Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO
maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
maandag 3 november 2008 om 16:01
quote:eleonora schreef op 03 november 2008 @ 15:56:
[...]
Ik zou even wachten tot Kristien Boom van eigen huis tuin er mee op TV is geweest hoor. Of koop de TV wonen, die weten het meestal ook wel al snap ik nooit waar die TV voor staat omdat er nauwelijks een TV in te vinden is. Ik had een keer geen TV gids gekregen (ik ben van de Varalid) en toen dacht ik, weet je wat, ik koop een TV wonen, nou d'r stond niks in over me series en zo.
Oke, dan wacht ik tot Kerstien Boom haar boom heeft laten zien.
Onze tv is stuk aan het gaan en nu heb ik voor 25 euro TV wonen verf op de muur, ik hoop nu dat we vanaaf weer normaal tv kunnen kijken.
[...]
Ik zou even wachten tot Kristien Boom van eigen huis tuin er mee op TV is geweest hoor. Of koop de TV wonen, die weten het meestal ook wel al snap ik nooit waar die TV voor staat omdat er nauwelijks een TV in te vinden is. Ik had een keer geen TV gids gekregen (ik ben van de Varalid) en toen dacht ik, weet je wat, ik koop een TV wonen, nou d'r stond niks in over me series en zo.
Onze tv is stuk aan het gaan en nu heb ik voor 25 euro TV wonen verf op de muur, ik hoop nu dat we vanaaf weer normaal tv kunnen kijken.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
maandag 3 november 2008 om 16:02
quote:jasmine schreef op 03 november 2008 @ 16:01:
[...]
[ ]
Roelien misschien heb je per ongeluk het club blad van FC Wonen gekocht, dat is het jeugdhonk van een voetbal clup en daar hebben ze geen tv alleen een voetbal tafel. Heb ik van meneer Bokje.
[...]
[ ]
Roelien misschien heb je per ongeluk het club blad van FC Wonen gekocht, dat is het jeugdhonk van een voetbal clup en daar hebben ze geen tv alleen een voetbal tafel. Heb ik van meneer Bokje.
maandag 3 november 2008 om 16:03
quote:MissMara schreef op 03 november 2008 @ 15:59:
Wat mij betreft moet onze lieve voorlees moeder Babsie deze maand genomeneerd worden, want voor mezelf vind ik toch dat mee doen belangerijker is dan winnen, toch? Niet zo gek doen liefie, ik ga nog wel een tijdje mee hoor, dus je hebt tijd genoeg om me een keer te nomeneeren. Dat is wel een heeele grote eer.
Wat mij betreft moet onze lieve voorlees moeder Babsie deze maand genomeneerd worden, want voor mezelf vind ik toch dat mee doen belangerijker is dan winnen, toch? Niet zo gek doen liefie, ik ga nog wel een tijdje mee hoor, dus je hebt tijd genoeg om me een keer te nomeneeren. Dat is wel een heeele grote eer.
maandag 3 november 2008 om 16:04
quote:eleonora schreef op 03 november 2008 @ 15:58:
[...]
Die fiets heb ze beste tijd gehad ja. In ieder geval de bagaasjedrager. Ik schaam me zelf ook, met me oren en me heupen, dat is allemaal best te doen als ik Babs zo lees.
Geneer me ook een beetje met me gezeur over mijn wortel, vin ik niet egt kies van mezelf.
Roelien, je hoef je niet te schamen dat je heupen hebt hoor, dat krijgen alle vrouwen in hun pubertijd. (net als borsten enzo en haar op bepaalde plaatsen. Maar dat haar kan je er dan weer afsgeren, daar zijn aan aantal hele leerzame toppiks over hier op het forum)
[...]
Die fiets heb ze beste tijd gehad ja. In ieder geval de bagaasjedrager. Ik schaam me zelf ook, met me oren en me heupen, dat is allemaal best te doen als ik Babs zo lees.
Geneer me ook een beetje met me gezeur over mijn wortel, vin ik niet egt kies van mezelf.
Roelien, je hoef je niet te schamen dat je heupen hebt hoor, dat krijgen alle vrouwen in hun pubertijd. (net als borsten enzo en haar op bepaalde plaatsen. Maar dat haar kan je er dan weer afsgeren, daar zijn aan aantal hele leerzame toppiks over hier op het forum)
maandag 3 november 2008 om 16:06
quote:Livre schreef op 03 november 2008 @ 16:03:
[...]
Niet zo gek doen liefie, ik ga nog wel een tijdje mee hoor, dus je hebt tijd genoeg om me een keer te nomeneeren. Dat is wel een heeele grote eer.
Gelukkig Babs, ik dacht dat jij misschien ook een Sad Grandma zou gaan pullen, zoals die Jan Gemeen in Amerika. Maar jij bent ook meer een Double Maverick denk ik.
http://www.nbc.com/Saturd...update-sen-mccain/805401/
[...]
Niet zo gek doen liefie, ik ga nog wel een tijdje mee hoor, dus je hebt tijd genoeg om me een keer te nomeneeren. Dat is wel een heeele grote eer.
Gelukkig Babs, ik dacht dat jij misschien ook een Sad Grandma zou gaan pullen, zoals die Jan Gemeen in Amerika. Maar jij bent ook meer een Double Maverick denk ik.
http://www.nbc.com/Saturd...update-sen-mccain/805401/
maandag 3 november 2008 om 16:34
Sabien ik zeg altijd maar zo: als je een kies heb, dan ben je het ook. Dus niet mee zitten hoor!
Ik heb alleen spigoliese aan doeningen die doen "anders" zeer.
Emma, ik ga gewoon me wao verzekering aanspreekbaar stellen voor de schade aan je fiets. Komt helemaal goed. Ik stuurt gewoon de foto's van jouw met die brandende fietsband om je nek en dan keren ze wel uit, nooit geen publeme mee gehad met die verzekering.
Ik snap niks van dat filmpje Lied, is dat soms ge-enzeneert? Of doet die Sjon Aviko altijd zo raar met ze handen?
Ik heb alleen spigoliese aan doeningen die doen "anders" zeer.
Emma, ik ga gewoon me wao verzekering aanspreekbaar stellen voor de schade aan je fiets. Komt helemaal goed. Ik stuurt gewoon de foto's van jouw met die brandende fietsband om je nek en dan keren ze wel uit, nooit geen publeme mee gehad met die verzekering.
Ik snap niks van dat filmpje Lied, is dat soms ge-enzeneert? Of doet die Sjon Aviko altijd zo raar met ze handen?
Ga in therapie!
maandag 3 november 2008 om 16:39
quote:LunaBlue schreef op 03 november 2008 @ 16:04:
[...]
Roelien, je hoef je niet te schamen dat je heupen hebt hoor, dat krijgen alle vrouwen in hun pubertijd. (net als borsten enzo
Dat brengt me op het onderwerp menstrubatie, die ook in de pubertijd begint. Hebben ze jullie wel verteld dat dat alleen maar meer wordt, als je ouder wordt? Ik denk, ik zeg het maar even, voor de jonkies, want daar hoor je nooit iemand over op het forum en dan kun je vast wat extra tampons in huis halen.
En nog even over dat stemmen, nu weet ik het helemaal niet meer hoor... Moet ik nu op Babs stemmen voor de aviator? En moet je voor forummer van de maand nou op de zieligste stemmen of op de wijste?
Ik heb trouwens ook een anonieme dreigmeel over dat stemmen. Anoniempje@universiteit.nl. Dat ben jij toch niet weer Carla, ik dacht dat we dat akkefietsj akkefietje achter de rug hadden.
[...]
Roelien, je hoef je niet te schamen dat je heupen hebt hoor, dat krijgen alle vrouwen in hun pubertijd. (net als borsten enzo
Dat brengt me op het onderwerp menstrubatie, die ook in de pubertijd begint. Hebben ze jullie wel verteld dat dat alleen maar meer wordt, als je ouder wordt? Ik denk, ik zeg het maar even, voor de jonkies, want daar hoor je nooit iemand over op het forum en dan kun je vast wat extra tampons in huis halen.
En nog even over dat stemmen, nu weet ik het helemaal niet meer hoor... Moet ik nu op Babs stemmen voor de aviator? En moet je voor forummer van de maand nou op de zieligste stemmen of op de wijste?
Ik heb trouwens ook een anonieme dreigmeel over dat stemmen. Anoniempje@universiteit.nl. Dat ben jij toch niet weer Carla, ik dacht dat we dat akkefietsj akkefietje achter de rug hadden.
maandag 3 november 2008 om 18:46
Ik ga voor Aviator Obama Bin Laden.
Had ik het nou goed begrepen en woont hij ergens in een grot? Ik vind het zó goed dat je dus op iemand kan stemmen in Amerika die gewoon heel zuinig behuisd is. Daar zouden ze in dit land een voorbeeld aan moeten nemen. Hoewel, de president directeur woont in Alfen aan de Rijn, dat moet ook geen pretje zijn.
Had ik het nou goed begrepen en woont hij ergens in een grot? Ik vind het zó goed dat je dus op iemand kan stemmen in Amerika die gewoon heel zuinig behuisd is. Daar zouden ze in dit land een voorbeeld aan moeten nemen. Hoewel, de president directeur woont in Alfen aan de Rijn, dat moet ook geen pretje zijn.
maandag 3 november 2008 om 18:48
quote:korenwolf schreef op 03 november 2008 @ 17:03:
Je ken ook je aandelen en obligaties in de fik steken, geeft ook nog wat warmte.
Jij bent altijd zo praktisch ingesteld. Volgens mij weet jij echt met een ouwe peiperager en een gebruikt koffiefilter uit de Bijlmer Bajes te ontsnappen!
Mijn oren doen het weer, wanneer kom je yoga-en?
Je ken ook je aandelen en obligaties in de fik steken, geeft ook nog wat warmte.
Jij bent altijd zo praktisch ingesteld. Volgens mij weet jij echt met een ouwe peiperager en een gebruikt koffiefilter uit de Bijlmer Bajes te ontsnappen!
Mijn oren doen het weer, wanneer kom je yoga-en?
maandag 3 november 2008 om 18:50
maandag 3 november 2008 om 19:57
maandag 3 november 2008 om 20:45
Ik weet niet of dat wel wat voor mij is, zo'n navo-ring, niet om smerige praatjes te houden maar die heb ik zo vol denk ik. Waar is Geraldien eigenlijk? Die is toch ook al aan de overhang hangover overgang begonnen - ik ben wel benieuwd hoe ik men seksleven nog een beetje op paal moet houden als ik 2 x per maand ongesteldt ben. Daar heb Geraldien zich toch kaas van laten eten?