Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
ik krijg een spiraal en die zit me toch in een enorme doos. die antikonseptische pil doe ik niet meer hoor, zwol er helemaal van op
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:LunaBlue schreef op 03 november 2008 @ 20:56:

Een navo ring ken ik niet. Doet dat erg veel zeer? Ik heb even gegoogeld, maar navo ring kan ik niet vinden. Wel navo-lid. Of dat zeer doet hangt een beetje vanaf hoe groot die is, dunkt mij.
quote:korenwolf schreef op 03 november 2008 @ 20:46:

[...]

Dat stofzuigen, moet je dat dan ook elke maand laten doen?

Ik moet er niet aan denken zeg.
Ik heb ook nog wel een tip vanuit mijn eigen perforatie kader: de zwangerschap is een heel goed controspectief. Ik menstrubeer al heel lang helegaar niet en kan rampetampen wat ik wil: ik ben niet vruchtzaam!
Huh, de navo ring bestaat niet? Wat zit er dan in mijn doos?
Het is zeker geen Navo lid. Mijn vriend staat in de keuken en ik zit op de bank.

Eh nee, mijn bank staat niet in de keuken.
Lidewij sorry meid, heb je weer aan de kooksherry gezeten? Ik kan er geen touw van maken.

Annelies misschien meot je het er zelf even bij typen in de wikipedia, van die navo-ring. Dat moet je tegenwoordig zelf doen vanwege de interactieve global kennisdeling.
Emma ik ga meteen aan de slag. Ik ben natuurlijk enorm voor de global warming, dat snapt iedereen.

Nu nog een gesgikte tekst uit mijn pijp roeren.
Hasske goed Annelies. Geef ff door as het er op staat dan kan Babs de spel fouten er nog uit halen.
Guttegut nee natuurlijk zit ik niet aan de sjerrie Em! Ik ben Z W A N E R! Dan mag je niet drinken hoor! En ik zei dus dat als je zwanger bent je het niet meer kan worden, en je ook niet menstrubeert, en daar ging het toch om! Ik ga het niet voor je uit tekenen hoor.
ja mar als je het tekent dan snappen we het misschien liedje
Ik ga toch echt niet zwanger worden om niet meer te menstrubeeren! Nog even, dan komt overgang.

Lidewij, hoe lang moet jij nog zwaner zijn?
Gelukkig heeft mijn man geen navo lid, dat zou ik wel zielig voor hem vinden en voor mezelf natuurlijk ook.

Hoe verklaar ik dat keurig uit...hij is goed geschaapen en ik mag niet klagen. Mijn mondhoeken scheuren nog net niet uit bij de orale aktiviteit, zeg maar.

(heb ik dat even netjes uitgedrukt)

Als ik heel erg ga zwetsen moeten jullie me wel waarschuwe hoor, als zijnde Havettes onder mekaar. Want die combie van wiskie en pijnstillers helpt wel goed voor tegen me kiespijn, maar ik word er wel een beetje raar in mijn hoofd ervan.
Babs, morgen tiep ik de navoring uitleg voor wiekiepedija.

Wil jij de text op spelfauten kontroleren?
Sabine, je mag hier natuurlijk vrijuit praten.

Dit is een beslooten topik, dus voe je gerust gestelt.
Lidewei, wat leuk, gefeliesieteert en proviciat, dat wordt de eerste Havette babie van dit discussie toppik. Wanneer ben jij uitgeteld?
Doe ik, Annelies.

Sabien, ik krijg wel rooie wangen van jouw verhaal.
quote:MissMara schreef op 03 november 2008 @ 21:36:

Guttegut nee natuurlijk zit ik niet aan de sjerrie Em! Ik ben Z W A N E R! Dan mag je niet drinken hoor! En ik zei dus dat als je zwanger bent je het niet meer kan worden, en je ook niet menstrubeert, en daar ging het toch om! Ik ga het niet voor je uit tekenen hoor.Mens maak je niet dik. Jij heb wel mood swinghs zeg. Ben je soms zwanger?
Lied, schrijf je ook in zo'n februari/maart/april topik?
Lied, schrijf je ook in zo'n februari/maart/april topik?
sabien wat zeg je nou, das nog erger dan de boeket boekjes die ik altijd lees
1 keer tiepen, 2 betalen.
Sabine, heb je dat ook tegen je tandarts gezegt van die orale activiteit? Messchien heb je geen ontstoken verstands kies maar een kaak ontwrichting?
quote:itsme26 schreef op 03 november 2008 @ 21:47:

sabien wat zeg je nou, das nog erger dan de boeket boekjes die ik altijd leesAls we daar verder over in detal willen treden, kan ik beter een toppik openen op de sexpijlert: Mijn man heb een maxipiemel. En dat mijn probleem dan is dat me mondhoeken uitscheuren tijdens jeweetwel En of iemand dan een homopatisch zalfje of kreempje weet tegen uitgescheurde mondhoeken. Maar misschien kan ik het dan beter bij lijf & lijn zetten. Wat denken jullie?
Nou toch maar voor de jongeren garde de wasco erbij gepakt en een ekspreszonistisch zelf portret gekrijt.

Als er een baby inzit dan zijn er veel na delen en 2 voor delen die ik al boven genoemd heb.

Babs, de dokter weet niet eens prezies wanneer de babie komt maar hij zegt hou maar aan over een maand of drie. Maar als ik zo eens na ga wat die ongeboren vrucht er zelf van denkt dan zou ik zeggn dat hij staande pede probeert uit te breken. Gelukkig weet hij de uitgang nog niet te vinden, hij denkt nog dat hij met duw en trek werk spontaan een keizersgracht kan forceren. Nou blijf jij nog maar even zitten aapje want zo zijn we niet getroud.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven