Digi-dinnetjes, formerly known as -5kg

03-09-2008 20:35 2222 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo. Weg met die hysterische poppetjes
Oh, hij is naar werk en jij bent thuis... das niet fijn.

Jij zit je thuis op te vreten terwijl hij de afleiding op zijn werk heeft, geloof dat mannen die dingen sowieso makkelijker even naast zich neer leggen.

Pff,leuk idee van die negatieve cirkel doorbreken, maar lukt mij ook niet zomaar hoor.. Nog steeds niet geduocht en hoofdpijn wordt weer erger, blegh.

Laten we deze dag anders bombarderen tot officiële baaldag en het morgen en overmorgen anders doen, nl GENIETEN van het heerlijke vrije weekend!!

Ofzo.
Shit happens
Voor!

Heb ook nog steeds niets gedaan. Nou ja, wel gedoucht, dus ben alweer wat verder dan jij \\:-)//

Maar als jij ook maar 2 sec. met de poetsdoek / stofzuiger / afwasborstel in handen hebt gestaan, staan wel alweer quitte
Neh, je staat echt voor..
Shit happens
mn eerste pluspuntje van de dag!
Jeuj
Shit happens
Al weer us op de weegschaal gestaan btw?
Shit happens
Ojee, lijkt ineens wel als reactie op de vorige posts, maar kwam zomaar in me op
Shit happens
Zoiets als: hoe gaat het nu met je enkel?
Shit happens

Heb één keer weer op de weegschaal gestaan, beviel me totaaal niet, dus ben weer in de negeer-modus. Jij dan??

Mn enkel gaat trouwens goed! Marieke vroeg ook al paar keer, helemaal niet geantwoord, aso ikke!! Heb er bijna geen last meer van. Heb even rustig aan gedaan met sporten en dat heeft wel geholpen. Ga vanavond wel trainen, maar rustig aan, en dit weekend geen wedstrijd.

Ik heb zelfs nog gestofzuigd, was opgevouwen en heb nu een kopje thee gezet. Op de één of andere manier voel ik me schuldig tegenover mezelf als ik de hele dag niets doe... raar he. Ga me zo even op de bank nestelen met thee+boek en wachten tot vriendlief thuiskomt...

Al gedoucht Porec?
Yep, inmiddels gedoucht werd wel tijd ook.

Moet ook de deur nog uit zo, realiseerde me ineens dat een oom morgen jarig is en dat er dus een kaartje op de mat moet liggen daar...Dus voor vijf uur nog kaartje halen en schrijven en op de bus doen

Wegen doe ik nog steeds teveel, bijna elke dag. Ging deze week aardig richting onder de 60...ikke blij, gister er weer op met het idee van ongeveer 59.9 of 59.8, was ik ineens weer 60.8, grrr geen peil op te trekken dus

Netjes, stofzuigen en was vouwen ben nog niet verder dan douchen en wasmachine aanzetten

Fijn dat enkel beter gaat!

Vanavond eten: witlofsalade, aardappelpannenkoekjes en tartaartje. En jij/jullie?

Nu snel naar de winkel!
Shit happens
Scenario: Revivalman komt thuis, ziet Revival op bank zitten met thee en boek. Loopt op haar af, geeft haar een innige zoen, ze zeggen beide dat het ze spijt en nemen dan niet eens de moeite om helemaal naar de slaapkamer te gaan om het goed te maken...

En ze leefden nog lang en gelukkig...
Shit happens
Whaahaa, heb jij een glazen bol Porec?

Hij staat nu pannekoeken te bakken... Morgen dus vrolijk de weegschaal blijven negeren.
Shit happens
Kom jullie nog even een welterusten kusje brengen....

*SSSMAKK**

Oeh, een natte. Truste!
Porec, over een uur is de baaaldag voorbij en ga je genieten van je vrije weekend!!! Is een bevel!!
Hey meissies....

Gezellig gekeuvel hier vandaag..... Hier een hele drukke werkdag achter de rug gehad. Was gewoon weer zo kwaad om hoe alles nu gaat. Een groep van 16, vroeger stonden we daar op zijn minst met 4 vaste krachten op, vaak 5 of 6. Nu was ik er als enige vaste kracht en twee invalkrachten. Gloeiende, het werkt gewoon niet fijn, erg vermoeiend. Wilde vanavond eigenlijk sporten,maar ben de bank niet meer afgekomen. Daarentegen een zak popcorn leeg gegeten.

Nouja...

Vanavond hoop ik weer op eigen kracht te kunnen pitten, ben wel moe, dus volgens mij gaat dat lukken.

Revival.... blij dat het weer bijgelegd is. Training goed gegaan?

En hoe voel je je verder nu? Vanochtend was het even dikke ruk als ik het zo lees.

Porec nog op de positieve toer ??

xxx en fijn weekend
Sjees Marieke, dat kan toch niet!! Zoveel zieken ofzo? Het niet sporten en de zak popcorn is je totaal vergeven hoor, na zo'n dag. Heb je kunnen slapen vannacht?

Hier gaat het oke... ruzie is gelukkig weer helemaal bijgelegd Uiteindelijk ging het niet eens echt ergens over, maar het was gewoon wat uit de hand gelopen en dan voel ik me zo superklote! Lekker rustig weekendje voor de boeg, vandaag even in huis rommelen, boodschapjes etc. Vanavond gaan we de kroeg even in, en morgen hoeven we helemaal niets, jeuj! Jullie ook lekkere weekendjes in de planning toch?? Have fun!!

Ben net beneden, ga even thee en een broodje maken. Dooeeggg!!
Haaaaaiiiijoooooo

Pff, Marieke, het lijkt bij iedereen op het werk wel hetzelfde geklooi! Werkt gewoon niet fijn zo. Herken het helaas ook en Revival ook al...

Heb je een beetje kunnen slapen? Kan ook zo'n stom cirkeltje zijn/worden; niet kunnen slapen en dan daar over piekeren en denken dat je echt moet slapen en dan lukt het daardoor juist weer niet.. Eh...snappie?

Fijn dat de ruzie is bijgelegd Revival, is meestal zo dat het eigenlijk niet echt ergens over gaat, meer afreageren of iets dergelijks.

Vandaag en morgen hoeven we niks!!

Dus ik was vroeg op, vriend ook al. Hij nog even naar de stort wat dingen wegbrengen, ik heb een cake in de oven staan (ruikt al heerlijk) en nu vervelen we ons bijna...

We zijn al helemaal gewend aan het rennen en vliegen telkens

Ik probeer concertkaartjes te bemachtigen maar de site is telkens overbelast...moet een verrassing voor vriend zijn/worden dus het moet ook nog heel sneaky tussendoor. Heb er een hard hoofd in dat het gaat lukken eigenlijk

Eventjes uirgeluld, tot de volgende keer!!!
Shit happens
Vriend bleef best lang weg.

Komt ie terug met een enorme bos bloemen
Shit happens
Ooohh das lief!!! Is het gelukt met de concertkaartjes?? Welk concert wil je heen? Frustrerend he, dat dat dan niet lukt... had ik toen met Coldplay.

Weet jouw vriend trouwens dat je op het forum schrijft? (zo maar even vraag tussendoor) Mijn vriend weet het wel, weet volgens mij mijn forumnaam ook wel, maar leest nooit en vraagt ook nooit wat ik typ. Als er iets grappigs is, lees ik wel eens voor, maar verder bemoeit ie zich er eigenlijk niet mee.

Gaan boodschapjes doen. Veel plezier met niks doen! Enne... ook van genieten he!
Is nu net pas gelukt met kaartjes. Wilde zelf wel naar Anouk, maar vriend vind haar niet (meer) zo leuk. Alvast voor zijn verjaardag (eind november!) heb ik nu kaartjes voor Bill Wyman and the Rhythm Kings... Ooit van gehoord? Beetje rondgekeken en geluisterd en bevalt me eigenlijk wel. Is pas in januari in de Oosterpoort

Vriend weet ook dat ik hier mee schrijf en onder welke naam, maar bemoeit zich daar nooit mee. Laat mij lekker mijn ding doen.

Ga denk ik zo een tortilla-pizza maken, zin in iets hartigs!
Shit happens
\\:-)//
Shit happens
bijna...
Shit happens
Shit happens
Shit happens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven