De mannenvraagbaak deel 2.

01-09-2006 22:47 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na de moeizame start van de 1e mannenvraagbaak open ik deel 2, omdat deel een vol is met 700 berichten.

Ik stel voor dat jullie hier ons mannen vragen wat jullie nou denken wat wij denken, en wij mannen (EN WIJ MANNEN ALLLEEN) geven eerlijk antwoord wat we nou werkelijk denken. Ik nodig alle mannen uit om mij te helpen met de vele vragen die op ons afkomen. Om chaos te voorkomen mannen: geef even aan op welke vraag je antwoord geeft.
quote:

quote: muizepluis reageerde

quote: Mara78 reageerde

Heee leuk topic! Wat ik me afvraag is: wat bedoelen mannen met een knipoog? In mijn specifieke geval: een erg leuke, wat oudere, collega die me met enige regelmaat verrast met een lieve glimlach en een knipoog ... Ik haal me vast meer in mijn hoofd dan hij er mee bedoeld Het kan 2 dingen betekenen:

1) ik vind je leuk en wil met je naar bed.

2) volgens mij zit je in een dipje en heb je even een onschuldig opkikkertje nodig.

Nou weet je dus nog niks...

Er is toch ook nog nummer 3) Ik vind je er leuk/lekker uitzien, flirten is leuk, krikt man zijn zelfvertrouwen op maar wilt verder niets. (blijft lekker bij zijn vrouw/vriendin of is gewoon een lekkere vrijgezelle flirt)

Jou nummer 3 is volgens mij gewoon mijn nummer 1 maar dan bij een man die niet zo goed durft/vindt dat ie dat niet kan maken tegenover zijn vrouw/vriendin.
quote:

quote: mamzelle reageerde

Welk soort zaag moet ik huren om een spiraalbed doormidden te zagen?

Die ijzeren zijkanten dan, hoop dat dat vanzelf spreekt.

Volgens mij hoef je dan alleen 2 buizen door te zagen. Dan zou ik gewoon een handijzerzaag nemen en het met het handje doen. Of een decoupeerzaag van iemand lenen. Moet je wel even zeker weten dat er een ijzerzaagje en geen houtzaagje inzit.

Thanx.
quote:

quote: mamzelle reageerde

Welk soort zaag moet ik huren om een spiraalbed doormidden te zagen?

Die ijzeren zijkanten dan, hoop dat dat vanzelf spreekt.

Volgens mij hoef je dan alleen 2 buizen door te zagen. Dan zou ik gewoon een handijzerzaag nemen en het met het handje doen. Of een decoupeerzaag van iemand lenen. Moet je wel even zeker weten dat er een ijzerzaagje en geen houtzaagje inzit.

Thanx.

Als je het met het handje doet zou ik zodra je de boel half hebt doorgezaagd proberen om de rest te buigen/breken. Scheelt een hoop gezaag. Moet je wel even gezonder gaan eten dan je nu doet, want anders breek je nog geen lucifer doormidden...
We zullen zien Muis. Ik laat me niet zo gauw op de kop zitten door een 'mannenklusje'. Eerst nog even het nieuwe bed kopen voordat ik het oude doormidden zaag natuurlijk. To be continued.
quote:

quote: mylenevalerie reageerde

quote: Mara78 reageerde

Heee leuk topic! Wat ik me afvraag is: wat bedoelen mannen met een knipoog? In mijn specifieke geval: een erg leuke, wat oudere, collega die me met enige regelmaat verrast met een lieve glimlach en een knipoog ... Ik haal me vast meer in mijn hoofd dan hij er mee bedoeld Het kan 2 dingen betekenen:

1) ik vind je leuk en wil met je naar bed.

2) volgens mij zit je in een dipje en heb je even een onschuldig opkikkertje nodig.

Nou weet je dus nog niks...

Er is toch ook nog nummer 3) Ik vind je er leuk/lekker uitzien, flirten is leuk, krikt man zijn zelfvertrouwen op maar wilt verder niets. (blijft lekker bij zijn vrouw/vriendin of is gewoon een lekkere vrijgezelle flirt)

Jou nummer 3 is volgens mij gewoon mijn nummer 1 maar dan bij een man die niet zo goed durft/vindt dat ie dat niet kan maken tegenover zijn vrouw/vriendin. Hahaha, geweldig antwoord muizepluis! Aangezien het nr 2 vast niet is is het dus nr. 1 / 3 .... ik weet inderdaad nog niets maar dat maakt flirten juist leuk toch? :?
Voordat je morgen een blauwtje loopt omdat je denkt dat optie 1/3 het is: het kan ook gewoon een spiertje zijn dat ie niet onder controle heeft...
HELP!!!! Spoedvraagje!!!

Mijn doucheafvoer zit verstopt. Er zit een tandpastadopje in. Onbereikbaar: met trekveer kom ik er (misschien) langs, pak hem beet 1.20 m diep, als ik de veer dubbelsla en ga duwen en stompen kom ik niet verder dan 50 tot 80 cm.

Wie heeft de tip die niet 500 euro kost aan uitbreken etc.?
Perslucht erop uit de duikfles, luchtkraan opendraaien, klaar!

Als je "pieeeeeuuuuuuuuuuuw" hoort dan is het goed, hoor je "boem" dan niet. Deze goede raad kost je 499 all-in. ;)
Jabande! Dus aangezien ik geen duikfles heb ben ik nu al 1000 euro lichter:?

(heeft een ontstoppingsbedrijf dat normaal wel?)
Wat is het verschil tussen een bloedlul en een vleeslul? :$ Ik heb over die vraag vannacht wakker gelegen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:

HELP!!!! Spoedvraagje!!!

Mijn doucheafvoer zit verstopt. Er zit een tandpastadopje in. Onbereikbaar: met trekveer kom ik er (misschien) langs, pak hem beet 1.20 m diep, als ik de veer dubbelsla en ga duwen en stompen kom ik niet verder dan 50 tot 80 cm.

Wie heeft de tip die niet 500 euro kost aan uitbreken etc.? Doe-het-zelf zaken verkopen handige grijpertjes die je met één hand kan bedienen.  Ze zijn zo dun als een balpen, flexibel en aan het eind zit een klein klauwtje dat pas uit de buis komt als je de bedieningsknop indrukt.  Maar of ze een afstand van 1.20 halen ? 

Maar wellicht is je probleem al opgelost ?  Hoe ?
quote:Wat is het verschil tussen een bloedlul en een vleeslul? :$ Ik heb over die vraag vannacht wakker gelegen.Onder mannen wordt soms het begrip "bloedlul" (of "groeier) en "vleeslul" (of "bloeier") gehanteerd. De bloedlul zal bij een erectie enorm in omvang en lengte toenemen. De vleeslul zal bij een erectie geen noemenswaardige verandering ondergaan en zal qua omvang vrijwel hetzelfde blijven.

(afkomstig van wikipedia)
quote:

Wat is het verschil tussen een bloedlul en een vleeslul? :$ Ik heb over die vraag vannacht wakker gelegen.

Onder mannen wordt soms het begrip "bloedlul" (of "groeier) en "vleeslul" (of "bloeier") gehanteerd. De bloedlul zal bij een erectie enorm in omvang en lengte toenemen. De vleeslul zal bij een erectie geen noemenswaardige verandering ondergaan en zal qua omvang vrijwel hetzelfde blijven.

(afkomstig van wikipedia) Wikipedia?

Tenderlover ik kan er geen ''worst'' van maken...maw ik snap het niet.
Probleem opgelost ja. Gipsplaten op toilet eruit, buis doorgezaagd en het dopje bleek in de laatste hoek naar beneden muurvast te zitten. Zal het op zo'n 200 euri's uitkomen in plaats van 500, er zitten tussen twee en drie manuren in :( (ik weet niet of het grijphandje uitkomst had geboden. Mijn doe-het-zelf zaak had alleen trekveren)
quote:

quote: Tenderlover reageerde

Onder mannen wordt soms het begrip "bloedlul" (of "groeier) en "vleeslul" (of "bloeier") gehanteerd. De bloedlul zal bij een erectie enorm in omvang en lengte toenemen. De vleeslul zal bij een erectie geen noemenswaardige verandering ondergaan en zal qua omvang vrijwel hetzelfde blijven.

Dit begint geloof ik een beetje een luie/ gemakzuchtige dames topic te worden 

Wikipedia is een internet encyclopedie waar je dit soort vragen in no time beantwoord kan krijgen.

En als je wikipedia niet kent mag ik toch wel hopen dat je wel eens van Google hebt gehoord ? 

De mannenvraagbaak is eigenlijk niet bedoeld voor vragen die je in een paar seconden gemakkelijk zèlf kan beantwoorden via bijv. Google of Wikipedia. 
Deze gemakzuchtige vrouw dacht echt dat je een grapje zat te maken, TL.

(vraagt zich af hoe Mleen op de vraag komt)
quote:

quote: deth reageerde

quote: Tenderlover reageerde

Dit begint geloof ik een beetje een luie/ gemakzuchtige dames topic te worden 

Wikipedia is een internet encyclopedie waar je dit soort vragen in no time beantwoord kan krijgen.

En als je wikipedia niet kent mag ik toch wel hopen dat je wel eens van Google hebt gehoord ? 

De mannenvraagbaak is eigenlijk niet bedoeld voor vragen die je in een paar seconden gemakkelijk zèlf kan beantwoorden via bijv. Google of Wikipedia.  Tenderlover last van PMS?:P
Tenderlover is een man;)......................geen PMS!
Al is Toon er niet meer...., de wereld draait door.

Enzo.

Ook vrouwenvragen aan den man.

Uppen dus....
Wat een geweldige topic! dat ik dit niet eerder heb gezien!

Mijn vraag:

Waarom zijn mannen vaak zo direct en soms op het botte af. Zeggen ze vaak dingen zoals ze zijn en bedenken niet eventjes of ze dit misschien subtieler kunnen zeggen/vragen.

Als ik iets tegen iemand zeg bedenk ik vaak (ook niet altijd) of de manier waarop ik het zeg niet behoorlijk bot is.

Mannen lijken zich hier vaak niet bepaald druk om te maken.

Hierbij wil ik natuurlijk niet alle mannen over één kam scheren, er zullen vast en zeker uitzonderingen zijn
quote:

Wat een geweldige topic! dat ik dit niet eerder heb gezien!

Mijn vraag:

Waarom zijn mannen vaak zo direct en soms op het botte af. Zeggen ze vaak dingen zoals ze zijn en bedenken niet eventjes of ze dit misschien subtieler kunnen zeggen/vragen.

Als ik iets tegen iemand zeg bedenk ik vaak (ook niet altijd) of de manier waarop ik het zeg niet behoorlijk bot is.

Mannen lijken zich hier vaak niet bepaald druk om te maken.

Hierbij wil ik natuurlijk niet alle mannen over één kam scheren, er zullen vast en zeker uitzonderingen zijn

Of mannen "bot" zijn, durf ik niet te stellen. Wel zijn mannen in het algemeen direkter en eerlijker in hun opmerkingen. Emoties komen minder om de hoek kijken, staan ze (vaak) ook niet bij stil. Er wordt gezegd wat gezegd moet worden en vervolgens over tot de orde van de dag. No hard feelings verder.

Toch evolueert de man ook naarmate de tijd voorbij strijkt. Voorbeeld: vroeger zei ik, als mijn engel naar de kapper was geweest en het zat in mijn ogen shit, dan ook eerlijk; "Goh wat is je haar kut geknipt". Gevolg; weken van ellende in huis.

Inmiddels wijzer druk ik me meer diplomatieker uit. Nu zeg ik: ik ben blij dat je tevreden bent met hoe je haar is geknipt of als ze het zelf klote vindt: Ik vind het wel meevallen, maar als jij het zelf waardeloos vindt, dan wel voorlopig 2,5 meter achter me lopen.(met een vette grijns op mijn gezicht, dat wel!) Meestentijds helpt dit.
he dit topic kende ik nog niet: leuk!

Mijn vraag aan de mannenvraagbaak: waarom vergelijken mannen een vrouw met hun moeder?

Dat iemand tijdens een leuk gesprek in de kroeg, opeens zegt "wist je dat je op mijn moeder lijkt" :o.

Ik  voel me dan altijd acuut een oude vrouw in een bloemetjesjurk..
quote:

quote: muis_20 reageerde

Of mannen "bot" zijn, durf ik niet te stellen. Wel zijn mannen in het algemeen direkter en eerlijker in hun opmerkingen. Emoties komen minder om de hoek kijken, staan ze (vaak) ook niet bij stil. Er wordt gezegd wat gezegd moet worden en vervolgens over tot de orde van de dag. No hard feelings verder.

Dat sommige (of de meeste) vrouwen dit niet kunnen waarderen. Ik word juist gek van de diplomatie van vrouwen. Zal dat de reden zijn dat ik mijn hart beter met mannen kan opluchten:P?
quote:

Dat iemand tijdens een leuk gesprek in de kroeg, opeens zegt "wist je dat je op mijn moeder lijkt" :o.

Dit heb ik nog nooit meegemaakt :D, maar ik zou wel willen weten waarom zijn mama alles beter deed en vooral, waarom kon ze alles beter koken?

Dit heb ik nog nooit meegemaakt :D, maar ik zou wel willen weten waarom zijn mama alles beter deed en vooral, waarom kon ze alles beter koken?

ik heb manlief ook meer dan eens geantwoord ... maar ik ben je moeder niet, als je het op haar manier wenst dan moet je bij haar aan tafel gaan zitten.....

ik lijk overgens wel veel op mijn schoonmoeder :o

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven