De Actiefste Forummer
donderdag 24 september 2009 om 20:51
Ja leuk, al die 1013* actieve forummers.
Maar wie is nou de actíefste forummer?
Ik heb op dit moment 21.369* postings gedaan in de 2 jaar en 53* dagen dat dit 'nieuwe' forum bestaat.
En jij??
Oftwel: wie heeft de meeste postings getypt?
*) aan dit getal kunnen geen rechten worden ontleend. Stand is op moment van posten
Maar wie is nou de actíefste forummer?
Ik heb op dit moment 21.369* postings gedaan in de 2 jaar en 53* dagen dat dit 'nieuwe' forum bestaat.
En jij??
Oftwel: wie heeft de meeste postings getypt?
*) aan dit getal kunnen geen rechten worden ontleend. Stand is op moment van posten
vrijdag 25 september 2009 om 09:21
quote:ColeTurner schreef op 25 september 2009 @ 09:19:
Het aantal berichten zegt ook niet alles, denk bijvoorbeeld ook aan het aantal regels per bericht.Pas maar op, misschien heb jij ook wel heel veel in dat maandje gepost en sta je zo in de top 10...uh 20 want ik wil niet van mijn 9e plek geschopt worden.
Het aantal berichten zegt ook niet alles, denk bijvoorbeeld ook aan het aantal regels per bericht.Pas maar op, misschien heb jij ook wel heel veel in dat maandje gepost en sta je zo in de top 10...uh 20 want ik wil niet van mijn 9e plek geschopt worden.
vrijdag 25 september 2009 om 15:10
quote:Wiebenik81 schreef op 25 september 2009 @ 15:04:
[...]
Poppetje naast je naam.. Jij hebt er 389..
Zo weinig? Een gemiddelde van 1.1 per dag! hihi.
Logisch eigenlijk, ik kom ALTIJD te laat bij interessante topics, en ik wil ook ALTIJD héél het topic doorlezen.
En dan denk ik altijd: Laat ook maar, alles is al gezegd en het onderwerp is inmiddels flink veranderd...
[...]
Poppetje naast je naam.. Jij hebt er 389..
Zo weinig? Een gemiddelde van 1.1 per dag! hihi.
Logisch eigenlijk, ik kom ALTIJD te laat bij interessante topics, en ik wil ook ALTIJD héél het topic doorlezen.
En dan denk ik altijd: Laat ook maar, alles is al gezegd en het onderwerp is inmiddels flink veranderd...