De ouderensoos

18-11-2016 18:13 3002 berichten
Ben jij ook van voor pakweg 1975 en heb je zin om ongebreideld nostalgisch te doen met je mede-ouderen, post dan gezellig mee over autoloze zondagen, macaroni met Smac, maar twee tv netten, droogkappen op zaterdag en meer zaken uit oude dozen.

quote:blauwe_emmer schreef op 18 november 2016 @ 22:46:

Volgens mij hadden alle oma's 4711 en de meeste moeders Charlie. En later Gloria Vanderbilt. Ja echt! Charlie was echt goor.
Alle reacties Link kopieren

Op de commodore 64
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Speldjes verzamelen en sleutelhangers
quote:Vera8 schreef op 18 november 2016 @ 22:46:

[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/23 ... 9899f3.jpg[/img]Zouden die nou echt gewerkt hebben?
Cocosbrood vond ik ook altijd heerlijk, mijn moeder zei altijd dat het tegen wormpjes hielp.
vera8 je bent op dreef
quote:DidiRidi schreef op 18 november 2016 @ 22:47:

https://www.google.nl/sea ... ygB&biw=360&bih=512#imgrc=cmym2Ny47bPkvM%3ACasio horloges zijn trouwens weer helemaal 'in'.
quote:yasmijn schreef op 18 november 2016 @ 22:48:

[...]

De rolveger!!

Van Leifheit!
quote:Vera8 schreef op 18 november 2016 @ 22:48:

[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/23 ... 4b9f95.jpg[/img]

Op de commodore 64Die hadden wij!
quote:kaatjekeuvel21 schreef op 18 november 2016 @ 22:48:

Antennes op het dak voor de tv.

O god ja, en als de ontvangst niet goed was klom je vader op het dak met gevaar voor eigen leven en draaide en schreeuwde naar beneden of ie zo goed was, jij stond dan buiten en gaf de boodschap door aan je moeder die aan de tv zat te frummelen.

Ik zit nu van de weeromstuit (hele) ouwe liedjes te luisteren. Maar niettegenstaande het vrijdag is zal ik maar niet gaan linken .
quote:Vera8 schreef op 18 november 2016 @ 22:51:

[afbeelding]Op de kemping!
Baas in eigen buik, ik heb nog mee gedemonstreerd. Ik had geen idee waar het over ging
quote:yasmijn schreef op 18 november 2016 @ 22:52:

[...]

O god ja, en als de ontvangst niet goed was klom je vader op het dak met gevaar voor eigen leven en draaide en schreeuwde naar beneden of ie zo goed was, jij stond dan buiten en gaf de boodschap door aan je moeder die aan de tv zat te frummelen.

herkenbaar

[...]

En dat kon allemaal maar he?
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 november 2016 @ 22:52:

Ik zit nu van de weeromstuit (hele) ouwe liedjes te luisteren. Maar niettegenstaande het vrijdag is zal ik maar niet gaan linken .De man hier gaat zo te bedde kondigt hij aan, dan ga ik ook ouwe liedjes luisteren.
De shows van Willem Ruis, oh wat heb ik gehuild toen hij overleed.
Such a beautiful place to be with Friends.

[...]

O ja helemaal hetzelfde bij ons.
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 november 2016 @ 22:48:

[...]

Bij mij was het juist mijn opa die helemaal into de Maja was. Maar mijn opa was toch een beetje een mislukte macho hoor. Mijn oma werkte ook full time, dus hij mocht mee stofzuigen en afwassen en eten koken. En dat deed ie met liefde.Echt jouw familie!!!!ik lach me een breuk vanavond.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
quote:Vera8 schreef op 18 november 2016 @ 22:54:

[img]http://www.ze.nl/upload/cms/ze/2014%20a ... master.jpg[/img]Die had ik met Zorro
Zo'n oude trottinette (zo eentje met wielen van een brommer). Vind het niet meteen via google.

Die hadden we ook van vader. En 'Valkuil', dat spelletje met die knikkers op een raster.
quote:LoveDobby schreef op 18 november 2016 @ 22:54:

De shows van Willem Ruis, oh wat heb ik gehuild toen hij overleed.Hier ook kan me de verbijstering nog herinneren bij het bericht dat hij overleden was, dacht een hartinfarct

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven