Delete 2009
dinsdag 15 december 2009 om 22:44
naar aanleiding van de website www.delete2009.nl
Wat wil jij deleten?
Ik heb het afgelopen jaar al veel op de delete knop gedrukt (Baan, Huis, Relatie) dus ik ben wel even klaar denk ik
Wat wil jij deleten?
Ik heb het afgelopen jaar al veel op de delete knop gedrukt (Baan, Huis, Relatie) dus ik ben wel even klaar denk ik
woensdag 16 december 2009 om 08:47
Graag gedaan. Ik denk dat dit vaak het probleem is. Veel mensen hebben op de een of andere manier het idee dat het leven eerlijk zou moeten zijn of dat ze -vooral na een hoop ellende- recht hebben op geluk.
Zo werkt het niet, hoe graag je dat ook zou willen.
Er gebeuren vreselijk nare dingen in ieders leven. Bij de 1 verspreidt, bij de ander achter elkaar. Soms gaat het jarenlang rustig zijn gangetje, dan is alle narigheid in 1 jaar gepropt.
Alleen al het accepteren van dat feit, dat je er niet tegen vecht, dat geeft veel meer rust en zo kun je de ellende beter verwerken.
Zo werkt het niet, hoe graag je dat ook zou willen.
Er gebeuren vreselijk nare dingen in ieders leven. Bij de 1 verspreidt, bij de ander achter elkaar. Soms gaat het jarenlang rustig zijn gangetje, dan is alle narigheid in 1 jaar gepropt.
Alleen al het accepteren van dat feit, dat je er niet tegen vecht, dat geeft veel meer rust en zo kun je de ellende beter verwerken.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
woensdag 16 december 2009 om 08:53
quote:jessy schreef op 16 december 2009 @ 01:08:
Doe mij maar heel 2009 weg, foetsie weg, in de vuilnisbak.
2010 wordt mijn jaar
Zo denk ik er precies ook over! Wat was 2009 een vreselijk rotjaar!
Op naar 2010, echt.. ik kijk er naar uit!
Doe mij maar heel 2009 weg, foetsie weg, in de vuilnisbak.
2010 wordt mijn jaar
Zo denk ik er precies ook over! Wat was 2009 een vreselijk rotjaar!
Op naar 2010, echt.. ik kijk er naar uit!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
woensdag 16 december 2009 om 09:14
quote:newstylista schreef op 16 december 2009 @ 08:50:
[...]
hey, tja niet zo best helaas. idd lang niet gesproken, hoe is het met jou?
Met mij prima, nah ja, ik heb beginnende reuma in mijn linkerhand, dat is wel heel erg, vind ik maar verder gaat het voorspoedig.
Wat scheelt er bij jou? Zijn het basisdingen of gebeurtenissen die je verdriet doen?
[...]
hey, tja niet zo best helaas. idd lang niet gesproken, hoe is het met jou?
Met mij prima, nah ja, ik heb beginnende reuma in mijn linkerhand, dat is wel heel erg, vind ik maar verder gaat het voorspoedig.
Wat scheelt er bij jou? Zijn het basisdingen of gebeurtenissen die je verdriet doen?
woensdag 16 december 2009 om 09:22
quote:newstylista schreef op 16 december 2009 @ 09:17:
wat naar voor je zijn er middelen of medicatie zodat je minder pijn hebt?
nog steeds de dingen die ook speelden toen ik mijn eerste topic opende.
De pijn valt wel mee, het is meer dat ik minder kan met mijn hand, dat vind ik erg.
Wat naar voor je meid, je hebt er een topic over dacht ik he? Helpt je dat?
wat naar voor je zijn er middelen of medicatie zodat je minder pijn hebt?
nog steeds de dingen die ook speelden toen ik mijn eerste topic opende.
De pijn valt wel mee, het is meer dat ik minder kan met mijn hand, dat vind ik erg.
Wat naar voor je meid, je hebt er een topic over dacht ik he? Helpt je dat?
woensdag 16 december 2009 om 09:25
woensdag 16 december 2009 om 09:32
quote:newstylista schreef op 16 december 2009 @ 08:50:
erg herbaar hoe je het beschrijft. en lastig om te accepteren dat het leven niet eerlijk is. denk idd, dat het een stuk makkelijker is (?) als je er zo naar kijkt.Rustiger. Vechten tegen de oneerlijkheid van het leven is vechten tegen de bierkaai, het levert je niks op.
erg herbaar hoe je het beschrijft. en lastig om te accepteren dat het leven niet eerlijk is. denk idd, dat het een stuk makkelijker is (?) als je er zo naar kijkt.Rustiger. Vechten tegen de oneerlijkheid van het leven is vechten tegen de bierkaai, het levert je niks op.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
woensdag 16 december 2009 om 10:07
2009 was voor mij een heel fijn en mooi jaar na aardig wat jaartjes ellende.
Heel veel geleerd, grote stappen genomen, veel liefde gekregen en gegeven, financiële meevaller gehad en vooral mijn gezondheid die stukken vooruit is gegaan.
Nee ik wil niks deleten uit 2009 maar juist veel herinneren.
En als ik even egoïstisch mag zijn hoop ik dat 2010 ook een topjaar wordt want dan gaan mijn vriend en ik trouwen!
Voor alle mensen die geen fijn jaar hebben gehad een dikke
Heel veel geleerd, grote stappen genomen, veel liefde gekregen en gegeven, financiële meevaller gehad en vooral mijn gezondheid die stukken vooruit is gegaan.
Nee ik wil niks deleten uit 2009 maar juist veel herinneren.
En als ik even egoïstisch mag zijn hoop ik dat 2010 ook een topjaar wordt want dan gaan mijn vriend en ik trouwen!
Voor alle mensen die geen fijn jaar hebben gehad een dikke
woensdag 16 december 2009 om 10:47
Wat HPL zegt dus.
Ooit, lang geleden, verloor ik twee kinderen na een voldragen zwangerschap. Toen heb ik getierd en gevloekt, dat als je dan 'beter' wordt van tegenslag dat ik dan wel een verschrikkelijk mooi mens moest worden, maar dat ik helemaal niet zo mooi wilde zijn (innerlijk dan hè, uiterlijk is weer een heel ander verhaal ). En hé, ik ben een mooi mens, mede door wat ik heb meegemaakt aan geluk EN verdriet.
En daarbij de rotsvaste zekerheid dat ik na het verlies van mijn kinderen dus voortaan alles aankan.
Ooit, lang geleden, verloor ik twee kinderen na een voldragen zwangerschap. Toen heb ik getierd en gevloekt, dat als je dan 'beter' wordt van tegenslag dat ik dan wel een verschrikkelijk mooi mens moest worden, maar dat ik helemaal niet zo mooi wilde zijn (innerlijk dan hè, uiterlijk is weer een heel ander verhaal ). En hé, ik ben een mooi mens, mede door wat ik heb meegemaakt aan geluk EN verdriet.
En daarbij de rotsvaste zekerheid dat ik na het verlies van mijn kinderen dus voortaan alles aankan.
You always do your best, which is quite embarrassing.
Week 9 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 9 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 16 december 2009 om 10:59
Hius gekocht, nog steeds happy met vriend, vriend die steeds beter gaat (agorafobie), tante geworden van een prachtig neefje, zus die eindelijk een superleuke vent heeft gevonden... Zelfs het overlijden van mijn opa en schoonoma, beiden 90 geworden, wil ik niet deleten, want die vonden het zelf wel mooi geweest.
Hmm, hier valt dus weinig te deleten dit jaar, misschien mijn baan, maar dan wel graag een supergave baan ervoor terug. Ik vond 2009 een leuk jaar!
Sterkte voor iedereen voor wie het dat niet was.
Hmm, hier valt dus weinig te deleten dit jaar, misschien mijn baan, maar dan wel graag een supergave baan ervoor terug. Ik vond 2009 een leuk jaar!
Sterkte voor iedereen voor wie het dat niet was.