Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
quote:dubiootje schreef op 03 november 2008 @ 15:04:

Zow ik heb nu een tieboon steek van Wé achter de rug en ik voel me stukken beter. Dus nu het toch over vlees gaat, het volgende (klink ik lekker forumeel he, hahahahaha)

O heb Wé weer met z'n vleeswaren gezwaaid? Als 'ie z'n T-bone tevoorsgijn haalt dan is 'ie aan het flirten hoor, pas maar op!
Alle reacties Link kopieren
O Roel Ik vond die steek er al een beetje vreemd uitzien, nog helemaal rose en ik had nog zo gezegt doet hem dur maar lekker lang in want ik heb hem graag hart van buiten en van binnen.

Over wojsten gesproken ik heb de unox binnen gehaald! Ze willen gratis en voor niks namenlijk 5 cent pstuk 500 jookwojsten leveren/kundo doen. Kopie!
Ga in therapie!
Dat lijkt me heel erg handig zo'n kantengaresjeklijst. Wie weet gaat het mij dan dit jaar ook eens lukken om niet de hele kersnacht nog in de keuken te staan in plaats van te zingen met de egeltjes.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
ik heb de rose boedha meteen in de tuin gezet, maar jesus wort nog steeds rose hoor

hee maar Roelien je mag best kome hoor, wij hebben een garage luxe tuinhuis waar je best drie dagen kan doorbrengen met we
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hee, car, komt er met jouw nog een intervjuw als zijnde forummert van de maand? En als liggend voorbeeld natuurlijk net als de andere Havettes hier voor mij zijn.

Om iets te gaan doen met de kerst waarbij je niet veel hoef te praten vind ik een vormiedabele tip. Want als je niet met elkaar praat kan je ook geen konflikten hebben. Die zet ik bovenaan mijn how to do lijst voor kerst. Mijn famielie en konflikten is namelijk van het zelfde laken een pak.
Meides het is hier als een warm bad en zo nu en dan trein ik de lach spieren ook nog danig! wat wil een mens nog meer hede te dage!

Carla, ik vond pesoonlijk jou kerst relaas erg inspy insti veel goede ideeen opleveren. Ik ging dus bij mezelf te raden wat ik van de Winter Efteling nog kon leren met kerst. En ik heb het tema te pakken hoor! Ik was eerst al langs me moeder gegaan en gezegd dat ik er een nodig had gaat ze een pot tee voor me zetten. Nee ik moet geen tee ma, ik moet een tema! sjonge jonge jonge.

Maar in de Efteling is dus nu een sjo van Tiete Tovenaar. Soft eroties natuurlijk, maar dat vind ik wel piekant. Dus dat word het tema.

De kerstboom ga ik versieren met zelf gepompoende grobbe bollen. Kijk maar eens naar het voorbeeld, honderd stuks groene en honderd stuks gele dat moet in de komende weken nog wel af kunnen komen.

En er is ook een kookboek van het heet De Grobbe Keuken. Voor menu segesties.

En dit zijn dan de kleding segesties voor meneer bokje en mijzelf. Ik ver heug me er matenloos op! Zonder tema geen kerst!

anoniem_63835 wijzigde dit bericht op 03-11-2008 15:23
Reden: ben zo op gewonden dat ik gewoon onze kostuums vergeet te plakken!
% gewijzigd
quote:dubiootje schreef op 03 november 2008 @ 14:39:

Dirk ken ik wel, ik koop daar altijd me vlees. Hij praat met gestorven varkens en andere dieren. Echt heel indrukkend.Ooooooooh Dírk! Nou weet ik het weer, hij heeft ook een supermarktketen of niet?

Even over dat stemmen, dat ik daar niet weer last mee krijg. Ik weet niet of me vriend het goed vind als ik voor Lidewij stem. Hij vindt dat Obama het moet worden.
even totaal off topic maar hier blijft de thee tegen het scherm spatten
Hee, dat boek heb ik ook thuis... Da's ook verfilmd, wist je dat?
(hahahhaaa Miss Mara, ik lig hier zit hier in mijn eentje echt onwijs te lachen )
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
De grobbebolle! vormiedabel, wat een jeugdcentement. Hoort er ook egt bij met de kerst aan vroeger denken en zo. Maar als ik nu aan vroeger denk zie ik me famielie weer voor me die bij tijdens het kerstdienee of laveloos onder tafel lagen, of met servies smeten. De grobbebolle vind ik een stuk gezelliger en die sijn ook vegetaries, weer een sorreg minder.
quote:korenwolf schreef op 03 november 2008 @ 15:23:

Hee, dat boek heb ik ook thuis... Da's ook verfilmd, wist je dat?

O ja joh? hoe zien die acteurs eruit?

Sabien Kruishaar je tips overtreffen jezelf weer. Blijf veel whiksy drinken daar profiteren we allemaal van mee. Ik ga vanavond een stukje sms'en op het sex toppik kijken wat ze van mijn plaatje te zeggen hebben!

En dat van die gebraden kip vind ik simpel weg brilliant. had ik daar nou eerder opgekomen zeg. Dat had me heel wat gekookte eieren en kaas suvlees bespaard.
Heee weifies, alles goed?
Alles kits achter de rits babs. Alleen hebben we allemaal tee op ons scherm. Van het kerst tema denk ik.

Wie is er hier tesnies aangelegd? dan kunnen we een gepattentteerde teewisser op onze schermen monteren. Die springt dan automaties aan bij onze lach dezibele. En dan is 1 prozent van de opbrengst voor onze zuurkool actie geen stampei maar stampot.
Mooi Lidewij, ik kan ook wel een tee gebruiken op mijn scherm.
Lidewij, je bent niet alleen een liggend voorbeeld voor ons allen maar ook nog humoristies. Zo, nu heb ik me motievasie om op jou te nomineren rond.

Emma, voor dat stemmen moet je je niet te sappel maken. Dan stem je voor Lidewei als forummer. Voor Obama kan je stemmen voor de avotar-verkiezing. (Ook weer opgelost)

Wat ben ik weer goed bezig, ja die wiskie in kombenasie samen met die pijnstillers heeft een heel raar effect op mij.

(Lach me ook helemaal het gompes hier)
ik ken de grollebolle niet, toen was ik nog niet geworpen. Ik ben namelijk nog poepiejong

Zou ik ook een rose grollebolle kerseboom kunnen maken.
Wanneer was jij dan geworpen, Margje?
Margje ik ben piep jong maar meneer bokje stok oud (nog ouder dan T Bone We leerde ik vandaag) en dus leer ik oud hollansche humor van hem. Want als je denkt dat er voor de mannen van de radio geen humor was dan moet je dit maar eens kijken.

Denk wel even aan je tena want ik was te laat en kon mooi een schone onderbroek en broekrok aan gaan trekken.

http://www.youtube.com/watch?v=52w0RyUDOjI
in 1979 babsje, en wij hadden de eerste 10 jaar geen telefisie want toen had je nog geen subdisie subsidiesie geld van iemand anders voor een telefisie
Jemig marg, krijg je de grobbebolle niet op school dan? Dat komt zeker door de basisvorming dat de historische kanon zo achteruit holt. Op de mulo leerde je nog wat.
Dan ben je wel een jong dingeske ja, poehee Margje.
Marg, je moet niet alles rose maken, rose moet je drinken en dan weer tegen het scherm aan spatten.

vin je wel heel simpatiek enzo, maar kan soms wel merken dat je een stuk minder levende ervaringen hebt dan de wat rijpere Havettes.
Ik was bij de nuiro nuero hoofdendokter, en die hebt mij helemaal droefig gemaakt, dus kom ik lekker hier voor te lachen weer.

Dit is mijn boom van vorig jaar. Onze tena's waren toen blauw. Nu wil ik iets anders. Ik vind het alleen zo lastig om zelf te verzinnen wat voor kleur we moeten kiezen zolang ze er bij eigen huis & tuin nog niks over hebben gezegd. Zo meteen zit je met een boom die niet in de mode is....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven