Discussiegroepje voor zakenkutjes en andere groeplozen

20-10-2008 19:23 147 berichten
Alle reacties Link kopieren
Speciaal voor Tangerine.

Een discussiegroepje voor zakenkutjes en alle andere stakkers die denken nergens bij te horen.

Wij ontstijgen het Telegraaf niveau, maar zijn te dom voor het NRC Handelsblad.

Wij kijken naar Jan de Hoop, want we zijn te dom voor de NOS, en te slim voor Hart van Nederland.

Wij zijn de gulden middenweg, die in de overige discussiegroepjes kansloos vergeten wordt.

Mag jij ook bij geen enkel discussiegroepje?

Kom maar bij ons hoor, wij willen je wel hebben!
668, the neighbour of the Beast
Dat klinkt als de perfecte kandidaat voor hier Eowynn
Nee Hankje, wij zijn een democratisch groepje.

Het proletariaat aan de macht enzo. Beetje Marxistisch ingesteld misschien, dat past wel bij zo'n groepje.

Dus we zijn allemaal gelijk.
Bril- check!

Mantelpakje- nee, dat niet
Ok merels, dan trek ik mijn kop weer onder het maaiveld.

All pigs are equal. Knor.
Jan de Hoop spreekt mij ook 's ochtends toe. Jammer alleen dat ik dan zo'n kuthumeur heb.
Oh SHIT! Mantelpakjes. Ik draag echt ALTIJD een spijkerbroek!

Wat nu? Mag ik nog wel blijven hier? Ja toch?!?!
Dat telt hoor hanke, het klinkt goed, dat pak! Eowyn, jij bent nu ook niet meer groepjesloos en superstar, jij mag er ook wel bij hoor, je hoort tenslotte ook nergens anders bij...
Djoels draagt altijd pakjes en heeft een zeer strakke zwarte bril. 'heb je die bitch weer' is een veel gehoorde zin als ik mijn hoofdkantoor binnentreed. Dan strijk ik even door mijn strakke haren, en heis mijn knot op commandeer die blonde van het mavo topic mijn secretaresse dat ik koffie wil, nu. Meestal snapt ze me niet en doe ik het zelf maar. Ben ook maar een mens.
DTEEZ!
Ik zit in een loyaliteitscrisis... ik heb het idee dat ik bij alle groepjes een béétje hoor....
Peas on earth!
I love Jan! Heerlijk wakker worden. Dan zie ik die vloekende kop koffie en dan denk ik, die wil ik ook! Tijd voor actie...
Chatten lukt op mijn vaste pc. Maar dan moet ik boven zitten en daar is het koud. Nu lig ik in bed met laptop en kan ik niet chatten Tang. Ik kom gauw weer!
DTEEZ!
- bril: check

- rokje: check (soms... maar vanaf heden áltijd)

- attachekoffertje: oeps.

Peas on earth!
Hulde Marels wat een laudabel initiatief. Niet dat ik hier pas want als gepensioneerde zit ik toch in een heel andere levensfase dan jullie.

Ik heb wel een bril maar geen mantelpakje en evenmin een Yoni.
Het enige dat het leven draaglijk maakt is de wetenschap dat het tijdelijk is.
Yoni.

Zo'n dom woord.

Ik vind als zakenkutje dat ik gewoon kan spreken over mijn ku.. nou ja, dat dus. Yoni.

My god.

Het discussietopic voor HockeyKutjes, daar praten ze over een Yoni!
DTEEZ!
Djoels, ik ben secretaresse hoor, met HBO Dus niets geen mavo hier
Dames, mijn stageverslag roept.

Dus ik laat de macht weer aan het proletariaat.

Zakenkutjes, amuseer je!
Tangerine, dat pak staat me ook heel blits, oh ik bedoel erg zakelijk en correct.

En echt, die bril lijkt er enorm op.
Stormbrenger, ik bedoelde het alleen als grapje hoor, op de chat! Ik wilde je niet wegjagen!

Ik heb ook geen mantelpakje. Wel een hele leuke bril (nog leukerder dan op de avatar) en heel veel leuke schoentjes en zo.
quote:Eowynn_ schreef op 20 oktober 2008 @ 20:02:

Djoels, ik ben secretaresse hoor, met HBO Dus niets geen mavo hier

Ik ben zelf tot vorig jaar altijd secretaresse geweest, ook met HBO en god wat haatte ik het als ik me weer eens moest verdedigen dat ik geen tiepteef was maar iemand die zoveel meer deed. Snapten ze niet. Daarom mijn opmerking over de Mavo blondine

Nu ik door mijn voormalig directeur gevraagd ben voor een andere functie (welke ik inmiddels een jaar doe) zie ik sommige mensen binnen de holding denken 'heeft zij zich omhoog gepijpt of zeau'
DTEEZ!
Weet ik toch Tan, ik was ook niet gevlucht maar m'n venster met de chat-sessie was weer 's dooi.

Heel veel leuke schoentjes maar schat je hebt neem ik aan toch slechts twee voetjes.Leg maar niet uit hoor, ik had gewoon even een beeld van een vrouw met een heleboel benen en dan geschoeid met allemaal keurig bij elkaar passende schoenen.
Het enige dat het leven draaglijk maakt is de wetenschap dat het tijdelijk is.
Over outcast gesproken; in de huidige kredietcrisis flik ik het in den financiëlen sector werkzaam te zijn - en dan nog de MER doen ook. Shame on me.
Hoe komt het dat er hier groepjes zijn?

(spreekt hier een onervaren forummer.....?)

Ik zou (zonder mijn mantelpakje) ook wel stiekem bij een groep willen horen, ook omdat ik ook naar Jan kijk en het prettig wakker worden vind.
Maar secretaresses kúnnen toch ook alleen maar koffie zetten, pijpen en typen Djoels?
Oh hoera, is dit ook de groep waar ze tegen mensen praten die hier nog niet zo bekend zijn?
Zuurtje, nou, dan hoor je nu bij een groepje. Welkom!

Eowynn, je hebt helemaal gelijk, dat is gewoon het werk van een secretaresse. Daarom heb ik er ook geen, heb er ooit één geprobeerd, die snapte niks van dames. Probeerde telkens aan mijn vinger of aan mijn naaldhak te zuigen..

(Jaja, het niveau daalt)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven