Discussiegroepje voor zakenkutjes en andere groeplozen
maandag 20 oktober 2008 om 19:23
Speciaal voor Tangerine.
Een discussiegroepje voor zakenkutjes en alle andere stakkers die denken nergens bij te horen.
Wij ontstijgen het Telegraaf niveau, maar zijn te dom voor het NRC Handelsblad.
Wij kijken naar Jan de Hoop, want we zijn te dom voor de NOS, en te slim voor Hart van Nederland.
Wij zijn de gulden middenweg, die in de overige discussiegroepjes kansloos vergeten wordt.
Mag jij ook bij geen enkel discussiegroepje?
Kom maar bij ons hoor, wij willen je wel hebben!
Een discussiegroepje voor zakenkutjes en alle andere stakkers die denken nergens bij te horen.
Wij ontstijgen het Telegraaf niveau, maar zijn te dom voor het NRC Handelsblad.
Wij kijken naar Jan de Hoop, want we zijn te dom voor de NOS, en te slim voor Hart van Nederland.
Wij zijn de gulden middenweg, die in de overige discussiegroepjes kansloos vergeten wordt.
Mag jij ook bij geen enkel discussiegroepje?
Kom maar bij ons hoor, wij willen je wel hebben!
668, the neighbour of the Beast

maandag 20 oktober 2008 om 21:52
Nee, ik zou niet in twee groepjes gaan.
Is inderdaad weer erg verwarrend en dan moet je je weer bij andere groepjes aansluiten omdat je dan in de war bent (geldt ook voor mij kan ik je vertellen, keuzes keuzes).
Voor Madonna valt Jan dan af, laat hem dan maar lekker koffie drinken terwijl hij het nieuws presenteert.
En als zij een kind wil, laat haar maar lekker zelf een vent uitkiezen (ze was toch getrouwd? of is ze alweer gescheiden, pff ik hou het ook allemaal niet bij)
Is inderdaad weer erg verwarrend en dan moet je je weer bij andere groepjes aansluiten omdat je dan in de war bent (geldt ook voor mij kan ik je vertellen, keuzes keuzes).
Voor Madonna valt Jan dan af, laat hem dan maar lekker koffie drinken terwijl hij het nieuws presenteert.
En als zij een kind wil, laat haar maar lekker zelf een vent uitkiezen (ze was toch getrouwd? of is ze alweer gescheiden, pff ik hou het ook allemaal niet bij)
maandag 20 oktober 2008 om 22:07

maandag 20 oktober 2008 om 22:22
Hoi Annbrit en álle anderen!
Ik zou graag meedoen met deze ontzettend spannende discussie, maar ik ga toch nog héél even bankhangen en dan slapen. Dat moet ook gebeuren tenslotte. Morgen weer een leerdag voor de boeg en dan hoop ik woensdag weer hélemaal beter te zijn en weer aan het werk te kunnen.
Ik zou graag meedoen met deze ontzettend spannende discussie, maar ik ga toch nog héél even bankhangen en dan slapen. Dat moet ook gebeuren tenslotte. Morgen weer een leerdag voor de boeg en dan hoop ik woensdag weer hélemaal beter te zijn en weer aan het werk te kunnen.
maandag 20 oktober 2008 om 22:23
quote:Zuurtje33 schreef op 20 oktober 2008 @ 21:52:
En als zij een kind wil, laat haar maar lekker zelf een vent uitkiezen (ze was toch getrouwd? of is ze alweer gescheiden, pff ik hou het ook allemaal niet bij)Dank voor het advies, ik hou het voorlopig bij dit groepje. Wie is trouwens dan de gelukkige waarmee Jan het doet als het niet madonna is?
En als zij een kind wil, laat haar maar lekker zelf een vent uitkiezen (ze was toch getrouwd? of is ze alweer gescheiden, pff ik hou het ook allemaal niet bij)Dank voor het advies, ik hou het voorlopig bij dit groepje. Wie is trouwens dan de gelukkige waarmee Jan het doet als het niet madonna is?
maandag 20 oktober 2008 om 22:29
Nou stephanietje wat dacht je van die man van DWDD? Jan komt regelmatig in beeld daar als er weer eens een stagiair een steek heeft laten vallen.
Jammer dat hij geen nachtradio doet. Heb eerder de neiging om bij Jan zijn stem in slaap te vallen, ipv moed te verzamelen om weer ter arbeid te gaan.
Wat leuk, ik hoor bij een clubje!
Jammer dat hij geen nachtradio doet. Heb eerder de neiging om bij Jan zijn stem in slaap te vallen, ipv moed te verzamelen om weer ter arbeid te gaan.
Wat leuk, ik hoor bij een clubje!
maandag 20 oktober 2008 om 23:01
Hoi AnnBritt, pas op hoor ik ben een heel enge man maar toch best lief hoor; Welkom. "Frosty the Snowbitch" levert je in mijn boek zeker bonuspunten op. Was er ook niet een film over jou: The Icequeen cometh.
Hanke ook fijn bij de club. The more the merrier.
Hanke ook fijn bij de club. The more the merrier.
Het enige dat het leven draaglijk maakt is de wetenschap dat het tijdelijk is.
maandag 20 oktober 2008 om 23:15
Nou AnnBritt ik houd je ook een beetje voor de mal (ik zij toch al dat ik een heel enge man was) eigenlijk heet de film waarvan ik de titel gekanibaliseerd heb The Iceman cometh.
Overigens maak je op mij helemaal geen ijzige indruk.
Overigens maak je op mij helemaal geen ijzige indruk.
maandag 20 oktober 2008 om 23:16
mag ik er ook nog bij? groeploos... en na kijken van alle discussietopics... vind ik dat hier de leukste mensen zitten... *slijm*... nee meen het nog echt ook ...
madonna kan geen kind krijgen trouwens... die is zoooooooo strak getrokken dat het niet rekt maar scheurt (niet dr kut maar dr velletje...)... dus een zwangerschapsbuikje, wat extra kilootjes dus voller gezichtje etc zit er niet in.... helaas pindakaas...
madonna kan geen kind krijgen trouwens... die is zoooooooo strak getrokken dat het niet rekt maar scheurt (niet dr kut maar dr velletje...)... dus een zwangerschapsbuikje, wat extra kilootjes dus voller gezichtje etc zit er niet in.... helaas pindakaas...
dinsdag 21 oktober 2008 om 01:41
Oh fijn Courageux jij er ook bij in deze curieuze groep voor groeplozen.
Ja zou Madonna i.g.v. zwangerschap uit elkaar klappen, dat moet dan wel het ultieme voorbehoedsmiddel zijn want als dat het risico is word je wel voorzichtig.Waarom zou ze trouwens nog een kind willen, de kinderen die ze heeft zijn toch nog goed?
Ja zou Madonna i.g.v. zwangerschap uit elkaar klappen, dat moet dan wel het ultieme voorbehoedsmiddel zijn want als dat het risico is word je wel voorzichtig.Waarom zou ze trouwens nog een kind willen, de kinderen die ze heeft zijn toch nog goed?
dinsdag 21 oktober 2008 om 08:39
dinsdag 21 oktober 2008 om 08:47
Ik mis Jan de Hoop ook vanmorgen.
Pijpt hij mannen?
Vandaar dat hij op tv zit. Je moet toch behoorlijk wat likken daar wil je met je bevallige snuitje in beeld komen.
Tja. Ik zit weer in mijn mantelpakje en draai net de pijpenkrullen weer in mijn haren. Hebben nog meer zakenkutjes hier een kat? Ik wel namelijk. Daar kijk ik 's morgens altijd mee naar Jan de Hoop. Heb 'm maar niet verteld dat Jan pijpt, vindt mijn kat vast niet leuk.
De discussie over Madonna en nog een kind moet ik aan me voorbij laten gaan.
a) Als ik aan Madonna denk, denk ik het liefste aan die krullerige lellebel die met haar handjes in de lucht zo blij zong dat ze op vakantie ging
b) dan denk ik aan die tongzoen met Britney Spears
c) dan denk ik dat ze haar dochter heeft vernoemd naar een heilige plaats.
d) ze is inmiddels 50 en kan toch niet meer baren.
e) voor mijn gevoel ze nog steeds met Guy hupsakee hokt en feitelijk weet ik gewoon niet waarover ik mee moet praten, dus kan ik beter zwijgen.
*zwijgt*
Leuk die blauwe mok bij dat blauwe bloesje van dat RTL vrouwtje met krullen.
Morning!
Pijpt hij mannen?
Vandaar dat hij op tv zit. Je moet toch behoorlijk wat likken daar wil je met je bevallige snuitje in beeld komen.
Tja. Ik zit weer in mijn mantelpakje en draai net de pijpenkrullen weer in mijn haren. Hebben nog meer zakenkutjes hier een kat? Ik wel namelijk. Daar kijk ik 's morgens altijd mee naar Jan de Hoop. Heb 'm maar niet verteld dat Jan pijpt, vindt mijn kat vast niet leuk.
De discussie over Madonna en nog een kind moet ik aan me voorbij laten gaan.
a) Als ik aan Madonna denk, denk ik het liefste aan die krullerige lellebel die met haar handjes in de lucht zo blij zong dat ze op vakantie ging
b) dan denk ik aan die tongzoen met Britney Spears
c) dan denk ik dat ze haar dochter heeft vernoemd naar een heilige plaats.
d) ze is inmiddels 50 en kan toch niet meer baren.
e) voor mijn gevoel ze nog steeds met Guy hupsakee hokt en feitelijk weet ik gewoon niet waarover ik mee moet praten, dus kan ik beter zwijgen.
*zwijgt*
Leuk die blauwe mok bij dat blauwe bloesje van dat RTL vrouwtje met krullen.
Morning!
DTEEZ!