Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Alle reacties Link kopieren
Jeetje, wat een dag. Zo ben je gewoon je alledaagse eigen ikje, zo ben je én Jezus én ambassadeur van de eenbenige kangoeroes.

Ik ga even rustig zitten met een kopje vlierbloesemthee.
quote:missverrektekoekwaus schreef op 21 maart 2012 @ 15:01:

Moet je heul erg ervaren zijn om met die Mattheus-passion mee te kunnen doen? Ik heb er altijd van gedroomd met zoiets mee te mogen doen, al is het maar als de steen die wordt weggerold met pasen

O graag Miss Koek, dat jij de rollende steen bent.

Maar als je liever melaatse speelt, of geldwisselaar, dan kan dat ook.

De rol van Simon is nog niet ingevuld. Lijkt je dat wat? Het enige wat je hoeft te doen is Jezus enorm prijzen en dan gaat hij dat heel bescheiden bagatelliseren en zeggen dat zijn Vader de credits moet hebben.

We horen het wel.

Kun je vanavond repeteren?
quote:eleonora schreef op 21 maart 2012 @ 15:06:

[...]

(ik húil nu van het lachen)

Mooi doel en de eenbenige kangaroes hebben ook nog geen boegbeelden achter zich staan.

Het WNF heeft Doutzen, Orange Babies heeft Caroline Tensen en het krokettengilde heet Frans Duijts. De kangaroes verdienen de BEO!

geheel en al mee eens. Dus die studiereis kan ik alvast boeken?

Ik moet nu weg, de vijver van kroos ontdoen en de waterlelies oppoetsen, maar ik zal ondertussen nadenken over een mooie naam voor deze gloednieuwe stichting. (en misschien is er ook een BN'er die mee wil doen, ik wilde Koos Alberts vragen, maar wist ineens niet meer zeker of hij nog wel leeft)
quote:Starshine schreef op 21 maart 2012 @ 15:04:

Het is zeker weer die tijd van de maand hè Lé. Het ene goeie idee na het andere.

Het is inderdaad niet alleen De Poort van Jade die overstroomt Star. Ik vloei ook uit andere gaten.

Gaat lekker he!?
quote:eleonora schreef op 21 maart 2012 @ 15:12:

[...]

O graag Miss Koek, dat jij de rollende steen bent.

Maar als je liever melaatse speelt, of geldwisselaar, dan kan dat ook.

De rol van Simon is nog niet ingevuld. Lijkt je dat wat? Het enige wat je hoeft te doen is Jezus enorm prijzen en dan gaat hij dat heel bescheiden bagatelliseren en zeggen dat zijn Vader de credits moet hebben.

We horen het wel.

Kun je vanavond repeteren?

O, ik ben zo opgewonden. Ik zou alles wel willen spelen! Maar ik moet realistisch zijn en mijn tekortkomingen in het oog houden. Al zei mam net dat ik best meer dan een stuk steen zou kunnen spelen. Ik zit hier gewoon te trillen van de opwinding.

Waar is de repetitie en hoe laat beginnen jullie? Misschien kunnen we het voorzichtig hebben over een kleine dubbelrol?
quote:Elynn schreef op 21 maart 2012 @ 15:09:

Jeetje, wat een dag. Zo ben je gewoon je alledaagse eigen ikje, zo ben je én Jezus én ambassadeur van de eenbenige kangoeroes.

Ik ga even rustig zitten met een kopje vlierbloesemthee.

Ik ben er ook vol van hoor.

Er zit nog een plan in mijn achterhoofd, namelijk om ook de Paffs bij het geheel te betrekken zodat ook de Vlamingen interesse krijgen.

Kenji en Shanaia kunnen dan op hun mini motoren voor de kruisgang uitrijden en de Pfaff dochters kunnen in SM pakjes de zweep handteren als gemene Romeinen. JM Pfaff kan de spons met wijn en water aan de marjoraantak aan Elynn aan het kruis aanbieden, waarbij reclame voor zijn sponsor in de marjoraantak gekerfd is. Moeder Pfaff kan het laatste avondmaal cateren. Zijn we daar ook meteen klaar mee.
quote:Starshine schreef op 21 maart 2012 @ 15:14:

[...]

geheel en al mee eens. Dus die studiereis kan ik alvast boeken?

Ik moet nu weg, de vijver van kroos ontdoen en de waterlelies oppoetsen, maar ik zal ondertussen nadenken over een mooie naam voor deze gloednieuwe stichting. (en misschien is er ook een BN'er die mee wil doen, ik wilde Koos Alberts vragen, maar wist ineens niet meer zeker of hij nog wel leeft)

Koos leeft nog hoor, nou en of!

Goed idee, Koos, al vind ik Lucille Werner ook wel een kandidaatje wat we serieus moeten overwegen.
Nou miss koek ik denk dat de BEO's jou nog veel meer te bieden hebben.

Ik neem vanavond wel de folder met ons cursusaanbod mee. In het curriculum zal de track voor zelfbewustzijn, zelfvertrouwen, zelfontwikkeling, zelfontplooiing, zelfredzaamheid en zelfzekerheid jou wel aan zal spreken vermoed ik.
Elynn, ik heb je namens meds een trainingsschema toegestuurd.
quote:missverrektekoekwaus schreef op 21 maart 2012 @ 15:17:

[...]

O, ik ben zo opgewonden. Ik zou alles wel willen spelen! Maar ik moet realistisch zijn en mijn tekortkomingen in het oog houden. Al zei mam net dat ik best meer dan een stuk steen zou kunnen spelen. Ik zit hier gewoon te trillen van de opwinding.

Waar is de repetitie en hoe laat beginnen jullie? Misschien kunnen we het voorzichtig hebben over een kleine dubbelrol?

Kijk, trillen kunnen we met een steen niet hebben natuurlijk.

Dan lijkt een melaatse me een beter idee.

Ik heb ook nog wel een paar ideetjes voor Pontius Pilatus. Een politicus of zo...
quote:duploo schreef op 21 maart 2012 @ 15:26:

Nou miss koek ik denk dat de BEO's jou nog veel meer te bieden hebben.

Ik neem vanavond wel de folder met ons cursusaanbod mee. In het curriculum zal de track voor zelfbewustzijn, zelfvertrouwen, zelfontwikkeling, zelfontplooiing, zelfredzaamheid en zelfzekerheid jou wel aan zal spreken vermoed ik.Ik zag al wat cursussen voorbij komen inderdaad. Zouden de BEO' s de ommekeer in mijn leventje kunnen betekenen? Het zou geweldig zijn, wie weet kan ik dan mijn weekenden eens anders in gaan vullen. Nu moet ik altijd aan mijn man vragen wat ik nou weer eens zal gaan doen het weekend. wie weet kan ik zelf eens iets verzinnen na zo'n cursus.
quote:eleonora schreef op 21 maart 2012 @ 15:29:

[...]

Kijk, trillen kunnen we met een steen niet hebben natuurlijk.

Dan lijkt een melaatse me een beter idee.

Ik heb ook nog wel een paar ideetjes voor Pontius Pilatus. Een politicus of zo...Als ik melaatse speel komt mijn huidziekte wel weer mooi van pas..
Al ben ik ook best zelfverzekerd hoor, ik bepaal namelijk helemaal zelf wanneer ik de hondenpoep hier uit de wijk schraap. En ik heb geeneens een hond.
quote:missverrektekoekwaus schreef op 21 maart 2012 @ 15:32:

[...]

Als ik melaatse speel komt mijn huidziekte wel weer mooi van pas..En zo zetten we allemaal onze talenten in Miss K.
quote:missverrektekoekwaus schreef op 21 maart 2012 @ 15:34:

Al ben ik ook best zelfverzekerd hoor, ik bepaal namelijk helemaal zelf wanneer ik de hondenpoep hier uit de wijk schraap. En ik heb geeneens een hond.

Heel geëmancipeerd!

*applaudiseert*
quote:eleonora schreef op 21 maart 2012 @ 15:38:

[...]

Heel geëmancipeerd!

*applaudiseert**is in haar nopjes*
Kan ik nog meedoen als Cheryl Moreiro in het stuk? Lé , wijzig dat script even wil je?
Geen punt, Yari's hebben we bij het COC ook in overvloed, dusse....

Ik stel voor de naam van de MP aan te passen en er 'de Gooische Passie Bruiloft' van te maken.
quote:eleonora schreef op 21 maart 2012 @ 18:17:

Geen punt, Yari's hebben we bij het COC ook in overvloed, dusse....

Ik stel voor de naam van de MP aan te passen en er 'de Gooische Passie Bruiloft' van te maken.

Bruiloft?

Wel slim om zo onder die copyright gedoe uit te komen! Des te meer voor de eenbenige kangaroes (en onze studiereis)!
Ja, van 'Barbies Bruiloft'.

Het moet er wel in terugkomen, anders snappen de kijkertjes de link er heen niet.
Goeie Duup, voor je het weet gaat een of andere onverlaat weer mailen met deez of gene wegens identiteitsdiefstal op Viva. Moeten we niet hebben.
En ik wil die roze Hello Kitty bruidsjurk
Was Maria Magdalena nou nog beschikbaar? *Schudt haar partituur op volgorde en trekt een bijpassend gezicht*.
quote:waarbij schreef op 21 maart 2012 @ 18:33:

En ik wil die roze Hello Kitty bruidsjurk

Zelf maken he....

We zijn en blijven BEO's natuurlijk.

Als ik jou was zou ik op dinsdagavond eens bij het COC gaan praten. Dan is het daar naaiavond. Of was dat nou op zaterdag? Of was dat nou iets met een donkere kameravond (fotografie geloof ik). Nah ja, ik weet het ook niet meer maar er wordt wat afgenaaid daar bij het COC. Zeggen ze zelf.
quote:sri schreef op 21 maart 2012 @ 18:34:

Was Maria Magdalena nou nog beschikbaar? *Schudt haar partituur op volgorde en trekt een bijpassend gezicht*.

Sri!

Je komt als geroepen!

Heb je extensions, nepnagels, siliconentieten en getatoeerde wekbrauwen?

Zo ja, fijn!

Zo niet, daar vinden we dan wel wat op.

Yette heeft een cursus theater make-up gedaan.

Of was dat nou 'schminken met je maandstonde'?

Enniehoe, jij wordt een prima hoer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven