in het clubhuis.

Wie is er zo vriendelijk geweest om die kleine zwarte beestjes mee te nemen? Wat een lieffies! Maar, ik zou het toch fijn vinden om ze alleen in het clubhuis tegen te komen, ik moet me nu iedere keer ritueel reinigen.

Koor, goed om je hier te zien, wanneer is je volgende weekendverlof? Kunnen we je voor een bardienst inplannen of kom je dan nog te veel in de verleiding en gaat onze jaarvoorraad boerenjongens er in een uur doorheen?

Leo, had je een midbeocrisis? Daar moet je even over chanten, dat weet je hè?

Zelf ben ik op dit moment halverwege mijn persoonlijke zoektocht naar de onzin van mijn leven. Ik zoek nog even verder.

Ik heb wat geproefhapt voor de HHB; in één woord; verrukkulluk!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat grappig dat jij tussen de zin de onzin moet zoeken, Spoek. Bij mij is het precies andersom. Nou ja, was. Uiteindelijk heb ik gewoon maar erkend dat het leven grotendeels onzin is, dus toen was ik klaar met zoeken en ben ik getrouwd. Je doet wel meer onzinnigs.

Wat vinden jullie van mijn makeover?

De bril moest ik zelf betalen... dat was toch wel een prijzige bedoening hoor.. Hadden ze me vantevoren niet verteld...
quote:duploo schreef op 08 januari 2012 @ 21:04:

[afbeelding]

De bril moest ik zelf betalen... dat was toch wel een prijzige bedoening hoor.. Hadden ze me vantevoren niet verteld...Is die haarkleuring op natuurlijke basis van bosbessensap en rode kool?
Ja, BGB, maar hij is niet zo kleurvast als beloofd... Ik heb vanochtend Koos 112 laten bellen, want ik stond onder douche en dacht dat ik liters bloed verloor....
Dat staat je vrolijk Duploo!

Wat vonden zij van 112 ervan?
quote:duploo schreef op 08 januari 2012 @ 21:04:

[afbeelding]

.

Ik moet wel even wennen, eerlijk gezegd.

Maar je nieuwe look is wel meer BEO-waardig.
Duploo, wat een schitterende kleur! Jammer dat 'ie niet hield, maar je bent toch van de variatie? Dan is het nu zeker lichtroze en kun je je innerlijke kind even vrij laten.

Ieder nadeel heb z'n voordeel, zeg ik altijd maar.

Meiden, iemand trouwens mijn string gezien? Ik had er eentje gemaakt bij het recyclen, maar ben 'm vergeten mee te nemen. Hij was zwart (mijn fietsbanden, heel handig en verantwoord) met 2 zilveren streepjes van voren (mijn grootmoeders sieraden, dus behoorlijk wat waard). Daarnaast mis ik een paar zwarte Louboutins!

Alles goed en aardig, maar ik ben hier toch ernstig beroerd van. Ik vind het al dramatisch om alles maar te delen met de COC, maar mijn strings blijft men toch af! Ik heb net een evenwichtige candida weten op te bouwen....
Dit was de "voor" trouwens!

Foto jullie wel bekend.
Is er nog belangstelling voor de cursus die Pom geeft; mode uit de verbanddoos?

quote:duploo schreef op 08 januari 2012 @ 21:22:

Dit was de "voor" trouwens!

[afbeelding]

Foto jullie wel bekend.

O ja; ik verwarde je met Robo;

jullie lijken ook zo op elkaar.
La maar!
Bia, doe jij Lil even een plaatje van Patries tijdens de gewraakte striptease? Ik kon me ook al niet voorstellen dat ze die string zelf geknutseld had.

Ook de TP's waren van de BEO. Je ziet duidelijk dat het een vos/steak/autumn kleurige is van mijn nest longhaird frizzy barebacking bastards was. Maar dan bewerkt met de stijltang en de Carmenset.
Duup, echt fantastisch, je lijkt vijftien jaar jonger!

Heb je Oil of Olaafs gebruikt? Je huid straalt zo...
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 januari 2012 @ 21:27:

[afbeelding]Duidelijk, dit is een recycledje. Zie je zo.
Yette, De heren van 112 waren "not amused" (hun woorden). Ik snap het ook niet!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 januari 2012 @ 21:22:

Is er nog belangstelling voor de cursus die Pom geeft; mode uit de verbanddoos?

[afbeelding]

Ik!

Heb zes meter leukoplast liggen. Ik denk dat het een strapless jurkje wordt.
quote:eleonora schreef op 08 januari 2012 @ 21:25:

Bia, doe jij Lil even een plaatje van Patries tijdens de gewraakte striptease? Ik kon me ook al niet voorstellen dat ze die string zelf geknutseld had.

Ook de TP's waren van de BEO. Je ziet duidelijk dat het een vos/steak/autumn kleurige is van mijn nest longhaird frizzy barebacking bastards was. Maar dan bewerkt met de stijltang en de Carmenset.

Ja hoor, Patries weer! Ik vind dit niet kunnen.

Wat doen we hieraan?!
quote:eleonora schreef op 08 januari 2012 @ 21:28:

Duup, echt fantastisch, je lijkt vijftien jaar jonger!

Heb je Oil of Olaafs gebruikt? Je huid straalt zo...

Nee, dat komt omdat ik had gewonnen! Een leven lang gratis swifferdoekjes (en echte he, van de swiffer! Niet die nepperts!). Dus ik was blij!

Eenmaal thuis is me het lachen wel vergaan.... Ik heb de voorwaarden nog eens doorgelezen en blijkt dat ik op persoonlijke titel met geldig legitimatie bewijs max 1 stuk per week op dinsdag tussen 12:10 en 12:15 op kan halen bij de Marskramer Bovenkarspel. Ik woon in Limburg he, dus dat is nogal een ritje. Kan ik met iemand carpoolen dinsdag? Ik bedoel... swiffers... daar betaal je anders de hoofdprijs voor!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 januari 2012 @ 21:27:

[afbeelding]

Patries is toch echt uit verhouding, ik weet nog dat ze boos was op dr, Shoemacher omdat die niet haar benen verder wilde sucken. Daarop ging ze naar dokter Prutsky uit Tsjetsjenie (lekker goedkoop) om daar de laatste pondjes te laten verwijderen. Het mens heeft echt drie maanden niet kunnen lopen. Dat was ook het moment dat Eddum wel ging lopen.

Goed nieuws: ik heb een enorme partij staalsponsjes op de kop kunnen tikken voor een bodemprijs. Ik voel dat we daar iets mee kunnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven