Dingen die je wilt schrijven in het Modtopic

08-11-2017 10:15 289 berichten
Maar die toch weer gewist zullen worden. Schrijf het hier neer. De mods zullen niet reageren maar dan heb je wel het gevoel dat iemand je berichten leest.

update 28-11
bruise zegt dit:

Meds, zou je het volgende in de OP willen zetten:

- forum is traag vanwege de reclame, adblockers werken goed op laptop/desktop
- wil je sneller forummen, forum dan niet mobiel
- op je mobiel word je blijkbaar constant uitgelogd bij updates van android 8.0 oneplus, dus of niet updaten of gebruik een laptop/desktop
- op de pagina's nieuw en actief worden bolletjes niet grijs na lezen van alle berichten op je mobiel
- onderste helft van pagina verdwijnt af en toe op je mobiel waardoor je ook niet meer kunt reageren

Eventueel geef je dat aan in een kleurtje, zodat het goed opvalt.
anoniem_287855 wijzigde dit bericht op 28-11-2017 01:50
Reden: moest van Bruise
68.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Overigens; Elke keer dat er hier iets pittigs gebeurt, wordt het contract van de CM niet verlengd. Ik gok erop dat we er momenteel geen hebben. Een CM wil juist doorgaans het beste voor het forum, omdat ze weet wat er speelt en veel contacten heeft met de forummers. Maar voor de bazen is het ´maar internet´. Dus dan ben je als CM te betrokken en mag je vertrekken.

Om die reden zijn destijds ook alle engeltjes eruit gemikt.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Oh ik mis het ook. De laatste update was de druppel. En nog steeds forumt het niet lekker.
Ik kom nu alleen voor het twdtopic, maar kan het toch niet laten om ook op andere topics te reageren.
Maar echt leuk is het niet meer.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
08-11-2017 11:01
ik ben er wel in de nachtelijke uurtjes maar zit vast in kindje van minnaar. Bovendien kan ik niet reageren van de verstuurknop is steeds kwijt
Kan me voorstellen dat dat heel frustrerend is, juist omdat er geen moer aan gedaan wordt.
Als ik aan de goeie ouwe tijd denk was het vooral de interactie tussen jou, BGB en Eleonora waarom ik altijd zó moest lachen. Het vertrek van Leo vind ik een enorme aderlating. Maar heel veel leuke/scherpe forummers zijn vertrokken waardoor -zoals BGB terecht opmerkte- de sjeu eraf is.
De laatste 'gate' is ook al een eeuw geleden en hele nachten doorgaan terwijl je wist dat de wekker 's ochtends weer godsgruwelijk vroeg afging is er al helemaal niet meer bij. Het forum is op sterven na dood :sigh:
...
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
08-11-2017 11:07
:proud:

Ik forum bijna nooit mobiel, scheelt ook denk ik.
Dit!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
08-11-2017 11:07
:proud:

Ik forum bijna nooit mobiel, scheelt ook denk ik.

Ja heel veel denk ik. Mobiel is niet meer te doen.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
08-11-2017 10:44
Ik heb eigenlijk van weinig dingen last. 'Lees ook' weggeadblockerd en verder nergens last van. Prima hoor mods!
Dit. Ik vind dit forum echt "dik"(betekent "mieters")! Veel forummers zijn echt onbetaalbaar, zo mooi als zij schrijven. I :heart: :heart: :heart: viva forum.
Tu imaginación está jugando con ti, querido.
Graag de layout van 2004 terug, dit is niks.
blijfgewoonbianca schreef:
08-11-2017 11:04
Ik krijg ook een beetje heel erg de .... ( lelijk woord met een vogeltje ) ....van elke keer die " met vriendelijke groeten " .

Ik krijg er ook de klotepino van.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
08-11-2017 12:36
Ik krijg er ook de klotepino van.
Haha, da's altijd nog beter dan de vliegendevinkentering waar ik aan lijd.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Waarom is Eleonora weg dat heb ik even gemist?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Fijn dat je dit topic bent gestart Meds. Misschien kan je hem vastpinnen.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
(Junior)mods, krijgen jullie een vrijwilligersvergoeding?
Iedere week het blaadje op de mat, en tegemoetkoming in je internetkosten ofzo?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ceylon schreef:
08-11-2017 10:40

Afijn. Ik mis de plaatjes en avatars. Gelukkig kom ik hier al zolang dat ik het van de meesten wel weet, maar het wordt wel saai. En omdat ik een goede addblocker heb, is het nog saaier ;-D .
Voor Viva kan je beter Adblock Plus gebruiken, uBlock Origin haalt inderdaad ook de avatars en alle andere plaatjes weg.
Loca_Loca schreef:
08-11-2017 10:40
Mijn ballonnetjes doen het niet.
Als je eerst de pijler binnenstapt kan je op de ballonnetjes klikken. Dus niet vanaf de hoofdpagina.
Haha, nu weet ik gelijk wie er nog meer een juun is!
Alle reacties Link kopieren
Loca_Loca schreef:
08-11-2017 13:46
Haha, nu weet ik gelijk wie er nog meer een juun is!
Gefeliciteerd.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Loca_Loca schreef:
08-11-2017 13:46
Haha, nu weet ik gelijk wie er nog meer een juun is!
Vertel eens dan?
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Loca_Loca schreef:
08-11-2017 13:46
Haha, nu weet ik gelijk wie er nog meer een juun is!
Jij ook? :sun:
Tu imaginación está jugando con ti, querido.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil de Mods even melden dat ik zo blij ben met het alternatief voor het viva-forum dat is opgezet.

Het draait met dezelfde forum software als het viva-forum maar wel probleemloos.
En is er toch iets ? Gewoon even een berichtje op het forum en het wordt binnen no time opgelost, niets screendumps, niets mailen, gewoon een capable technische dienst.
En last but not least, geen advertenties meer.

Ik denk dat het de hoogste tijd wordt dat alle bezoekers hier horen dat het ook anders kan.
Niet geschoten is altijd mis
Is het een beetje gezellie daar?
Alle reacties Link kopieren
Bruise schreef:
08-11-2017 14:50
Is het een beetje gezellie daar?

Dat wordt het volgens mij pas als er grote groepen overstappen. Bijvoorbeeld als het forum omvalt.
En zo ver is het dan ook nog net niet. Hoewel het soms omslachtig is, er valt om de meeste bugs nog wel heen te forummen.
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
Bitje doe eens een link?
Alle reacties Link kopieren
Bruise schreef:
08-11-2017 14:50
Is het een beetje gezellie daar?
.
.
Het wordt steeds gezelliger naarmate het drukker wordt.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
08-11-2017 14:56
Bitje doe eens een link?
.
.
says who ?
Niet geschoten is altijd mis
S-Meds hè.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven