Discussiegroepje voor zakenkutjes en andere groeplozen
maandag 20 oktober 2008 om 19:23
Speciaal voor Tangerine.
Een discussiegroepje voor zakenkutjes en alle andere stakkers die denken nergens bij te horen.
Wij ontstijgen het Telegraaf niveau, maar zijn te dom voor het NRC Handelsblad.
Wij kijken naar Jan de Hoop, want we zijn te dom voor de NOS, en te slim voor Hart van Nederland.
Wij zijn de gulden middenweg, die in de overige discussiegroepjes kansloos vergeten wordt.
Mag jij ook bij geen enkel discussiegroepje?
Kom maar bij ons hoor, wij willen je wel hebben!
Een discussiegroepje voor zakenkutjes en alle andere stakkers die denken nergens bij te horen.
Wij ontstijgen het Telegraaf niveau, maar zijn te dom voor het NRC Handelsblad.
Wij kijken naar Jan de Hoop, want we zijn te dom voor de NOS, en te slim voor Hart van Nederland.
Wij zijn de gulden middenweg, die in de overige discussiegroepjes kansloos vergeten wordt.
Mag jij ook bij geen enkel discussiegroepje?
Kom maar bij ons hoor, wij willen je wel hebben!
668, the neighbour of the Beast

maandag 20 oktober 2008 om 19:56
Djoels draagt altijd pakjes en heeft een zeer strakke zwarte bril. 'heb je die bitch weer' is een veel gehoorde zin als ik mijn hoofdkantoor binnentreed. Dan strijk ik even door mijn strakke haren, en heis mijn knot op commandeer die blonde van het mavo topic mijn secretaresse dat ik koffie wil, nu. Meestal snapt ze me niet en doe ik het zelf maar. Ben ook maar een mens.
DTEEZ!

maandag 20 oktober 2008 om 19:59

maandag 20 oktober 2008 om 20:24
quote:Eowynn_ schreef op 20 oktober 2008 @ 20:02:
Djoels, ik ben secretaresse hoor, met HBO Dus niets geen mavo hier
Ik ben zelf tot vorig jaar altijd secretaresse geweest, ook met HBO en god wat haatte ik het als ik me weer eens moest verdedigen dat ik geen tiepteef was maar iemand die zoveel meer deed. Snapten ze niet. Daarom mijn opmerking over de Mavo blondine
Nu ik door mijn voormalig directeur gevraagd ben voor een andere functie (welke ik inmiddels een jaar doe) zie ik sommige mensen binnen de holding denken 'heeft zij zich omhoog gepijpt of zeau'
Djoels, ik ben secretaresse hoor, met HBO Dus niets geen mavo hier
Ik ben zelf tot vorig jaar altijd secretaresse geweest, ook met HBO en god wat haatte ik het als ik me weer eens moest verdedigen dat ik geen tiepteef was maar iemand die zoveel meer deed. Snapten ze niet. Daarom mijn opmerking over de Mavo blondine
Nu ik door mijn voormalig directeur gevraagd ben voor een andere functie (welke ik inmiddels een jaar doe) zie ik sommige mensen binnen de holding denken 'heeft zij zich omhoog gepijpt of zeau'
DTEEZ!
maandag 20 oktober 2008 om 20:32
Weet ik toch Tan, ik was ook niet gevlucht maar m'n venster met de chat-sessie was weer 's dooi.
Heel veel leuke schoentjes maar schat je hebt neem ik aan toch slechts twee voetjes.Leg maar niet uit hoor, ik had gewoon even een beeld van een vrouw met een heleboel benen en dan geschoeid met allemaal keurig bij elkaar passende schoenen.
Heel veel leuke schoentjes maar schat je hebt neem ik aan toch slechts twee voetjes.Leg maar niet uit hoor, ik had gewoon even een beeld van een vrouw met een heleboel benen en dan geschoeid met allemaal keurig bij elkaar passende schoenen.
Het enige dat het leven draaglijk maakt is de wetenschap dat het tijdelijk is.

maandag 20 oktober 2008 om 20:47
Zuurtje, nou, dan hoor je nu bij een groepje. Welkom!
Eowynn, je hebt helemaal gelijk, dat is gewoon het werk van een secretaresse. Daarom heb ik er ook geen, heb er ooit één geprobeerd, die snapte niks van dames. Probeerde telkens aan mijn vinger of aan mijn naaldhak te zuigen..
(Jaja, het niveau daalt)
Eowynn, je hebt helemaal gelijk, dat is gewoon het werk van een secretaresse. Daarom heb ik er ook geen, heb er ooit één geprobeerd, die snapte niks van dames. Probeerde telkens aan mijn vinger of aan mijn naaldhak te zuigen..
(Jaja, het niveau daalt)