De ouderensoos

18-11-2016 18:13 3002 berichten
Ben jij ook van voor pakweg 1975 en heb je zin om ongebreideld nostalgisch te doen met je mede-ouderen, post dan gezellig mee over autoloze zondagen, macaroni met Smac, maar twee tv netten, droogkappen op zaterdag en meer zaken uit oude dozen.

quote:yasmijn schreef op 18 november 2016 @ 22:41:

[...]

Ik heb zo'n spijt van veel dingen die ik heb weggetieft.ja ik ook. gelukkig zijn er nog rommelmarkten
quote:blauwe_emmer schreef op 18 november 2016 @ 22:41:

[...]

O ja die had ik ook en dat geurtje van Cacherel wat er voor was, kom hoe heet dat ook alweer?

En wierook in allerlei geurtjes die ik naast mijn letterkast opbrandde.Anais Anais misschien? Dat had mijn moeder!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 november 2016 @ 22:40:

[...]

Oh dat doe ik nog. Met mijn dochter. Met van die houten blokjes, gevonden op de, jawel, rommelmarkt.Ik heb het oude spel ook nog van thuis. Ook trouwens van Monopoly, met nog papieren briefjes van een gulden hahaha
op je verjaardag kreeg je dan van die maja-zeepjes want die pasten net in het kinderbudget van 5 gulden
quote:damocles schreef op 18 november 2016 @ 22:42:

[...]

Anais Anais misschien? Dat had mijn moeder! Ja die!
quote:damocles schreef op 18 november 2016 @ 22:41:

[...]

En toch... een paar jaar geleden rook ik het weer ergens en die herinneringen! Eerste keer zoenen, gedoe met vriendjes... alsof ik weer even 14 was.

Geweldig hoe ons geheugen werkt.Heel herkenbaar en helemaal mee eens! Hetzelfde heb ik met Musk.
Ik adviseer je een kat.
En volgens mij was 4711 de botox van nu.

Oma deed het op een zakdoek en werkelijk, alles werd ermee opgelost.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 november 2016 @ 22:39:

Had ik mijn letterbak nog maar.Dat vind ik ook zó jammer dat ik die niet meer heb!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 november 2016 @ 22:42:

[...]

ja ik ook. gelukkig zijn er nog rommelmarkten Ja. Maar daar kom ik dan weer nooit. Ga ik toch eens doen.
quote:damocles schreef op 18 november 2016 @ 22:33:

Eigenlijk ver voor mijn tijd maar wij hadden vroeger dit spel (ik denk weer van mijn vader) zo leuk en het blijkt nog steeds te worden verkocht!

[afbeelding]Jaaaaaaa en dan kon je iemand een lekke band geven!
quote:Eleonora-1 schreef op 18 november 2016 @ 20:37:

[...]

Awww ja.

Wat was dat leuk allemaal.

Ken jij deze nog?

[img]http://www.beeldengeluidwiki.nl/images/ ... tewolf.jpg[/img]

Ik weet dat dus nog maar vind nooit herkenning.....Jaaa, die ken ik nog, vond het doodeng, maar wel kijken!
Pluk de dag
quote:damocles schreef op 18 november 2016 @ 22:41:

[...]

En toch... een paar jaar geleden rook ik het weer ergens en die herinneringen! Eerste keer zoenen, gedoe met vriendjes... alsof ik weer even 14 was.

Geweldig hoe ons geheugen werkt.Dat heb ik nu ook nu de majazeepjes genoemd worden, ik ruik het meteen en denk aan mijn oma.
quote:yasmijn schreef op 18 november 2016 @ 22:43:

En volgens mij was 4711 de botox van nu.

Oma deed het op een zakdoek en werkelijk, alles werd ermee opgelost.
Ik adviseer je een kat.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Bestaat dit nog eigenlijk? Ik vond het zo vreselijk meuren altijd...

Volgens mij hadden alle oma's 4711 en de meeste moeders Charlie. En later Gloria Vanderbilt.
quote:damocles schreef op 18 november 2016 @ 22:46:

[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... 787ae6.jpg[/img]Volgens mij heb ik dat nog wel eens gezien.

[afbeelding]Ik heb het gewoon nog in huis!
quote:blauwe_emmer schreef op 18 november 2016 @ 22:46:

Volgens mij hadden alle oma's 4711 en de meeste moeders Charlie. En later Gloria Vanderbilt.Nee, Tosca en L'air du temps.
En laten we Flipje niet vergeten, kon je volgens mij ook weer ergens bij sparen.

[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... 787ae6.jpg[/img]Ja lekker met wit brood en dikke boter
https://www.google.nl/sea ... ygB&biw=360&bih=512#imgrc=cmym2Ny47bPkvM%3A
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
quote:Vera8 schreef op 18 november 2016 @ 22:46:

[afbeelding]De rolveger!!
Antennes op het dak voor de tv.
quote:blauwe_emmer schreef op 18 november 2016 @ 22:44:

[...]

Dat heb ik nu ook nu de majazeepjes genoemd worden, ik ruik het meteen en denk aan mijn oma.Bij mij was het juist mijn opa die helemaal into de Maja was. Maar mijn opa was toch een beetje een mislukte macho hoor. Mijn oma werkte ook full time, dus hij mocht mee stofzuigen en afwassen en eten koken. En dat deed ie met liefde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven