Dingen die je wilt schrijven in het Modtopic

08-11-2017 10:15 289 berichten
Maar die toch weer gewist zullen worden. Schrijf het hier neer. De mods zullen niet reageren maar dan heb je wel het gevoel dat iemand je berichten leest.

update 28-11
bruise zegt dit:

Meds, zou je het volgende in de OP willen zetten:

- forum is traag vanwege de reclame, adblockers werken goed op laptop/desktop
- wil je sneller forummen, forum dan niet mobiel
- op je mobiel word je blijkbaar constant uitgelogd bij updates van android 8.0 oneplus, dus of niet updaten of gebruik een laptop/desktop
- op de pagina's nieuw en actief worden bolletjes niet grijs na lezen van alle berichten op je mobiel
- onderste helft van pagina verdwijnt af en toe op je mobiel waardoor je ook niet meer kunt reageren

Eventueel geef je dat aan in een kleurtje, zodat het goed opvalt.
anoniem_287855 wijzigde dit bericht op 28-11-2017 01:50
Reden: moest van Bruise
68.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de mods een combinatie van betaalde krachten en stagiaires zijn. Het verschilt ook per keer (per mod) hoe er gereageerd wordt. Er zitten hele malle tussen (hoewel Pavlovmod al een poosje met de cmnoorderzon vertrokken lijkt te zijn), maar ook hele redelijke.

Het inwerken van nieuwe mods of stagiaires kan vast beter, je merkt het soms (te vaak) dat er een nieuwe onervaren is.

Dat er stagiaires zijn is duidelijk, de vacatures stonden gewoon op de sanoma-site. Maar er heeft ook wel eens een mod per ongeluk met eigen naam ondertekend. Dat was geen stagiaire, maar iemand in dienst van Sanoma.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
08-11-2017 16:30
Ik lees vaak over het 'ballonnetje' om naar je laatste reactie te gaan. Bedoelen jullie daarmee dat ballonnetje dat in de overzichtslijst bij het aantal reacties staat? Dat is bij mij nog nooit clickable geweest. Ik kom standaard bij mijn eerst geplaatse reactie uit en mag dan op zoek naar waar ik gebleven was in het topic.
Ballonnetje is bij mij ook niet aanclickbaar.
Soms kom ik bij mijn eerste reactie uit, soms ergens anders. Logica zie ik er niet in.
En : blijkbaar kunnen sommigen wel pb'en, ik kreeg er laatst één. Maar verzenden lukt me dan weer niet. Pb's blijven hangen in postvak uit. WHY ??
nounou
Afbeelding Per januari 2018 komt er een stagiair/e die gaat helpen met het optimaliseren van het Viva forum. Afbeelding
Maar ik was dus eigenlijk op zoek naar het foumonderwerp wat op donderdag wordt besproken. Iemand?
Mods,
jullie zullen wel zwemmen in het geld, nu gvd iedere pagina vervuild is met die tempoteam reclame.
Bestaat dat ook eigenlijk, dat reclame het tegenovergestelde effect oproept?
Nooit zal ik meer tempoteam benaderen voor personeel door deze irritante reclames steeds.
En ik overweeg het forum te verlaten.
Win win?
Of gewoon TE irritant!

Het forum is een dorp geworden omsingeld door reclames zo groot als steden.
:thunder:
Alle reacties Link kopieren
Op tv is het net zo erg tegenwoordig.

Laatst was er een goede film. Dus wij zaten klaar. Hapje, drankje, lekker. Begon door de reclames tien minuten later dan gepland.
Na vijf minuten de eerste reclame. Duurde acht minuten. Na een kwartiertje film, weer reclame. Tien minuten deze keer. Toen weer tien minuten film, maar tegen die tijd waren we de draad kwijt en bij het volgende reclameblok zijn we afgehaakt en hebben we netflix maar weer aangezet.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ik word een beetje onpasselijk van die foto bij Deze fotograaf legt gepeste mensen vast om zich af te zetten tegen het schoonheidsideaal in de Lees ook balk.
Block element schijnt hier niet te werken, al denk ik dat de fout bij mijn handelingen ligt.
Wel weet ik hoe supersnel die balk in te klappen, maar soms ben ik net te laat en heeft mijn oog de foto al te pakken.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt 'element blokkeren' via je adblocker.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Bruise, even met de rechtermuisknop klikken op de lees-ook-balk. Dan krijg je de optie addblock, om hem eraf te krijgen (bij mij kwam links boven een popup met een schuifbalkje).
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Bruise schreef:
09-11-2017 14:06
Ik word een beetje onpasselijk van die foto bij Deze fotograaf legt gepeste mensen vast om zich af te zetten tegen het schoonheidsideaal in de Lees ook balk.
Block element schijnt hier niet te werken, al denk ik dat de fout bij mijn handelingen ligt.
Wel weet ik hoe supersnel die balk in te klappen, maar soms ben ik net te laat en heeft mijn oog de foto al te pakken.
Zit nu te laptoppen, dacht ook dat element te blocken, ging 2 minuten goed maar helaas....daar issie weer!

O wacht....heb gedaan wat Ceylon zei en dat werkt!!!! :jump:
Alle reacties Link kopieren
Zoekfunctie; Waarom verschijnen er topics van tig jaar geleden.
Waarom start het ene topic bij blz 1 en een ander bij de laatste blz?
Waarom blijven sommige topics starten bij de eerste reactie die jij geplaatst hebt ipv bij de laatste reactie
geneet van 't laeve
Ceylon schreef:
09-11-2017 14:08
Bruise, even met de rechtermuisknop klikken op de lees-ook-balk. Dan krijg je de optie addblock, om hem eraf te krijgen (bij mij kwam links boven een popup met een schuifbalkje).
:thumbsup:
Maar bij mij blijven de reclames op achtergrond
/rand zichtbaar. Kan dat
Alle reacties Link kopieren
Haaz schreef:
09-11-2017 14:16
:thumbsup:
Maar bij mij blijven de reclames op achtergrond
/rand zichtbaar. Kan dat

Mij moet je verder niks vragen, ik volg ook maar de instructies die de afgelopen week ergens op het forum gegeven werden. Ik frummer wel met een ouderwetse pc, geen idee hoe het werkt op schoothondjes, eipats of slimme foons.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Probeer mijn ava te veranderen.
Lukt ook niet door die schijtreclames. :whip:
Het lukt me niet :cry:
Haaz, kan je hier wat mee ucp.php?i=ucp_profile&mode=avatar
Bruise schreef:
09-11-2017 14:26
Haaz, kan je hier wat mee ucp.php?i=ucp_profile&mode=avatar
Dat probeer ik steeds, maar de vraag: weet je zeker dat je je ava wilt verwijderen? Ja/nee
Ja en nee zit onder een reclame.....
Hier wordt dat niet gevraagd, zie alleen Opslaan staan.
Je moet, indien mogelijk, gelijk een bestand selecteren.
Niet op Verwijder afbeelding klikken, is niet nodig.
Bruise schreef:
09-11-2017 14:37
Hier wordt dat niet gevraagd, zie alleen Opslaan staan.
Je moet, indien mogelijk, gelijk een bestand selecteren.
Niet op Verwijder afbeelding klikken, is niet nodig.
Thanks!
Ik vond je op een na laatste mooier, maar blij dat het gelukt is :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Haaz schreef:
09-11-2017 13:54
Mods,
jullie zullen wel zwemmen in het geld, nu gvd iedere pagina vervuild is met die tempoteam reclame.
Bestaat dat ook eigenlijk, dat reclame het tegenovergestelde effect oproept?
Nooit zal ik meer tempoteam benaderen voor personeel door deze irritante reclames steeds.
En ik overweeg het forum te verlaten.
Win win?
Of gewoon TE irritant!

Het forum is een dorp geworden omsingeld door reclames zo groot als steden.
:thunder:
denk je nou echt dat de mods die reclameinkomsten krijgen? :facepalm:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
09-11-2017 17:25
denk je nou echt dat de mods die reclameinkomsten krijgen? :facepalm:
Nee Rosanna :blond: ,dat denk ik niet.
Ik denk wel dat het forum enkel kan bestaan door de reclames...
Lees jij alles enkel letterlijk?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog steeds geen TempoTeam gezien. Wel een niet bewegende adv van Kruidvat. Over reclames heb ik dus dan weer helemaal niks te klagen en de rest wordt niks aan gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Haaz schreef:
09-11-2017 17:54
Nee Rosanna :blond: ,dat denk ik niet.
Ik denk wel dat het forum enkel kan bestaan door de reclames...
Lees jij alles enkel letterlijk?
dan ben ik benieuwd naar jouw uitleg over de zin dat de mods nu zwemmen in het geld
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
09-11-2017 17:56
dan ben ik benieuwd naar jouw uitleg over de zin dat de mods nu zwemmen in het geld
Ik twijfel nog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven