Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO
maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
maandag 3 november 2008 om 21:36
maandag 3 november 2008 om 21:42
Gelukkig heeft mijn man geen navo lid, dat zou ik wel zielig voor hem vinden en voor mezelf natuurlijk ook.
Hoe verklaar ik dat keurig uit...hij is goed geschaapen en ik mag niet klagen. Mijn mondhoeken scheuren nog net niet uit bij de orale aktiviteit, zeg maar.
(heb ik dat even netjes uitgedrukt)
Als ik heel erg ga zwetsen moeten jullie me wel waarschuwe hoor, als zijnde Havettes onder mekaar. Want die combie van wiskie en pijnstillers helpt wel goed voor tegen me kiespijn, maar ik word er wel een beetje raar in mijn hoofd ervan.
Hoe verklaar ik dat keurig uit...hij is goed geschaapen en ik mag niet klagen. Mijn mondhoeken scheuren nog net niet uit bij de orale aktiviteit, zeg maar.
(heb ik dat even netjes uitgedrukt)
Als ik heel erg ga zwetsen moeten jullie me wel waarschuwe hoor, als zijnde Havettes onder mekaar. Want die combie van wiskie en pijnstillers helpt wel goed voor tegen me kiespijn, maar ik word er wel een beetje raar in mijn hoofd ervan.
maandag 3 november 2008 om 21:46
quote:MissMara schreef op 03 november 2008 @ 21:36:
Guttegut nee natuurlijk zit ik niet aan de sjerrie Em! Ik ben Z W A N E R! Dan mag je niet drinken hoor! En ik zei dus dat als je zwanger bent je het niet meer kan worden, en je ook niet menstrubeert, en daar ging het toch om! Ik ga het niet voor je uit tekenen hoor.Mens maak je niet dik. Jij heb wel mood swinghs zeg. Ben je soms zwanger?
Guttegut nee natuurlijk zit ik niet aan de sjerrie Em! Ik ben Z W A N E R! Dan mag je niet drinken hoor! En ik zei dus dat als je zwanger bent je het niet meer kan worden, en je ook niet menstrubeert, en daar ging het toch om! Ik ga het niet voor je uit tekenen hoor.Mens maak je niet dik. Jij heb wel mood swinghs zeg. Ben je soms zwanger?
maandag 3 november 2008 om 21:52
quote:itsme26 schreef op 03 november 2008 @ 21:47:
sabien wat zeg je nou, das nog erger dan de boeket boekjes die ik altijd leesAls we daar verder over in detal willen treden, kan ik beter een toppik openen op de sexpijlert: Mijn man heb een maxipiemel. En dat mijn probleem dan is dat me mondhoeken uitscheuren tijdens jeweetwel En of iemand dan een homopatisch zalfje of kreempje weet tegen uitgescheurde mondhoeken. Maar misschien kan ik het dan beter bij lijf & lijn zetten. Wat denken jullie?
sabien wat zeg je nou, das nog erger dan de boeket boekjes die ik altijd leesAls we daar verder over in detal willen treden, kan ik beter een toppik openen op de sexpijlert: Mijn man heb een maxipiemel. En dat mijn probleem dan is dat me mondhoeken uitscheuren tijdens jeweetwel En of iemand dan een homopatisch zalfje of kreempje weet tegen uitgescheurde mondhoeken. Maar misschien kan ik het dan beter bij lijf & lijn zetten. Wat denken jullie?
maandag 3 november 2008 om 21:53
Nou toch maar voor de jongeren garde de wasco erbij gepakt en een ekspreszonistisch zelf portret gekrijt.
Als er een baby inzit dan zijn er veel na delen en 2 voor delen die ik al boven genoemd heb.
Babs, de dokter weet niet eens prezies wanneer de babie komt maar hij zegt hou maar aan over een maand of drie. Maar als ik zo eens na ga wat die ongeboren vrucht er zelf van denkt dan zou ik zeggn dat hij staande pede probeert uit te breken. Gelukkig weet hij de uitgang nog niet te vinden, hij denkt nog dat hij met duw en trek werk spontaan een keizersgracht kan forceren. Nou blijf jij nog maar even zitten aapje want zo zijn we niet getroud.
Als er een baby inzit dan zijn er veel na delen en 2 voor delen die ik al boven genoemd heb.
Babs, de dokter weet niet eens prezies wanneer de babie komt maar hij zegt hou maar aan over een maand of drie. Maar als ik zo eens na ga wat die ongeboren vrucht er zelf van denkt dan zou ik zeggn dat hij staande pede probeert uit te breken. Gelukkig weet hij de uitgang nog niet te vinden, hij denkt nog dat hij met duw en trek werk spontaan een keizersgracht kan forceren. Nou blijf jij nog maar even zitten aapje want zo zijn we niet getroud.