Dingen die je wilt schrijven in het Modtopic

08-11-2017 10:15 289 berichten
Maar die toch weer gewist zullen worden. Schrijf het hier neer. De mods zullen niet reageren maar dan heb je wel het gevoel dat iemand je berichten leest.

update 28-11
bruise zegt dit:

Meds, zou je het volgende in de OP willen zetten:

- forum is traag vanwege de reclame, adblockers werken goed op laptop/desktop
- wil je sneller forummen, forum dan niet mobiel
- op je mobiel word je blijkbaar constant uitgelogd bij updates van android 8.0 oneplus, dus of niet updaten of gebruik een laptop/desktop
- op de pagina's nieuw en actief worden bolletjes niet grijs na lezen van alle berichten op je mobiel
- onderste helft van pagina verdwijnt af en toe op je mobiel waardoor je ook niet meer kunt reageren

Eventueel geef je dat aan in een kleurtje, zodat het goed opvalt.
anoniem_287855 wijzigde dit bericht op 28-11-2017 01:50
Reden: moest van Bruise
68.05% gewijzigd
Ik wil dolgraag de rode balk uit mijn beeld, het voorkomt dat ik kan ga antwoorden of een reactie ga geven.
Dat is wat betreft mijn laptop, ergenis 1.
Ergenis 2, reclame op de ipad ggrrrr en daar is de toonmeer knop te vinden, ook die mag verwijderd worden.

Voor de rest, het forum glijd naar af,de felle reacties, opmerkingen , het verzand in een oeverloos geklets, want anders word je in de ban gezet.
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
08-11-2017 10:47
Dat je hele nachten zat te F5-en, tranen en buikpijn van het lachen, topics die zo druk waren dat het niet bij te houden was, discussies op het scherpst van de snede en dat mocht gewoon, bijna niets was op de man.
Ja, en dat mis ik :|
In de late avond is hier helemaal niets meer te beleven, het is zo rustig dat er geen hol meer aan is.
Dat mis ik ook heel erg.
Ben hier daarom steeds minder.

Jammer wel.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Dit is misschien de goden verzoeken maar gek genoeg gaat het bij mij sinds de laatste update juist beter (mobiel via Chrome).
Voor die update duurde het laden achterlijk lang en sprong het beeld alle kanten op. Nu gaat dat veel sneller.
'Lees ook' zit ergens onderin dus weinig last van.
Die 'lees meer' is dan wel weer totaal overbodig.
Verder ook geen niet weg te krijgen banners, en ik gebruik geen adblocker.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil naar het topic treiterende buren maar dat lukt niet grrrr
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Houden de Mods wel oprecht van dit forum? Dat wil ik soms op het modtopic vragen.
anoniem_330911 wijzigde dit bericht op 08-11-2017 15:39
32.79% gewijzigd
Tu imaginación está jugando con ti, querido.
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken schreef:
08-11-2017 15:31
Dit is misschien de goden verzoeken maar gek genoeg gaat het bij mij sinds de laatste update juist beter (mobiel via Chrome).
Voor die update duurde het laden achterlijk lang en sprong het beeld alle kanten op. Nu gaat dat veel sneller.
'Lees ook' zit ergens onderin dus weinig last van.
Die 'lees meer' is dan wel weer totaal overbodig.
Verder ook geen niet weg te krijgen banners, en ik gebruik geen adblocker.
Ik heb mobiel (iOS, Safari) hetzelfde, alleen heb ik wel last van T-mobile. En moet ik regelmatig opnieuw inloggen.

Ik vind het trouwens wel heel sportief, dat dit topic stickie is gezet!
Alle reacties Link kopieren
"Toon meer" is niet overbodig hoor. Voor jou als forummer wel, maar voor Viva niet. Voor Viva is het een manier om sneller bij de plista's en andere gesponsorde meuk uit te komen. Na twee posts in een topic kijk je er al tegenaan! Die "toon meer" is niet meer dan een handige manier om het recht in je gezicht te drukken!

Beetje jammer alleen dat je er niet normaal meer door kunt forummen, maar dat zal ze daar bij Sanoma worst zijn.
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
Alle reacties Link kopieren
Wilhetnietweten schreef:
08-11-2017 15:38
Ik vind het trouwens wel heel sportief, dat dit topic stickie is gezet!


Hahaha, dat had ik nog niet gezien! Humor!
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
*Beeldig* schreef:
08-11-2017 15:39
"Toon meer" is niet overbodig hoor. Voor jou als forummer wel, maar voor Viva niet. Voor Viva is het een manier om sneller bij de plista's en andere gesponsorde meuk uit te komen. Na twee posts in een topic kijk je er al tegenaan! Die "toon meer" is niet meer dan een handige manier om het recht in je gezicht te drukken!

Beetje jammer alleen dat je er niet normaal meer door kunt forummen, maar dat zal ze daar bij Sanoma worst zijn.
Ehm....maar ik bén ook een forummer dus is ie voor mij overbodig.
Goed initiatief!
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken schreef:
08-11-2017 15:49
Ehm....maar ik bén ook een forummer dus is ie voor mij overbodig.

Ja, kijk, nu je het wat strakker formuleert kan ik het alleen maar met je eens zijn natuurlijk. ;-D
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
Wilhetnietweten schreef:
08-11-2017 15:38

Ik vind het trouwens wel heel sportief, dat dit topic stickie is gezet!
Haha, da's idd sportief dan! :applause:
*Beeldig* schreef:
08-11-2017 15:51
Ja, kijk, nu je het wat strakker formuleert kan ik het alleen maar met je eens zijn natuurlijk. ;-D
:thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw topic aanmaken lukt trouwens ook niet.

Ik ben door mijn cv monteur achtergelaten met gaten in mijn betonnen vloer in ongeveer elke ruimte van het huis. Deze zouden al eind oktober gedicht zijn. Inmiddels heeft hij niet genoeg beton, mijn huissleutel kwijt, op vakantie, niet bereikbaar en komt geen enkele afspraak meer na.

Ongelofelijk. Door dit gezeik kan ik geen vloer leggen en moet mijn verhuizing een maand uitstellen en ik kan er niet eens in topic over zeuren. :@@:
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
TVP
Alle reacties Link kopieren
lovebot schreef:
08-11-2017 15:38
Houden de Mods wel oprecht van dit forum? Dat wil ik soms op het modtopic vragen.

Ik zou niet verder durven gaan als ‘vinden jullie het nog een beetje leuk’.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Oh we zijn sticky
Alle reacties Link kopieren
Ik lees vaak over het 'ballonnetje' om naar je laatste reactie te gaan. Bedoelen jullie daarmee dat ballonnetje dat in de overzichtslijst bij het aantal reacties staat? Dat is bij mij nog nooit clickable geweest. Ik kom standaard bij mijn eerst geplaatse reactie uit en mag dan op zoek naar waar ik gebleven was in het topic.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
de enige manier waarop je momenteel een topic kan openen is via de ballon,
anders kom je in de twilight zone
Oudblond schreef:
08-11-2017 16:30
Ik lees vaak over het 'ballonnetje' om naar je laatste reactie te gaan. Bedoelen jullie daarmee dat ballonnetje dat in de overzichtslijst bij het aantal reacties staat? Dat is bij mij nog nooit clickable geweest. Ik kom standaard bij mijn eerst geplaatse reactie uit en mag dan op zoek naar waar ik gebleven was in het topic.
Hier net zo.

Tis net als in elke dictatuur. Alles wat we doodzwijgen is er niet en het besturingsapparaat is zo ondoorzichtelijk mogelijk.
Alle reacties Link kopieren
Op mijn mobiel forumt het lastig, maar is het te doen.
Op mijn iPad gaat het zo lastig dan ik die regelmatig wegleg om mobiel verder te gaan.

Ik zou de mods willen vragen of ze zichzelf op bepaalde vlakken wat serieuzer willen nemen. Met hun mededelingen in hun sticky openingspost bijvoorbeeld.
Of in het modtopic. Ze werden gewezen op achterhaalde links naar reeds gesloten topics. Bedankten vriendelijk voor de suggestie en lieten vervolgens hun link naar het gesloten topic 'denk mee over actueel' staan

De CM doet in bugs. Waarom???
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ballonnetjes in de 'gereageerd/favorieten/bookmarks' doen het bij mij niet.
Binnen de pijlers wel, althans half, kom niet bij de laatste reactie, maar tenminste wel op de laatste pagina :yes:
Prima forum. Dankzij goede reclameblokker nergens last van. Niets mis mee. En forum hier toch al vanaf het allereerste begin. Dus kan vergelijken. Zou het me niet meer bevallen dan stop ik met forummen.
Alleen het eeuwige gezeur en de kritiek op de mods is hinderlijk. Maar daar probeer ik zoveel mogelijk om heen te lezen.
Als je nieuwste ericht eerst leest, klopt de link naar een bericht ook nooit. Je komt dan ergens willekeurig in het topic uit.
Lacuba schreef:
08-11-2017 16:56
Prima forum. Dankzij goede reclameblokker nergens last van. Niets mis mee. En forum hier toch al vanaf het allereerste begin. Dus kan vergelijken. Zou het me niet meer bevallen dan stop ik met forummen.
Alleen het eeuwige gezeur en de kritiek op de mods is hinderlijk. Maar daar probeer ik zoveel mogelijk om heen te lezen.
Echt alles werkt?
Geef dan even aan de mods door op welke device en met welke browser je werkt. Je bent de enige namelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven