Digi-dinnetjes, formerly known as -5kg
zaterdag 13 september 2008 om 17:44
Haaaai.....
Fijn dat mijn zonden van gisterenavond vergeven zijn...
Heb op eigen kracht lekker geslapen, totdat het 5.15 uur was en mijn buren enorme ruzie kregen. Ze hadden de balkondeur er lekker bij open staan en schreeuwden keihard. Owwww, moest me zoo bedwingen om niet iets terug te schreeuwen. Het is een paar huizen verderop,dus niet de naaste buren, maar de hele wijk kon het vast ook horen. Toen ik dat zo hoorde was ik even zo blij dat ik dat soort dingen dus niet heb,enige voordeel van niet een relatie hebben.
Anyways, daarna wel weer in slaap gesukkeld,maar toch vroeg er af. Krijg je als de hele week je wekker om 7 uur of eerder staat. Vanochtend gesport en daarna lekker in de tuinstoel geploft in mn bikini om er vervolgens nu pas uit te komen. Zonnetje schijnt heerlijk en ik lig uit de wind.
Vanavond ook nog even borrel drinken met vriendin in de stad.
Revival,fijn dat het weer goed zit!! Veel plezier vanavond!!
Porec, inderdaad lijkt het een epidemie te zijn, personeelstekort overal. Tof dat het gelukt is met die kaartjes! En nu moet je tot eind november je stil zien te houden, good luck!
Veel plezier verder met vervelen, geniet er maar van! Mag ik ook een plakje cake by the weg? Hmmm, in gedachten ruik ik hem hier al!
xxx
Fijn dat mijn zonden van gisterenavond vergeven zijn...
Heb op eigen kracht lekker geslapen, totdat het 5.15 uur was en mijn buren enorme ruzie kregen. Ze hadden de balkondeur er lekker bij open staan en schreeuwden keihard. Owwww, moest me zoo bedwingen om niet iets terug te schreeuwen. Het is een paar huizen verderop,dus niet de naaste buren, maar de hele wijk kon het vast ook horen. Toen ik dat zo hoorde was ik even zo blij dat ik dat soort dingen dus niet heb,enige voordeel van niet een relatie hebben.
Anyways, daarna wel weer in slaap gesukkeld,maar toch vroeg er af. Krijg je als de hele week je wekker om 7 uur of eerder staat. Vanochtend gesport en daarna lekker in de tuinstoel geploft in mn bikini om er vervolgens nu pas uit te komen. Zonnetje schijnt heerlijk en ik lig uit de wind.
Vanavond ook nog even borrel drinken met vriendin in de stad.
Revival,fijn dat het weer goed zit!! Veel plezier vanavond!!
Porec, inderdaad lijkt het een epidemie te zijn, personeelstekort overal. Tof dat het gelukt is met die kaartjes! En nu moet je tot eind november je stil zien te houden, good luck!
Veel plezier verder met vervelen, geniet er maar van! Mag ik ook een plakje cake by the weg? Hmmm, in gedachten ruik ik hem hier al!
xxx
zaterdag 13 september 2008 om 17:48
zaterdag 13 september 2008 om 18:04
Ohw, had je bericht gemist Marieke! Dus.... wij waren niet de enigen int noord'n met ruzie Inderdaad, dat aspect van een relatie hoef je echt niet te missen. Wel fijn dat je weer op eigen kracht hebt geslapen, het moet natuurlijk niet zo zijn dat je straks alleen nog mar lekker slaapt met een pil in de mik... maar goed, in lastige tijden kunnen ze wel fijn zijn. Klinkt als een superlekker dagje, lekker bakken, mmmm!!
Fijne avond!!
Fijne avond!!
zondag 14 september 2008 om 11:07
zondag 14 september 2008 om 13:33
Wow Jennie, 8.2 km!! Respect...
Ik zit echt aan te hikken tegen die 6.4 km over (SCHRIK!!)) 4 (!!!) weken!!! Ai ai ai, ga vandaag écht weer hardlopen.
Luuiiee dag hier. Kom net uit bed Maar lag er ook pas om 4 uur in met een fles wijn in de mik Vriend ligt nu in bad, en ik ga even een broodje voor ons maken. Verder geen nieuws hier... fijne zon(nige)dag!! xxx
Ik zit echt aan te hikken tegen die 6.4 km over (SCHRIK!!)) 4 (!!!) weken!!! Ai ai ai, ga vandaag écht weer hardlopen.
Luuiiee dag hier. Kom net uit bed Maar lag er ook pas om 4 uur in met een fles wijn in de mik Vriend ligt nu in bad, en ik ga even een broodje voor ons maken. Verder geen nieuws hier... fijne zon(nige)dag!! xxx
zondag 14 september 2008 om 15:43
Kom nog even lijstje plempen van vandaag (niet zo best)
O: (om 14uur) half satébroodje, halve tosti, paar druiven en een beker light chocomel
T: ranja
D: patat en sla...
Ga straks hardlopen, maar heb nog steeds last van hartkloppingen (ze heeft ook altijd wat!!) dus even zien hoe dat gaat.
Houu aaar joooee op disse zondag?? (verveel me, valt 't op? )
O: (om 14uur) half satébroodje, halve tosti, paar druiven en een beker light chocomel
T: ranja
D: patat en sla...
Ga straks hardlopen, maar heb nog steeds last van hartkloppingen (ze heeft ook altijd wat!!) dus even zien hoe dat gaat.
Houu aaar joooee op disse zondag?? (verveel me, valt 't op? )
zondag 14 september 2008 om 16:42
Ik doe weer even mee
O brinta
L 2 kaiserbroodjes, 1 met brie en 1 met gerookte zalm
T koffie en 2 plakken cake
D salade (eikenbladslamelange met geroosterde pijnboompitjes, komkommer, tomaat, rode ui, stukjes brie, uitgebakken spek) en een gegrilde zalmfilet...waarschijnlijk geen aardappelen, maar anders met rösti..
Ik verveel me niet, geniet gewoon van het (bijna) niksen
O brinta
L 2 kaiserbroodjes, 1 met brie en 1 met gerookte zalm
T koffie en 2 plakken cake
D salade (eikenbladslamelange met geroosterde pijnboompitjes, komkommer, tomaat, rode ui, stukjes brie, uitgebakken spek) en een gegrilde zalmfilet...waarschijnlijk geen aardappelen, maar anders met rösti..
Ik verveel me niet, geniet gewoon van het (bijna) niksen
Shit happens
zondag 14 september 2008 om 18:09
Haaaai....
Haha, revival.... hartkloppingen van de kater?? Dat heb ik wel eens namelijk. Ik was tegen 3 uur weer thuis,ook een beetje teveel op,was gezellig.Was je in Grunn ? Uiteraard weer vroeg wakker.Toen even met een vriend mee geweest, die ging kitesurfen en ik wat foto's maken.Daarna hebben we ergens wat gedronken en ik heb daar een wafel met kersen,slagroom en bolletje ijs gehad (bij die enorme lokatie van the one and only Imca Marina). Foei foei foei .... Daarna weer even in het zonnetje gelegen. Wilde vandaag ook gaan hardlopen, misschien vanavond, maar weinig zin nog.
Jennie, wow, knap van je dat hardlopen!!
Porec,succes met het bewaren van je concertgeheim!
Voor de volledigheid nog ff dit lijstje
O: 1 plak ZD met appelstroop
T: appel
L: 1 plak ZD met light kaas. 1 plak ZD jam
T: die wafel dus + alle foute extra's
D: rijst, quorn blokjes,tauge,paksoi en wat woksaus
Haha, revival.... hartkloppingen van de kater?? Dat heb ik wel eens namelijk. Ik was tegen 3 uur weer thuis,ook een beetje teveel op,was gezellig.Was je in Grunn ? Uiteraard weer vroeg wakker.Toen even met een vriend mee geweest, die ging kitesurfen en ik wat foto's maken.Daarna hebben we ergens wat gedronken en ik heb daar een wafel met kersen,slagroom en bolletje ijs gehad (bij die enorme lokatie van the one and only Imca Marina). Foei foei foei .... Daarna weer even in het zonnetje gelegen. Wilde vandaag ook gaan hardlopen, misschien vanavond, maar weinig zin nog.
Jennie, wow, knap van je dat hardlopen!!
Porec,succes met het bewaren van je concertgeheim!
Voor de volledigheid nog ff dit lijstje
O: 1 plak ZD met appelstroop
L: 1 plak ZD met light kaas. 1 plak ZD jam
T: die wafel dus + alle foute extra's
D: rijst, quorn blokjes,tauge,paksoi en wat woksaus
zondag 14 september 2008 om 18:22
Keurige lijstjes allemaal, die van jullie dus Salade klinkt lekker Porec!
Hartkloppingen zijn niet van de kater Marieke Heb het al een paar dagen... denk dat ik me iets te druk maak tav mn werk. Ook druk op mn borst, gevoel dat mn luchtpijp wat afgekneld is ofzo, heel apart.
Ik was niet in de stad vannacht, was wel de bedoeling maar hebben hele nacht bij een vriend thuis gezeten met 10 man... gewoon gezellig kletsen enzo. Leuk dat je een gezellige nacht en dag hebt gehad... leuk bij Imca? Vaker over gehoord, nooit geweest. Morgen weer werken?
Ik ga straks wel hardlopen, om 19u als Studio Sport begint
Hartkloppingen zijn niet van de kater Marieke Heb het al een paar dagen... denk dat ik me iets te druk maak tav mn werk. Ook druk op mn borst, gevoel dat mn luchtpijp wat afgekneld is ofzo, heel apart.
Ik was niet in de stad vannacht, was wel de bedoeling maar hebben hele nacht bij een vriend thuis gezeten met 10 man... gewoon gezellig kletsen enzo. Leuk dat je een gezellige nacht en dag hebt gehad... leuk bij Imca? Vaker over gehoord, nooit geweest. Morgen weer werken?
Ik ga straks wel hardlopen, om 19u als Studio Sport begint
zondag 14 september 2008 om 18:45
Ow, das minder, had je er nog niet eerder over gehoord.... Pas je wel goed op? Klinkt niet goed hoor...
Lekker thuis hangen kan ook erg leuk zijn natuurlijk! Was gezellie bij Imca,mooi daar...
Morgen inderdaad weer werken, zie er gewoon tegen op. Hoop zo dat die ene collega weer beter is,anders weer zo hectisch waarschijnlijk.
Lekker thuis hangen kan ook erg leuk zijn natuurlijk! Was gezellie bij Imca,mooi daar...
Morgen inderdaad weer werken, zie er gewoon tegen op. Hoop zo dat die ene collega weer beter is,anders weer zo hectisch waarschijnlijk.
zondag 14 september 2008 om 20:59
zondag 14 september 2008 om 22:11
Mijn hardlopen ging ook supergoed, helemaal blij! Heb les 22 van Start to Run gedaan, 2x15 minuten. Ging echt heerlijk
Klote he dat je van hardlopen zo misselijk kan worden, heb ik ook wel eens. Heel irritant. Probeer altijd 2 uur voor het lopen niets meer te eten.
Werkse morgen, heb ook geen zin....
Klote he dat je van hardlopen zo misselijk kan worden, heb ik ook wel eens. Heel irritant. Probeer altijd 2 uur voor het lopen niets meer te eten.
Werkse morgen, heb ook geen zin....
maandag 15 september 2008 om 12:58
En Marieke, collega weer beter?
Porec, hoe is het niks-weekend bevallen? En hoe staat het met de positiviteit??
Kom ff lijstje plempen:
O: thee, evergreen (lui)
T: thee, krentebol
L: karnemelk, krentebol (zo'n groote)
D: risotto met garnaaltjes, brocolli, champs en parm.kaas. Salade en stokbrood erbij (krijg visite)
Verder geen nieuws hiero. Baaaaaaaaaaaaaaaaaai
Porec, hoe is het niks-weekend bevallen? En hoe staat het met de positiviteit??
Kom ff lijstje plempen:
O: thee, evergreen (lui)
T: thee, krentebol
L: karnemelk, krentebol (zo'n groote)
D: risotto met garnaaltjes, brocolli, champs en parm.kaas. Salade en stokbrood erbij (krijg visite)
Verder geen nieuws hiero. Baaaaaaaaaaaaaaaaaai
maandag 15 september 2008 om 19:01
Hey hallo ...
Neej, collega was nog steeds ziek.Ik stond alleen op de groep .... Toen we in een vergadering met de beide hoofden over de situatie hadden,begon ik al bijna weer te janken. Nouja... Daarnaast was het ook nog eens erg hectisch qua problematiek.
Verder gaat het wel hoor!! Hoe was jouw/jullie dag??Was het gezellig met de visite?
O: 1 bh kaas, 1 cracker jam
T:appel en 2 dropkogels
L: 1 tosti kaas, 1 beschuit jam
T: paar mentos en een banaan
D: gekookte aardappeltjes, vegaschijf,sla en herfstvla na
Vanavond even niets meer doen... Morgenvroeg wil ik gaan sporten,morgen een late dienst en dan woe t/m zat vrij!!
Neej, collega was nog steeds ziek.Ik stond alleen op de groep .... Toen we in een vergadering met de beide hoofden over de situatie hadden,begon ik al bijna weer te janken. Nouja... Daarnaast was het ook nog eens erg hectisch qua problematiek.
Verder gaat het wel hoor!! Hoe was jouw/jullie dag??Was het gezellig met de visite?
O: 1 bh kaas, 1 cracker jam
T:appel en 2 dropkogels
L: 1 tosti kaas, 1 beschuit jam
T: paar mentos en een banaan
D: gekookte aardappeltjes, vegaschijf,sla en herfstvla na
Vanavond even niets meer doen... Morgenvroeg wil ik gaan sporten,morgen een late dienst en dan woe t/m zat vrij!!