De knusseltjes zijn jarig!

17-05-2019 00:00 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor champagne! Wij zijn jarig!!!!!! :jump:

Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!

Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad :heart: . Lief en leed is gedeeld, zelfs een knusselbabbie op komst (correctie, inmiddels twee!), een lach en een traan, een flinke discussie maar bovenal liefde voor elkaar en elkaars zijn.

Op naar onze volgende verjaardag :cheer2: .

-----------------

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. 

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, 

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515

.

Zie onze verjaardagsOP hieronder :) .
kia・ora wijzigde dit bericht op 24-08-2019 03:54
29.40% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
@Phoebe Jammer dat de verschillen te groot zijn op dit moment.
Ik wens je oprecht het beste
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
06-06-2019 13:20
pffff noem je mij nu een moordenaar.
Dieren doden is geen moord, zelfs niet fantasie dieren... en anders meld je me maar PETA :P

Ik eet graag dier, en zeker als ze in taartvorm zijn. Maar zelf een dier slachten om het op te eten, dat is wel een drempel voor mij. Ik dood alleen graag kleine kruipende of vliegende prikkende diertjes.
lollypopje schreef:
06-06-2019 13:29
En dat terwijl eenhoorn zoooo lekker is 😍😍😍
jij hebt vast nooit Harry Potter gelezen :proud:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Coconuts12 schreef:
06-06-2019 13:22
Ik eet ook dier, maar moest een enorme drempel over bij deze eenhoorn.

En toch heb ik dat ook .. die aarzeling bij het eten van bijvoorbeeld een chocolade paashaas .. waar begin je.
Afbeelding
SHIFTY schreef:
06-06-2019 13:33
En toch heb ik dat ook .. die aarzeling bij het eten van bijvoorbeeld een chocolade paashaas .. waar begin je.
Altijd eerst de kop, dan is het lijden het snelste voorbij.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
rosanna08 schreef:
06-06-2019 10:02
paardje, ik ga geen dingen zeggen om de woorden van anderen uit te leggen. Ik vond het gesprek hier gisteren heel mooi en waardevol. Ik vind niet dat je zou moeten zwijgen over geloof en God, juist niet. Ik snap ook dat het voor jou zeer gevoelig is en ik zoek naar woorden om de pijn niet erger te maken. Sorry als ik daar niet in slaag. :hug:
Maak je geen zorgen, jij zegt niets pijnverhogends. Nooit gedaan, en ga je ook nooit doen vermoed ik.

Ik ga er verder ook niet al teveel woorden aan vuil maken verder. Ik voelde me gisteren prettig, veilig, en door Grobbekuiken op een positieve manier uitgedaagd iets van mezelf te delen. Dat was binnen vrij korte tijd beantwoord met een verwijt als zou ik naïef in een moorddadige en racistische organisatie zijn gestapt. En als ik dat vervelend vind ben ik een jankert, niet consequent, en oh ja, overschreeuw ik mijn twijfels. Ik vind het echt allemaal prima, maar ik ben uitgepraat. Niet omdat ik niet tegen kritiek kan, maar omdat het zo stuitend oninteressant is en zal blijven tenzij ik meer vertel. En dat meerdere, daar begin ik dus niet aan.

In pb heb ik intussen een wat mij betreft prima, open en interessant gesprek met iemand uit dit topic. Dat gesprek zet ik met veel plezier voort.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Ik zet me er wel overheen, maar toch doet het wat met je.

Een chocolade dildo zet je ook minder snel je tanden in. Of sneller. Maar er is een verschil.
SHIFTY schreef:
06-06-2019 13:39
Ik zet me er wel overheen, maar toch doet het wat met je.

Een chocolade dildo zet je ook minder snel je tanden in. Of sneller. Maar er is een verschil.
tanden heb ik daarbij dam weer geen problemen mee :proud:
fijn dat je via pb nu een goed gesprek hebt Paardje. Als je een keer wil kwekken over wat dan ook, ook mijn postvakje staat open. Ik vind je geen jankert, ik denk dat sommige dingen zo gevoelig liggen voor jou dat de minste aanraking al zeer doet. De vergelijking met KKK vind ik niet ok, dat er het nodige mis is binnen de kerk ontken ik niet en ik denk jij ook niet.
Ik word een beetje verlegen van je eerste woorden hoor :$
JollyRider schreef:
06-06-2019 13:37
Maak je geen zorgen, jij zegt niets pijnverhogends. Nooit gedaan, en ga je ook nooit doen vermoed ik.

Ik ga er verder ook niet al teveel woorden aan vuil maken verder. Ik voelde me gisteren prettig, veilig, en door Grobbekuiken op een positieve manier uitgedaagd iets van mezelf te delen. Dat was binnen vrij korte tijd beantwoord met een verwijt als zou ik naïef in een moorddadige en racistische organisatie zijn gestapt. En als ik dat vervelend vind ben ik een jankert, niet consequent, en oh ja, overschreeuw ik mijn twijfels. Ik vind het echt allemaal prima, maar ik ben uitgepraat. Niet omdat ik niet tegen kritiek kan, maar omdat het zo stuitend oninteressant is en zal blijven tenzij ik meer vertel. En dat meerdere, daar begin ik dus niet aan.

In pb heb ik intussen een wat mij betreft prima, open en interessant gesprek met iemand uit dit topic. Dat gesprek zet ik met veel plezier voort.

Jij vertaalt een andere mening naar een verwijt aan jou als persoon. En vervolgens vertaal je het feit dat mensen je er op wijzen dat dat niet terecht is als een aanklacht. En als anderen dat proberen om te draaien ga je in de verdediging door anderen aan te vallen en creëer je voor jezelf een sfeer waarin het voor jou gerechtvaardigd is om de discussie (en het gezelschap) uit de weg te gaan.

Dat heeft allemaal helemaal niks met anderen te maken.
anoniem_63edfe1106ed8 wijzigde dit bericht op 06-06-2019 13:49
0.14% gewijzigd
Kia•Ora schreef:
06-06-2019 10:26

Paardje, ik ga je niet vragen om te blijven, die keuze moet je zelf maken. Ik vind het wel enorm zonde dat je deze keuze maakt op basis van één opmerking. Ik snap dat het je enorm raakt, het is je zijn. Ik ben het ook niet eens met de vergelijking met de kkk, had ook liever een andere vergelijking gezien. Daarnaast vind ik het ook jammer dat je niet het gesprek aan bent gegaan. Had Minion gevraagd het uit te leggen waarom hij die vergelijking doet (zoals hij het net ook uitgelegd heeft) en leg uit wat het met je doet. Ik zag gisteren een mooi gesprek ontstaan en vind het heel jammer dat er op deze manier een einde aan komt.
:) zoals je weet heb ik al eerder gekozen voor een soort totaal-blokkade. Die is toen gemist door de mods, maar die ene opmerking was niet meer dan de zoveelste druppel in een overvolle emmer. Ik kan en wil je daar alles over toelichten en uitleggen, je weet me te vinden. Maar ik ga geen gesprekken aan met mensen die me op die manier benaderen. Of er achteraf een mooie uitleg is gegeven, het zal best. Ik heb die niet gezien en ga die ook niet zien. En nee, ik ga me daarin niet verklaren aan iemand die het gesprek opent met gestrekt been. Weet je, het is niet zozeer kwetsend, het is vooral dat ik zo moedeloos wordt van dat soort reacties. Zo enorm moedeloos. Waarom zou ik me gaan uitleggen en verklaren aan mensen die geen interesse hebben, maar alleen graag hun oordeel geven zonder echt te weten waar ze op reageren? Het voegt voor mij niets toe. Het is niet interessant, het geeft me geen nieuwe inzichten, niks. Ja, het roept emoties bij me op, en ja, ik ben een jankert. Maar Impala zegt terecht dat ze het niet begrijpt. En net als zij begrijpen kennelijk wel meer mensen het niet. Het is niet zo dat ik loop te janken van inhoudelijke, interessante en relevante kritiek. In tegendeel. Maar mensen die hun gram komen halen omdat ik, oei, oei, gedurfd heb ze te negeren, of mensen die me KKK-achtige sympathieën verwijten omdat ze getriggerd worden door een woord ipv door werkelijke interesse in een mens, die ontnemen me het plezier hier. En dan is de enig logische stap dat ik er mee stop.
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
06-06-2019 13:37

Nu verdraai je de feiten.
Ik snap heel goed dat jij de kkk-post vervelend vindt. Ik had kritiek op de manier waarop jij vaak reageert als je een reactie vervelend vindt.
impala wijzigde dit bericht op 06-06-2019 13:54
0.26% gewijzigd
.
Oh en Phoebe, ik zie je wel degelijk weer in dezelfde patronen vallen als voordat je met allemaal verwijten, boze woorden en nare opmerkingen verdween. Als je vindt dat je moet blijven benadrukken hoe hard je wel niet door het stof gaat, dan voelt hier zijn voor jou blijkbaar niet goed, en dan zijn je excuses niet gemeend, maar een manier om te benadrukken dat we je weer lief moeten vinden. Ik vind het knap dat mensen die je zo gekwetst hebt zeggen dat je welkom bent om mee te schrijven. Ik zou het niet kunnen. En als je weer steeds reageert dat je al zó véél door het stof gegaan bent en dat je wel weg blijft, doe dan eens wat je zegt alsjeblieft? Niemand heeft wat aan steeds terugkerende drama, wij niet, en jij zelf ook niet.

Sorry lieverds, maar dit moest er toch echt even uit, het lukte me niet meer om op mijn handen te zitten. :$ Ik zal vanaf hier weer lief doen, echt waar.
anoniem_64b9936e770be wijzigde dit bericht op 06-06-2019 13:53
4.74% gewijzigd
rosanna08 schreef:
06-06-2019 13:45
fijn dat je via pb nu een goed gesprek hebt Paardje. Als je een keer wil kwekken over wat dan ook, ook mijn postvakje staat open. Ik vind je geen jankert, ik denk dat sommige dingen zo gevoelig liggen voor jou dat de minste aanraking al zeer doet. De vergelijking met KKK vind ik niet ok, dat er het nodige mis is binnen de kerk ontken ik niet en ik denk jij ook niet.
Ik word een beetje verlegen van je eerste woorden hoor :$
Ik ontken niets. In tegendeel, wie mij op dat punt zou kennen, of zou bevragen, zou weten dat ik daarin kritischer ben dan de meeste mensen die denken reuze kritisch te zijn :) Alleen, die vraag wordt dan weer zelden gesteld. En dat mag, maar maakt het voor mij niet zo interessant.
(Dead Kennedys)
impala schreef:
06-06-2019 13:50
Nu verdraai je de feiten. Ik snap heel goed dat jij de kkk-post vervelend vindt. Ik had kritiek op de manier waarop jij reageert als je een reactie vervelend vindt.
maar waarom voel jij de behoefte om een kletsgroepje binnen te vallen om die kritiek te leveren?
impala schreef:
06-06-2019 13:50
Nu verdraai je de feiten. Ik snap heel goed dat jij de kkk-post vervelend vindt. Ik had kritiek op de manier waarop jij vaak reageert als je een reactie vervelend vindt.
Vanzelfsprekend. Wilde je nog meer kwijt?
(Dead Kennedys)
Nanny, gefeliciteerd met en voor je man!
Gefeliciteerd Nanny! :cheer2:

Zeg en waarom moet het de hele tijd over koekjes, taart en chocola gaan?
Is dit een complot ofzo om mij van mijn goede voornemens af te houden? ;-D

Begreep wel dat ik een enorme faux pas heb gemaakt door alleen koekjes voor Roosje te halen, maar er was genoeg voor iedereen hoor, dus pak maar. Hier nog een nieuwe vracht, die zijn met kokos.
Geen idee hoe ze heten Roosje en ja, deze en de vorige zijn koekjes. Mjammie.

Afbeelding
anoniem_380791 wijzigde dit bericht op 06-06-2019 13:57
0.16% gewijzigd
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Marana schreef:
06-06-2019 13:30
Weet je Phoebe, het is niet zo moeilijk. Volgens mij moet je gewoon stoppen met uitleggen en verontschuldigen en door het stof gaan, en aansluiten bij waar de gesprekken hier over gaan. Gisteren ging het over geloof, vandaag over taart. Soms is het serieus, soms is het flauwekul. En het staat iedereen vrij om er over mee te praten of slap te kletsen.
Zo makkelijk kan het zijn.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
oeh lekker kokos!! Ik eet Kia's deel wel op hoor :A:

maak je ze zelf of doet de bakker dat? En hoe gaat het verder in zijn werk?
rosanna08 schreef:
06-06-2019 13:52
maar waarom voel jij de behoefte om een kletsgroepje binnen te vallen om die kritiek te leveren?
Dat heb ik al uitgelegd.
Als je zo denkt kan ik jou ook de vraag stellen waarom jij je bemoeit met een discussie tussen Jolly en mij post van mij aan Jolly.
Niet dat ik daar een antwoord op hoef. Het staat je vrij om te reageren op wat en wie je wil.
impala wijzigde dit bericht op 06-06-2019 14:11
5.75% gewijzigd
.
kan iemand mij trouwens aan het werk schoppen? Ik moet de outfit voor de rattenvanger nog maken :$
impala schreef:
06-06-2019 13:58
Dat heb ik al uitgelegd.
Als je zo denkt kan ik jou ook de vraag stellen waarom jij je bemoeit met een discussie tussen Jolly en mij. Niet dat ik daar een antwoord op hoef. Het staat je vrij om te reageren op wat en wie je wil.
We hebben geen discussie
(Dead Kennedys)
SHIFTY schreef:
06-06-2019 13:33
Bij de kop. Maar dat is meer omdat het papier daar het makkelijkst open te krijgen is. Het lijden is ook sneller voorbij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven