Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Marg we schelen maar 3 jaar en wij móchten geeneens geen teevee kijken thuis vanwege onverantwoordelijke programma's of lelijk doen. Maar wat Emma zegt ik zat gelukkig wel op een degelijke school waar ik dit in de Hilversumse Kanon heb gekregen. Met Beertje Collargol en De Berenboot.
Wat zei die dokter dan Livre? Of worden wij dan ook droevig? Nou ja, gedeelde vreugd is dubbele smart zeg ik altijd maar.
Ach babseflapsie, wat zei die lelijke meneer dan allemaal voor narigheden? Niks van aantrekken hoor, als je eenmaal naar dokters gaat luisteren dan praten ze je zo een ziekte aan!

Van mij krijg je een lekkere dikke pakkert, daar!
dan mag je hier komen lachen hoor babs

ik ben een piepkuiken maar gelukkig kan ik alles van lullie leren
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
He jasses Babs wat erg voor je hiero, ik geef je een :huk: huck
Och, Livre

Ik hoop dat het lachen hier een beetje helpt.
Twas een hele lieve dokter, die ook nog geleerd is! Maar hij zei zomaar dat ik heel ziek ben, en ik deed de hele tijd net alsof ik gewoon niet so siek ben. Snappie?
ik ga wel wat cyberknuffels sturen ook babs

wij hadden geen kanon op school, maar de meeste mensen konden niet eens Nederlants.
Oh Roelien dat is een hele mooie kerseboom! Erg leuk met al die blauwe tena's!

Heb net een muur paars geforven, zou ik dit jaar nu ook paarse tena's kunnen doen?

Babs, misschien goed om ook wat tee erbij te pakken en een ramentrekker.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Ut lachen helpt wel snel hoor, jullie zijn hele grappige meiden.
Ik vind overnieuw dat je sprake hebt van een bril jand idee Lido. Ik zou als ik jouw was naar dat programma van Jord Zolder (of hoe heet tie) schrijven, bisnisklasse of zowiets. In elk geval gaat het over wie het beste idee van Nederland heeft. Daar komen normaal geen havettes maar hiervoor maken ze vast een uitstapje!

Babsje, lieverd Ik genied zo van je vertel toopik. Ik zou jouw ook graag willen opgeven voor mis forum. Misschien kunnen we een lijstje maken dat we mekaar om de beurd nomeneren?

Emma, even goeie dinnetjes hoor na het misforum fiagro. Ik weet dat je de weg weet naar de hel met je goeie bedoening, zo zeggen ze dat toch altijd? Ik help je wel weer je fiets in vorum te krijgen. En je neckbreeze mag er morgen toch alweer af? Sorry hoor meid maar dat krijg je met de ahdh/boordelijncombi, dan heb je je eigen hand soms niet in controle.
Ga in therapie!
Ach wijffie toch. voor jou ook een bossie bonus rozen van de appie:

sjees ik loop al weer hopelijk achter met me posting zie ik wel, ik ga even bijlezen
Ga in therapie!
ow dat blauwe tena is ook erg mooi roelien, maar dat staat toch niet bij mijn rose intreur huisje.

ow wat zetten jullie eigenlijk in de tuin. Ik heb nu al de rose boedha maar doe ook nog een rennend hert en een karretje met een kerstman. En lichies voor de ramen
Ut potje tee is bijna klaar hier, nou nog de ramentrekkert zoeken.
Babs ook blommen en huggs van mij, alleen ik ken het knopje niet meer vinden. Gots en dan leg ik te zeuren over die nekwervels die Carla uit de kom geschoven heb, ik schaam me eigen diep.

Carla ik denk dat die fiets wel totelos is.
quote:dubiootje schreef op 03 november 2008 @ 15:47:

sjees ik loop al weer hopelijk achter met me posting zie ik wel, ik ga even bijlezenDat tempo ligt ook veuls te hoog hier. Mijn meester vroeger op sgool vond ook dat ik niet mee kon komen, omdat ik te langsaam was, maar hun waren gewoon te snel. Gelukkig ben ik wel van een generasie waarbij we nog leerde spellen. Een kanon heb ik op school nooit gehad, is dat iets modijeus?
quote:Livre schreef op 03 november 2008 @ 15:45:

Twas een hele lieve dokter, die ook nog geleerd is! Maar hij zei zomaar dat ik heel ziek ben, en ik deed de hele tijd net alsof ik gewoon niet so siek ben. Snappie?Schat daar schiet me tema helemaal van vol, gauw een schone aan zometeen, ik. Wat erg, wat erg, ik wouw dat ik wat voor je kon doen.....
Nekwerfels uit de kom, Emma?? Ik ken nou een hele liefe nuero hoofdendokter die je kan helpen misschien, want das nie goed nie hoor.
babsie, jij verdient ook de hoofdprijs van het forum hoor, gewoon omdat jij zo sterk bent, volgende maand ben jij aan de beurt vint ik
quote:jasmine schreef op 03 november 2008 @ 15:46:

Oh Roelien dat is een hele mooie kerseboom! Erg leuk met al die blauwe tena's!

Heb net een muur paars geforven, zou ik dit jaar nu ook paarse tena's kunnen doen?

Ik zou even wachten tot Kristien Boom van eigen huis tuin er mee op TV is geweest hoor. Of koop de TV wonen, die weten het meestal ook wel al snap ik nooit waar die TV voor staat omdat er nauwelijks een TV in te vinden is. Ik had een keer geen TV gids gekregen (ik ben van de Varalid) en toen dacht ik, weet je wat, ik koop een TV wonen, nou d'r stond niks in over me series en zo.
O Babsel van mij ook een knussel (knuffel + kusjes) en een kopje vrouwenthee voor de schrik en je scherm

Zeg het woord en ik kom die neurood hoog persoondelijk in me kaar timmeren bij het fietsenhok
Ga in therapie!
Haha gekkie, ik bent nie sterk hoor, zelfs mijn jongste zoon is sterkerder dan mijn.
quote:korenwolf schreef op 03 november 2008 @ 15:52:

Babs ook blommen en huggs van mij, alleen ik ken het knopje niet meer vinden. Gots en dan leg ik te zeuren over die nekwervels die Carla uit de kom geschoven heb, ik schaam me eigen diep.

Carla ik denk dat die fiets wel totelos is.Die fiets heb ze beste tijd gehad ja. In ieder geval de bagaasjedrager. Ik schaam me zelf ook, met me oren en me heupen, dat is allemaal best te doen als ik Babs zo lees.
Wat mij betreft moet onze lieve voorlees moeder Babsie deze maand genomeneerd worden, want voor mezelf vind ik toch dat mee doen belangerijker is dan winnen, toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven