Digi-dinnetjes, formerly known as -5kg

03-09-2008 20:35 2222 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo. Weg met die hysterische poppetjes
Gevonden!!

Ik vond het al zo rustig haha. Bedankt voor je mail Mariekske.

Gisteren heerlijk de stad ingeweest met Jennieman, lekker bij de Mexicaan gegeten.

Vanmorgen gewogen en ... aangekomen 66.1 BAH.

Eentje moet weer plassen...(zindelijkheidstraining haha).

x

Jennie
Heeeeeeey Jennie....

Welkom!! Tip.... ga niet op de weegschaal staan als je de avond er voor uit eten bent geweest, niet goed voor je humeur Maar het was lekker zoals ik het lees, hou je daar maar aan vast.

Hopelijk heeft de kleine het potje gered ...

Aaaah Porec..... ook al zo druk dus. En dan in de weekenden ook nog druk bezig, wanneer pak jij je rust??

Hopelijk zijn de zieken deze week weer beter...

12 uur pas wakker worden heb ik niet gered, het was een uurtje of 9. Wel geslapen vannacht, goddank.... Ben nog wel een beetje lam, zware armen en benen.

Revival.... gewoon van je afkletsen over je enkel, kan me voorstellen dat je er mee in je maag zit voor de 4 mijl. Als ik iets in mijn knie voel dan denk ik ook direct, ojeeeee, neeee, de 4 mijl. Ga je of ben je vandaag wel gaan korfballen?

Mmmm, lekker die light snacks... Ik heb gisterenavond zo'n hele zak popcorn opgegeten uit de microwave.Heerlijk....

Had ook super gezond gegeten, dus mocht wel van mezelf...

Hahaha, je loopt niet echt warm voor mijn avondeten dus? Mja, het is gewoon een soort vegetarische babi ketjap.

Jij dus bij je broer geweest.... Hoe is het met hem??

xxxx
Heey meiden,

Ohw Porec, denk je wel ff om jezelf? NIet over de kop werken he.... maar kan me ook voorstellen dat je die bijkeuken graag af wilt hebben, vind het altijd een draaamaaa om in verbouwingsrommel te zitten. Je ruimt op, en binnen no time is alles weer vies.

Marieke, geslapen, jeuj! Moet je vandaag werken of kan je nog even lekker rustig aan doen? Oh je wou gaan shoppen he... kan ook heeeel goed voor je humeur zijn Have fun.

Jennie, haaaai. Idd, niet wegen als je uit eten bent geweest! Ik heb me net ook gewogen, 66.7. Errug ontevreden over. Hoewel ik wel het idee heb dat ik wat ben afgevallen, broeken zitten minder strak, maar in gewicht is er niets van te merken.

Ik zit te ontbijten, zometeen weg om te korfballen... ja ik ga wel. Ook al zie ik het niet helemaal zitten... neem de enkelbrace van vriend mee, hoop dat dat voldoende ondersteuning biedt. Het lastige is dat ik bij een ontzettend kleine vereniging speel, weinig spelers en momenteel ook nog veel geblesseerden. Voor vandaag hebben we zelfs 2 spelers van een andere vereniging moeten vragen, omdat we gewoon niet genoeg hadden!! Dat maakt het zo ontzettend lastig om bij een pijntje direct op te geven....

Broer gaat goed Marieke, hebben zn huis een complete metamorfose gegeven en daar issie erg blij mee... verder heeft ie gelukkig een hele hechte vriendengroep waar ie veel steun aan heeft, veel stappen, leuke dingen doen etc.

Nou, ik moet gaan, wish me luck.... fijne zondag allemaal, kom vanavond vast nog wel even langs. xx
Hoi hoi,

Hoe is het gegaan Revival? Leeft je voetje nog? Ik snap dat het moeilijk is om af te zeggen als er zo weinig spelers zijn, maar als je nu door gaat en het wordt nog erger zijn ze je straks veeeeel langer kwijt.

Ik ben niet meer gaan shoppen, geen zin in... Heb de keuken eens een grondige beurt gegeven, de keukenkastjes enzo.

Vanavond even kuren in thermaal bad, of de sauna, nog even zien wat het gaat worden. Of allebei....

Fijn dat het beter gaat met je broer trouwens!!

Nou, ik hoor wel eventjes hoe het is gegaan

xx
Weer thuis.... de enkelbrace gaf wel veel steun, maar zit nu weer met ijs op mn enkel want het doet toch wel weer zeer...

Poetsen kan ook een lekker gevoel geven, heerlijk als alles weer lekker schoon is... heb je nog contact met je ouders gehad? Weten ze dat je even wat minder lekker in je velletje zit / zat?

Heb trek, even kijken wat er in de vriezer ligt... heb vrijdag allemaal groente en fruit op de markt gekocht, maar heb zin in ordinaire patat met mayo.
Tjikkiesss!!!

Heb gister wel die patat met mayo gehad... met compensatiesalade. Mjam. Had 85 min. intensief gesport, dus dat compenseert aardig dacht ik Vandaag even balansdagje.... misschien nog hardlopen, maar denk dat ik het uitstel tot morgen.

Verder werken werken werken - dus dat ga ik nu ook maar weer doen

Baaai!!
Haaaai....

Heb je het openingsstukje weer veranderd

Lekker patatjes dus, mmmm .... Hoe is het met je enkel today? Ijs geholpen?

Gisteren heerlijk gebadderd in thermaal bad, wat was dat fijn zeg....

Vandaag weer gesport,ging wel goed...

Lijstje tot nu toe:

O: 1 bh sandwichspread, 1 cracotte appelstroop

T: appeltje

L: 1 bh sandwichspread met gekookt eitje, 1 bh appelstroop, 1 cracotte jam.

T: sultana hartig (denk ik)

D: ?

xxx
Heerlijk he, een saunaatje... kan ik ook altijd erg van opknappen. Verder goed bezig toch? Sporten, mooie lijstjes... hoe is het me je nachtrust en je emotionele gesteldheid??

Ik ben net thuis en doe zo twee pistoletjes in de oven... vriend is aan het werk, dus avondje lekker alleen... : ANTM kijken in bad lijkt me wel wat
Nog even mn lijstje afmaken voor de volledigheid....

T: geen sultana, maar een krentenbol

D: gekookte aardappelen,worteltjes en tonijnsteak, Activiatoetje na

T: popcorn

Was geen saunaatje hoor, alleen het thermale bad in Nieuweschans. Ben nu even heel erg bewust met eten en sporten bezig, ook omdat ik nu gestopt ben met roken, als de dood om veel aan te komen.

Vannacht weer een pil genomen, maar weer veel wakker geweest....

Klinkt goed, dat avondje van jou!! Ik ga voor de Gooise vrouwen... hh op rtl8, gisteren niet kunnen zien.

Geniet er van he!
Iemand daar??

Het begint een beetje eentonig te worden... maar weer slecht geslapen. Loop er als een zombie bij, echt niet leuk meer... Vandaag ook even klein huilmomentje op het werk door de oververmoeidheid. Ben wel erg moe nu, maar nog even rekken en straks op tijd naar bed.

Hoe is het met je/jullie?

Redelijk eetdagje gehad...

O: 1 boterham kaas, 1 cracotte jam

T: 2 appels, 2 bastognekoekje en paar zuurtjes

L: 1 bh kaas, 1 bh jam, 1 cracotte smeerkaas, 1 cracotte aardappelsalade

T: krentenbol en klein softijsje

D: macaroni en activiatoetje

T: 3 x knappertje (klein biscuitje)

Hmmz, nu ik het zo teruglees best wel wat snaaidingetjes

Naja....

Baaaai...
Lijkt wel of we ons eigen topic hebben Marieke... Jammer dat het zo rustig is. Gaat hier wel oke. Beetje gesloopt van een intensieve cursusdag. Bij thuiskomst wel direct hardgelopen. Lijstje:

O: 2 bbh kaas

T: plakje notenbrood

L: tonijnsalade, aardappelsalade, druiven, plakje suikerbrood, klein stukje olijvenbrood (cursus)

T: -

D: tortilla met gebakken champs, cherrytomaatjes, paar spekjes en kaas

Geen superdagje dus, maar ja lastig beinvloeden op een cursusdag. Baaaalen Marieke dat je nog steeds zo slecht slaapt. Logisch dat je er oververmoeid en huilerig van wordt... moet je niet eens langs een huisarts? Hoe lang ga je hier nog mee doorlopen.... gaat toch al veel te lang zo? Kom je zo niet in een negatieve spiraal?? -slecht slapen, daardoor voel je je vermoeid, huilen, piekeren, weer slecht slapen, etc. etc.

Zorg goed voor jezelf meid!!

Ik ga nog even wat was opvouwen en dan duik ik mn bedje in... morgen gaat de wekker weer lekker vroeg...

Truste!
Hello!

De boys zijn jarig vandaag...hieperdepiep hihi.

Kom hier weinig, heb het ook even te druk om rustig te forummen helaas.

Gaat k met peren met de lijn, ben ook net ongi geworden, bah!

Nu weer even aan de slag voor de verjaardag!

Jennie
Gefeliciteerd met je jongens Jennie!! Fijne dag, probeer er ook een beetje van te genieten tussen alle drukte door...

Hier ook druk druk, vooral op het werk. Vandaag alweer gebak gehad van jarige collega... hmmm. Lunch is pistoletje gezond met verse jus, compenseert beetje toch?!

Kmoet verder, baaaai!
Jennie, gefeliciteerd!!!!!!! Heb een fijne dag!

x
Aaarrghhh... ben kapot. Tis té druk op het werk, en dat gaat zich nu ook in lichamelijke klachten uiten: nek en schouders zitten vast, pijn op de borst, hartkloppingen... niet goed dus. Het huilen staat me ook echt nader dan het lachen! Ben na mn werk langs de etos + bruna gereden, nieuwste boek van Karin Slaughter gekocht en een paar haar- en gezichtsmaskertjes... straks het bad maar weer vol laten lopen en gewapend met thee, badolie, maskers en boek proberen even bij te komen. Zucht.

Marieke, houw aar joe? Sigaretjes nog steeds onaangeroerd aai suppoos?
Heeee revival

Het is een beetje veel voor je allemaal op dit moment als ik het zo lees... Super goed dat je op dat soort momenten even echt tijd voor JEZELF inlast. Hoe komt het dat het zo ontzettend druk is? Ziekte o.i.d. ?

Lekker ontspannen strakkies, het is je gegund!!

Hier wel ok... Nog steeds geen sigaret gehad.

Tussenstand:

1w 2d 6:53 smoke-free, 141 cigs not smoked, ¤ 29,68 saved, 11:45 life saved

Ik vind het nog steeds ontzettend moeilijk, het niet-roken. Elke dag wel momenten van : godverkut ik steek er nu gewoon 1 op. Excuus voor mn taalgebruik, maar zo gaat dat een beetje. Kan mn haren dan wel uit mn kop trekken of janken. Geneigd om te gaan vreten, dus die drang moet ik ook nog tegen houden. Vorige keer dat ik was gestopt ging het me veel makkelijker af. Moet nu steeds zoeken naar manieren om mijn stress op een andere manier af te reageren,best lastig.

Ik ga zo even sporten... Hopelijk voel ik me dan weer gezond en weer wat spirit om gezond door te gaan.

Hey lieverd, ontspan lekker en bis snel!
Hoi meiden,

Hier ben ik!! Druk, druk, druk gehad vorige week. Cursus van 3 dagen (+ 2 overnachtingen), daarna 3 nachten werken. Ben ook beetje ziek. Mega verkouden en enorme hoofdpijn... enz. enz.

Had een week van korte nachten gehad en dat eist zijn tol natuurlijk. Ben mega moe nu, ma ja.. Verder alles goed :-)

Jennie.. gefeliciteerd met je boys!!! Leuke dag gehad?

Revival... ik heb ook nog een boek van haar hier liggen. Schijnt goede schrijfster te zijn. Lekker zo'n avondje. Dat wilde ik ook, ma ja.. even dit, even dat, even internet en voor je het weet is het 22.00 uur...

Marieke.. ook zo vermoeid. Lijkt wel een beetje te heersen.

Met lijnen gaat het hier ook niet zo geweldig.. niet zo gek natuurlijk met al die drukte. Probeer het 'gezonde' leven nu ook weer op te pakken.

Ga weer. Morgen vroeg op. Moet vroeg werken..

Kom gauw weer..

GroetjesXX
Sjo hee, wat een stelletje mutsen zijn we hier!

Allemaal veel te druk, vermoeid, niet lekker en zo nog wel wat meer.

Hier is het lampje ook een beetje uit, zat er wel aan te komen met al die drukte op werk en dan thuis ook nog.

Vandaag vrij maar nog geen sikkepit uitgevoerd en ik denk ik dat ook maar niet ga doen..

We hebben ons voorgenomen om komend weekend heerlijk samen helemaal niets te gaan doen, ook geen afspraken met vrienden ofzo, verheug me er nu al op om me te 'vervelen'

Marieke, geweldig goed van je stoppenmetrokenactie!!! Petje af voor jou..

Revival ook al zo'n beroerde werkweek? Het kan je dan echt aanvliegen he? Collega en ik hadden vorige week ook een paar momentjes dat we elkaar van wanhoop met tranen in de ogen aankeken...

Heb je wel vooruitzicht op minder drukke tijden?

Visje ziek en druk, zit dus ook al niet echt mee..

Meiden hele dikke en voor jullie allemaal!!!!!
Shit happens
Whaha, ben niet de enige dus die er last van heeft Ik hoop dat ik me gauw beter voel, er is zicht op ondersteuning, maar ja, mensen inwerken kost ook veel tijd & energie. Heb vannacht echt wakker gelegen van mn werk, kon er niet van slapen en kreeg het niet uit mn hoofd. Voor mij wel een teken dat er iets moet gebeuren... wil met mn vriend naar bed, niet met mn werk! Heerlijk Porec, zo'n weekend in het vooruitzicht. Ik werd gisteren gebeld of ik zaterdagmiddag ergens wilde helpen met een jeugd activiteit, uhm, NEE. Iemand anders mag nu eens opdraven (stiekem wel beetje schuldgevoel, maar moet echt even aan mezelf denken) Maar vandaag niet lekker in de tuin met een leuk boek Porec? Ik wist het wel als ik vrij was... maar ja, ik ben niet vrij! Morgenmiddag wel.

Nu eeven pauze, even gauw wat eten en dus even hier neuzen. Wilde eigenlijk nog hardlopen vandaag, maar weet niet of ik na mn werk nog energie heb, en tis ook wel warm om hard te lopen (excuses excuses I know) Zie wel even.

Lijstje, loopt vandaag wat raar...

8.15u: 2 bbh light smeerkaas

10.45: 2 bbh light smeerkaas

12.00: lappel

14.00: 2 plakjes muesli notenbrood (AH-lekker!!) met light kaas, druiven

Straks nog stukje appeltaart bij de koffie (weeer jarige collega)

Avondeten weet ik nog niet, vriend kookt.

Dikke knuffff voor jullie allemaaaaaal!!!
Geen goeie dag. Net een 'vreet'bui gehad en veel snoep op :-/ Ben mega moe en gaar.. Baal over vanalles en nog wat. Bah.

Hoop vanavond even lekker alleen in bad te kunnen zitten!
Hey hoi allemaal....

He bah goudvis... Kut is dat he, als je zo moe en gaar bent, niet sterk genoeg dan om vreetdrang tegen te gaan. Ik ken het wel...

En is het gelukt? Lekker badderen in je uppie??Jemig wat ook een uren maak jij, ik word al moe als ik het me inbeeld.

En hoe is het met revival?? Herkenbaar wat je schrijft.... Wij draaien ook al maanden met wel 4 fulltimers tekort, als het niet meer is.... Ja, er komt allemaal personeel aan, maar voordat die goed ingewerkt zijn en je werk uit handen kunnen nemen. Dan ben je zo wel een half jaar verder.

Wat goed dat je trouwens even NEE hebt gezegd, ophouden met je daar schuldig over voelen, dat is een bevel!!!

Hoe ist met je enkel??

Hier verder wel ok .... Druk druk druk, vannacht wel weer beter geslapen (daar was dan ook een dubbele pil voor nodig) Vannacht eens proberen zonder.... Vanmiddag wel wat koekjes gesnoept, hmmz... Nouja, ik eet de laatste dagen ook minder brood. In strijd tegen de aan te komen kilo's ivm niet-roken. Dat houd ik nog wel steeds vol...

Hey fijne avond allemaal!

x
Haaai

Ben aan het bijkomen van een migraine aanval...gistermiddag begonnen en nu lijkt het bijna over. Dat kon er dus ook nog wel bij! Maar gelukkig niet zo'n hele lange aanval dit keer (klopt af)

Ik ga het anders doen!

Weet nog niet hoe, maar ben zat van het kringetje van moe en lusteloos en druk en weet ik veel.. Vanaf nu maar weer een beetje positiever tegen alles aankijken

Dus bv, niet zo zeuren over de werkdruk, maar blij zijn dat ik tenminste werk heb ofzoiets

Ik ga maar even douchen, tot later?
Shit happens
Ooooohww... kan wel janken.. (oh nee, dat doe ik al!!)

Op dit moment is álles even kaa uu teeee!! Heb dikke ruzie hier... lopen allebei al een tijdje op de teentjes en dat heeft dus geresulteerd in knallende ruzie.... Bah, heb er echt zo'n last van als ik ruzie heb met Revivalman... Verder al dagenlang chronische hoofdpijn, mn rug doet zeer, en is alles gewoon verrot. Mn huid is onrustig (bah!!!) moet ongesteld worden, mn haar zit niet, heb geen leuke kleren, etc. etc. Moet hardlopen maar totaal geen zin. Moet poetsen maar totaaaaal geen zin. Om over de werk-stress nog maar te zwijgen... BAH SJIT GADVERDEGADVER!!!

**sorry egobericht!!**
Och jee, op elkaar aan het af reageren? Komt wel weer goed!

Heb trouwens ook bijna nooit ruzie met vriend, maar vind het ook vreselijk als het wel gebeurt..

Revival, straks weer goedmaken samen en dan kijk je tegen de rest ook vast weer wat zonniger aan!

Tot die tijd
Shit happens
Tja nou ja, er zijn wel wat kleine dingetjes, irritaties, maar die zijn nu echt veel te veel opgeblazen. Alleen vriend is de hele dag weg en ik zit de hele dag alleen thuis, me klote te voelen. Zucht. Er zijn gemene dingen gezegd en dat doet toch wel erg pijn...

Balen dat je weer migraine hebt / had Porec, gelukkig maar kortdurend. Vreselijk lastig is dat, en natuurlijk altijd plotseling en op het verkeerde moment.

Goed idee om uit de negatieve cirkel te gaan, ik doe mee!! Oh wat ben ik blij dat ik werk heb!! (hmm...het werkt nog niet zo goed...) Ik ben trouwens eerst veeel en veeeel blijer dat ik weekend heb

Marieke, hoe is ie? Zo ongeloveloos superknap van je dat je de peuken nog steeds hebt laten liggen... trots op jou!! Fijn dat je ietsje beter hebt geslapen, hoop dat het nu ook weer zonder pillen lukt. Zal toch moeten he... Nog leuke weekend plannen of moet je werken?

Blubblub nog kunnen badderen?? Ik denk dat ik zo ook maar weer even ga... blijft altijd lekker. Helemaal als je je klote voelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven