Dingen die je wilt schrijven in het Modtopic

08-11-2017 10:15 289 berichten
Maar die toch weer gewist zullen worden. Schrijf het hier neer. De mods zullen niet reageren maar dan heb je wel het gevoel dat iemand je berichten leest.

update 28-11
bruise zegt dit:

Meds, zou je het volgende in de OP willen zetten:

- forum is traag vanwege de reclame, adblockers werken goed op laptop/desktop
- wil je sneller forummen, forum dan niet mobiel
- op je mobiel word je blijkbaar constant uitgelogd bij updates van android 8.0 oneplus, dus of niet updaten of gebruik een laptop/desktop
- op de pagina's nieuw en actief worden bolletjes niet grijs na lezen van alle berichten op je mobiel
- onderste helft van pagina verdwijnt af en toe op je mobiel waardoor je ook niet meer kunt reageren

Eventueel geef je dat aan in een kleurtje, zodat het goed opvalt.
anoniem_287855 wijzigde dit bericht op 28-11-2017 01:50
Reden: moest van Bruise
68.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dat ik het irritant vind dat topics als dit nooit een lang leven beschoren zijn omdat ze om teergevoelige 'redenen' verwijderd worden.
Alle reacties Link kopieren
Dit is wat er gebeurd wanneer het grote geld gaat voor alles. Misschien moeten wel collectief gaan staken in een bepaalde periode of collectief onze accounts sluiten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier dat sommige mensen niet meer F5-en maar sinds het nieuwe forum werkt de F5 bij mij niet meer. Ga iedere x naar de laatste pagina in de topics die standaard openstaan. F5 was veel makkelijker.
Ballonnetjes net geprobeerd, doen niks.
En hier ook nog een keer. Ik heb geen 'toon meer', ook nooit gehad. Ik heb alleen 'lees ook' en dan kun je op 2 artikelen klikken, die ik niet aanklik. Heb ook maar 1 advertentie, rechterkant boven, nu over autofinciering.
Heb blijft fascinerend te zien hoe het bij iedereen anders werkt. En minstens zo fascinerend dat ze daar gewoon niks mee doen.
Mobiel forummen wordt je echt onmogelijk gemaakt met die meescrollende advertenties en de toon meer knop.
Op de laptop gaat het stukken beter, maar daar heb ik dan ook een adblocker op. Jammer voor de inkomsten voor viva hoor, maar anders niet te doen.
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
08-11-2017 16:49

Ik zou de mods willen vragen of ze zichzelf op bepaalde vlakken wat serieuzer willen nemen. Met hun mededelingen in hun sticky openingspost bijvoorbeeld.
Of in het modtopic. Ze werden gewezen op achterhaalde links naar reeds gesloten topics. Bedankten vriendelijk voor de suggestie en lieten vervolgens hun link naar het gesloten topic 'denk mee over actueel' staan
Ik denk inmiddels dat de mods niet meer bestaan maar zijn vervangen door bots. Veel goedkoper. :nerd:
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
08-11-2017 16:27
Oh we zijn sticky
Wat betekend dat? .
Alle reacties Link kopieren
Froezel schreef:
08-11-2017 18:49
Wat betekend dat? .
Dat we te lang achter de computer hebben zitten stinken en we met z'n allen echt heel dringend eens in bad moeten gaan.

Ook wel dat het topic bovenaan blijft staan in de pijler, zelfs als er al een tijdje geen nieuwe reacties meer zijn. :)
Ik wil niks scrijven in het modtopic , maar ik wil wel even zeuren dat Vroeger alles beter was. Of toch in ieder geval leuker.
Is Leo weg ja? En over welk alternatief forum hebben jullie het? Is het daar leuker? Ik wil er ook heen.
Alle reacties Link kopieren
Die reclame die meebeweegt en die 'toon meer'-knop: wat een DRAMA!

Hoe moeilijk wil je het je gebruikers maken, bah.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wel graag willen weten of die bug naar doorwijzing naar oude topics alleen gebeurd met topics waar je op kan reageren dus zonder slotje.
Ik wil gewoon echt niet zomaar geconfronteerd worden met het topic over de leukemie van mijn man. Ben haast bang om te forummen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
IBIopviva schreef:
08-11-2017 19:49
Ik zou wel graag willen weten of die bug naar doorwijzing naar oude topics alleen gebeurd met topics waar je op kan reageren dus zonder slotje.
Ik wil gewoon echt niet zomaar geconfronteerd worden met het topic over de leukemie van mijn man. Ben haast bang om te forummen.
Ieb, waarom laat je het niet weghalen?
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
08-11-2017 19:51
Ieb, waarom laat je het niet weghalen?
Omdat ik er soms nog wel op lees maar dan kies ik er bewust voor dat voelt toch anders.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
08-11-2017 19:49
Ik zou wel graag willen weten of die bug naar doorwijzing naar oude topics alleen gebeurd met topics waar je op kan reageren dus zonder slotje.
Ik wil gewoon echt niet zomaar geconfronteerd worden met het topic over de leukemie van mijn man. Ben haast bang om te forummen.

Ze hebben ongetwijfeld geen idee wat het is of hoe het komt, dus wel/niet een slotje zal helemaal een vraag zijn waar ze niks mee kunnen.

Anders dan zeggen ‘we geven het door’, uiteraard.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
IBIopviva schreef:
08-11-2017 19:52
Omdat ik er soms nog wel op lees maar dan kies ik er bewust voor dat voelt toch anders.
Dat kan ik me voorstellen.

Ik zie tot nu toe alleen topics zonder slotje, maar helaas zegt dat helemaal niets meer in de huidige puinzooi.

Ik zou willen vragen if de mods zich schamen omdat ze zoveel moeten liegen.
Volgens mij zijn de mods het ook helemaal spuugzat, dit kan gewoon niet leuk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dat het tempoteam weer in mijn beeld komt.
Met een hééél lelijk woord daarbij.

Dat ik de cm niet wil mailen omdat ik dat zo'n naar en slecht voorstel vind dat ik de cm daardoor nóg stommer vind dan ik die al vond.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
08-11-2017 20:05
Dat ik de cm niet wil mailen omdat ik dat zo'n naar en slecht voorstel vind dat ik de cm daardoor nóg stommer vind dan ik die al vond.


Als er eentje is dus. Zie de post van Ceylon eerder in dit topic.
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
Alle reacties Link kopieren
Als er geen cm is vind ik het nog erger.

Op dit moment vind ik het vooral zielig voor de moderators dat ze moeten werken zoals ze dat doen. En vind ik dat ze soms nare/rare fouten maken, maar dat ze in een onwerkbaar systeem moeten functioneren waarin het maken van sommige fouten best verklaarbaar zijn.

Als ze gezamenlijk cm zijn en dus zelf er voor kiezen om te doen alsof er een cm is (waaróm zouden ze dat doen????) zijn ze allemaal bij elkaar zo dom.
Dat zou echt treurig zijn in mijn ogen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
08-11-2017 21:11
Als er geen cm is vind ik het nog erger.

Op dit moment vind ik het vooral zielig voor de moderators dat ze moeten werken zoals ze dat doen. En vind ik dat ze soms nare/rare fouten maken, maar dat ze in een onwerkbaar systeem moeten functioneren waarin het maken van sommige fouten best verklaarbaar zijn.

Als ze gezamenlijk cm zijn en dus zelf er voor kiezen om te doen alsof er een cm is (waaróm zouden ze dat doen????) zijn ze allemaal bij elkaar zo dom.
Dat zou echt treurig zijn in mijn ogen.


Maar, heb ik het goed begrepen dat de mods dat op vrijwillige basis dan wel als stage doen?
Dan hou je er toch mee op in deze zooi? Tenminste, ik zou zo niet kunnen werken hoor, en al helemaal niet voor nop.
Alle reacties Link kopieren
Knuffelheks schreef:
08-11-2017 21:20
Maar, heb ik het goed begrepen dat de mods dat op vrijwillige basis dan wel als stage doen?
Dan hou je er toch mee op in deze zooi? Tenminste, ik zou zo niet kunnen werken hoor, en al helemaal niet voor nop.
+1000.
Ze weten zelf ook wel dat ze constant mensen voor de gek houden. De bugs zijn allemaal honderden malen gemeld en dan toch stug volhouden dat 'mailen echt het beste is'. Nee, ik zou zo ook niet kunnen en al helemaal niet willen werken.
Zelfs voor mijn betaalde werk zou ik niet voortdurend de boel bij elkaar liegen en me opstellen zoals al hier gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
Mods als vrijwilligers? Dat zijn ze wel echt dom. Zou het zo'n werkervaringsplek zijn? Want ik geloof niet dat tegenwoordig forummers ook moderatoren zijn zoals vroeger.

De mods zullen wel een opleiding marketing en communicatie hebben gedaan en nou ja, dat gaat natuurlijk over verleiden en misleiden. Ik denk eerder dat ze de klagers gewoon uitlachen en bovendien; ze (wij) zijn niet de doelgroep.
Sanoma zit in de media business en die is keihard, dus het gaat niet om kwaliteit of ethiek en het individu telt niet, ook niet de werknemers.

Ach ja, het is gratis vermaak al ben ik de laatste tijd vaker op Fok te vinden.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag willen dat ik normaal een reactie kan plaatsen, zonder dat er elke keer een advertentie over heen zit.

Dat is alles wat ik vraag. Of is dat te veel gevraagd? :cry:
kopjekoffie70 schreef:
08-11-2017 22:02
Mods als vrijwilligers? Dat zijn ze wel echt dom. Zou het zo'n werkervaringsplek zijn? Want ik geloof niet dat tegenwoordig forummers ook moderatoren zijn zoals vroeger.

De mods zullen wel een opleiding marketing en communicatie hebben gedaan en nou ja, dat gaat natuurlijk over verleiden en misleiden. Ik denk eerder dat ze de klagers gewoon uitlachen en bovendien; ze (wij) zijn niet de doelgroep.
Sanoma zit in de media business en die is keihard, dus het gaat niet om kwaliteit of ethiek en het individu telt niet, ook niet de werknemers.

Ach ja, het is gratis vermaak al ben ik de laatste tijd vaker op Fok te vinden.
Dan hebben ze de module communicatie vast geschrapt.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
08-11-2017 16:30
Ik lees vaak over het 'ballonnetje' om naar je laatste reactie te gaan. Bedoelen jullie daarmee dat ballonnetje dat in de overzichtslijst bij het aantal reacties staat? Dat is bij mij nog nooit clickable geweest. Ik kom standaard bij mijn eerst geplaatse reactie uit en mag dan op zoek naar waar ik gebleven was in het topic.
Ik ook.
Zo fucking irritant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven