Delete 2009
dinsdag 15 december 2009 om 22:44
naar aanleiding van de website www.delete2009.nl
Wat wil jij deleten?
Ik heb het afgelopen jaar al veel op de delete knop gedrukt (Baan, Huis, Relatie) dus ik ben wel even klaar denk ik
Wat wil jij deleten?
Ik heb het afgelopen jaar al veel op de delete knop gedrukt (Baan, Huis, Relatie) dus ik ben wel even klaar denk ik
dinsdag 15 december 2009 om 23:57
Goh als dat eens zou kunnen! Dan zou ik graag willen deleten:
- Die verschrikkelijke pijnlijke tandartsbehandeling
- Die stomme vent waar ik 8 maanden van dit jaar aan heb besteed
- Die 8 maanden
- Mijn belachelijke gedrag bij het beeindigen van mijn relatie van 4 jaar (voor die stomme vent)
- De avond dat ik voor mijn deur in elkaar geslagen werd.
- En last but not least, mijn date van vanavond
Ehm... heel 2009 please
- Die verschrikkelijke pijnlijke tandartsbehandeling
- Die stomme vent waar ik 8 maanden van dit jaar aan heb besteed
- Die 8 maanden
- Mijn belachelijke gedrag bij het beeindigen van mijn relatie van 4 jaar (voor die stomme vent)
- De avond dat ik voor mijn deur in elkaar geslagen werd.
- En last but not least, mijn date van vanavond
Ehm... heel 2009 please
woensdag 16 december 2009 om 01:03
Delete:
* Mijn huis (maar dan wel een beter huis er voor terug )
* de weken dat ik alleen maar aan kwam ipv af viel.
* het 'klemmen' wat ik doe met m'n kaken. Het kost me mijn gebit
Zit nog te twijfelen of ik die paar weken die ik heb gehad met mijn scharrel wil deleten, maar doe het toch maar niet. Het heeft me ook veel wijsheid opgeleverd!
Oh, en nog eentje:
* de angst die ik heb ontwikkeld voor loslopende honden
* Mijn huis (maar dan wel een beter huis er voor terug )
* de weken dat ik alleen maar aan kwam ipv af viel.
* het 'klemmen' wat ik doe met m'n kaken. Het kost me mijn gebit
Zit nog te twijfelen of ik die paar weken die ik heb gehad met mijn scharrel wil deleten, maar doe het toch maar niet. Het heeft me ook veel wijsheid opgeleverd!
Oh, en nog eentje:
* de angst die ik heb ontwikkeld voor loslopende honden
woensdag 16 december 2009 om 01:40
woensdag 16 december 2009 om 03:30
Mag ik 2010 niet alvast deleten? Het zal een jaar worden waarin ik afscheid moet nemen van mijn lieve liefste paps. Een jaar van spanning en van verdriet. Ik wil er het liefst gewoon helemaal niet aan hoeven beginnen dat jaar... Laat mij maar blijven steken in 2009. Het jaar waarin ik mijn paps nog bij me heb.
woensdag 16 december 2009 om 06:29
Niets. Alhoewel 2009 echt geen superleuk jaar was (ik aan het begin werkeloos, Mr N vanaf april. Schoonpa opgenomen in Grieks ziekenhuis, ik 3 blessures achter elkaar, Mr N een -kleine- operatie met lange nasleep, gezakt voor mn rijbewijs em ik zal gerust wat vergeten zijn) ga ik niks deleten. Het hoort erbij toch?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
woensdag 16 december 2009 om 08:01
quote:newstylista schreef op 16 december 2009 @ 07:57:
knap dat jullie er zo in kunnen staan HPL & SolomioKnap? Neuh, gewoon realistisch. Shit happens zeg maar. Ben er wel van overtuigd dat ook de nare dingen bij het leven horen en dat je persoonlijkheid gevormd wordt door alles wat je meemaakt en hoe je daar mee omgaat. Genieten van de mooie dingen, maar ook, op een bepaalde manier, 'genieten' van de moeilijke dingen. Daar word je een evenwichtig mens van. Ahum, ik ben lerende hè.
knap dat jullie er zo in kunnen staan HPL & SolomioKnap? Neuh, gewoon realistisch. Shit happens zeg maar. Ben er wel van overtuigd dat ook de nare dingen bij het leven horen en dat je persoonlijkheid gevormd wordt door alles wat je meemaakt en hoe je daar mee omgaat. Genieten van de mooie dingen, maar ook, op een bepaalde manier, 'genieten' van de moeilijke dingen. Daar word je een evenwichtig mens van. Ahum, ik ben lerende hè.
You always do your best, which is quite embarrassing.
Week 9 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 9 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 16 december 2009 om 08:05
2009 was hier een bewogen jaar en is het nog steeds met een zwangere vriendin waar het allemaal heel spannend mee is, met wel of geen werk voor Wé, met nieuwe reuma voor mij in mijn vingers nu enzovoort.
Maar het was ook een topjaar, met een verhuizing, een ooroperatie voor Fien, die daar enorm van opknapte, en met behoorlijk veel werk voor mij, allemaal nieuwe, spannende dingen gedaan, die ik nooit eerder deed, dus ook ik wil niks deleten. Ik wil van dit jaar juist veel onthouden.
Maar het was ook een topjaar, met een verhuizing, een ooroperatie voor Fien, die daar enorm van opknapte, en met behoorlijk veel werk voor mij, allemaal nieuwe, spannende dingen gedaan, die ik nooit eerder deed, dus ook ik wil niks deleten. Ik wil van dit jaar juist veel onthouden.
woensdag 16 december 2009 om 08:14
woensdag 16 december 2009 om 08:25
Ghe, wet je NS, dat heeft niks te maken met 'hoe ver je bent'. Dat heeft gewoon te maken met je instelling.
En het betekent niet dat je sommige dingen liever niet had willen leren, dat bepaalde gebeurtenissen je gestolen kunnen worden, dat je niet kapot kunt gaan verdriet Alleen je vecht er niet tegen in de zin van 'dat het allemaal zo oneerlijk is' en dat je 'het recht hebt om gelukkig te zijn'. Ofzo.
En het betekent niet dat je sommige dingen liever niet had willen leren, dat bepaalde gebeurtenissen je gestolen kunnen worden, dat je niet kapot kunt gaan verdriet Alleen je vecht er niet tegen in de zin van 'dat het allemaal zo oneerlijk is' en dat je 'het recht hebt om gelukkig te zijn'. Ofzo.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
woensdag 16 december 2009 om 08:33
Aan allen hier en Twompie in het bijzonder:
Voor mij vooral een bewogen jaar. Iets teveel gewerkt dat zich nu wreekt, ben heel erg moe. Maar ook een diagnose voor Muizelientje die erin hakte, maar veel verklaarde.
Ik hoop dat de aanzet bij meneer S zich resulteert in liefde in 2010 voor mij en hem
Verder hoorde ik van een vriend dat een vriendin van hem met spoed is opgenomen en ws de Kerst 2009 niet meer haalt. Bam! Zet mij maar weer even met beide benen op de grond. Windt de een zich op over wat te koken met Kerst, en de ander....eet niet meer mee.
Voor mij vooral een bewogen jaar. Iets teveel gewerkt dat zich nu wreekt, ben heel erg moe. Maar ook een diagnose voor Muizelientje die erin hakte, maar veel verklaarde.
Ik hoop dat de aanzet bij meneer S zich resulteert in liefde in 2010 voor mij en hem
Verder hoorde ik van een vriend dat een vriendin van hem met spoed is opgenomen en ws de Kerst 2009 niet meer haalt. Bam! Zet mij maar weer even met beide benen op de grond. Windt de een zich op over wat te koken met Kerst, en de ander....eet niet meer mee.