Definitief afkicken?
woensdag 27 augustus 2014 om 09:33
Een kennis van ons is jaren verslaafd geweest aan harddrugs. Hij heeft hierdoor lang in een afkickcentrum gezeten.
Zelf zegt hij nu definitief gestopt te zijn. Mijn man en ik hebben onze vraagtekensn hierbij, omdat wij hebben gelezen dat veel ex-verslaafden terug vallen.
Wat denken jullie? Is het mogelijk dat iemand definitief stopt met harddrugs, of kom je daar nooit meer echt vanaf?
Zelf zegt hij nu definitief gestopt te zijn. Mijn man en ik hebben onze vraagtekensn hierbij, omdat wij hebben gelezen dat veel ex-verslaafden terug vallen.
Wat denken jullie? Is het mogelijk dat iemand definitief stopt met harddrugs, of kom je daar nooit meer echt vanaf?
woensdag 27 augustus 2014 om 11:34
Juist een netwerk van mensen die niet gebruiken maakt afkicken mogelijk, want samen zondigen gaat te makkelijk, daar is ie nu nog niet sterk genoeg voor, laat hem eerst aansterken door hem een kans te geven aan te stsrken. En het is altijd beter gewoon vedfrouwen in mensen te hebben, juist dan kan dit ook weer een motivafie voor hem zijn dit niet te willen schenden