De ballenbak!

10-10-2010 22:35 229 berichten
stelletje rotwijven!





Verwijderd!
Goedemorgen zeg! Ik zie ook geen tonguitstekende jongetjes...
Dit plaatje is never nooit door Djessy geplaatst. Zij zou dat nooit doen. De link moet veranderd zijn, daar is vast een ander plaatje onder gezet. Kan niet anders.
Alle reacties Link kopieren
Dan mag die meneer jan moesen wel eens zijn site gaan nakijken of zou het echt de bedoeling zijn dat deze foto's er op staan met als titel: verjaardagsfeestje willem?

Gezellige feestjes dan
Ik weet het ook niet, BAM. Heb het oorspronkelijke plaatje gisteren niet gezien, zie dit topic nu pas.



Ik zou van die site geen plaatjes meer plakken in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
De site eigenaar waar die tong uit de mond foto stond is gewoon een grote goorlap, die heeft dit plaatje er achter gezet, viespeukerij zeg ik je!



Djes, we zuiveren je naam wel hoor~!
Alle reacties Link kopieren
Waarom word er hier steeds over mij gepraat? En wat een gore foto's. Lekker lachen hoor met die ezel. Kleuters!
Alle reacties Link kopieren
was jij die lange die sliepte met die ezel?
He X, daar ben je, of niet en ben je iemand onder een andere nick? Leg uit, wij branden van nieuwsgierigheid.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga het melden hoor! Ik weet echt wel over wie jullie het hebben lekker makkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Wat ga je melden, en over wie heb jij het?
?
Alle reacties Link kopieren
Lama Wat een gedoe hiero
Alle reacties Link kopieren
Ik kan lezen hoor! En nu hou ik mij niet meer in. DS is ook niet gek en ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:ForummerX schreef op 11 oktober 2010 @ 09:02:

Ik kan lezen hoor! En nu hou ik mij niet meer in. DS is ook niet gek en ik ook niet.



In dat geval kan je de vele forumsters even helpen:



En u bent ?
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Alle reacties Link kopieren
Alsof jij dat niet weet!!!!
Alle reacties Link kopieren
Koekkoek wie ben jij??? Begrijp er geen jota van
Wat een raar topic is dit geworden. Walgelijke plaatjes en anoniem forummers die in ene opduiken met mysterieuze teksten..
Alle reacties Link kopieren
quote:ForummerX schreef op 11 oktober 2010 @ 09:08:

Alsof jij dat niet weet!!!!



...

Moeder ?
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Alle reacties Link kopieren
Bor
Alle reacties Link kopieren
quote:ForummerX schreef op 11 oktober 2010 @ 09:08:

Alsof jij dat niet weet!!!!



Ik heb geen flauw idee.



Begint je naam met een A?



Of met een B?



Zit ik in de buurt of moet ik achteraan het alfabet beginnen?
ForummerX, niet zo brommen!
Alle reacties Link kopieren
Maisjes, ik hoop echt dat jullie van me willen aannemen dat ik het gore plaatje niet met opzet heb geplakt!
Jankerd
Jij zou zo'n plaatje nooit plakken, Djessy, iedereen die je een beetje kent hier weet dat .
Alle reacties Link kopieren
Idioot dat men daar aan twijfelt.
Alle reacties Link kopieren
Wie is forummerX en waarom is hij/zij zo op haar/zijn kut/pik getrapt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven