Discussiegroepje voor zakenkutjes en andere groeplozen

20-10-2008 19:23 147 berichten
Alle reacties Link kopieren
Speciaal voor Tangerine.

Een discussiegroepje voor zakenkutjes en alle andere stakkers die denken nergens bij te horen.

Wij ontstijgen het Telegraaf niveau, maar zijn te dom voor het NRC Handelsblad.

Wij kijken naar Jan de Hoop, want we zijn te dom voor de NOS, en te slim voor Hart van Nederland.

Wij zijn de gulden middenweg, die in de overige discussiegroepjes kansloos vergeten wordt.

Mag jij ook bij geen enkel discussiegroepje?

Kom maar bij ons hoor, wij willen je wel hebben!
668, the neighbour of the Beast
Hoi stephanietje! **zwaait**
Hoi Tangerine! Dit is toch wel het állerleukste groepje he?
vind ik wel hoor!

Nu nog een keer een Heus Onderwerp. Dat hoort zo in een discussiegroepje, geloof ik.
Tangerine

*krijgt opeens ongewenste visioenen over haar bazen* *ril*

Stephanietje! Tuurlijk doen we dat. Je moet érgens beginnen als forummer.
Onderwerp...

Ehm....

Ik las net dat Madonna nog een kind wil van d'r nieuwe luffer. Wat vind men hier van dat feit?

(zeg maar nét iets hoger niveau dan praten over Jan z'n trui en over Dries z'n zwembroek, maar nét iets lager dan de kredietcrisis )
Oh Zuurtje, dat is het mooie van het forum er zíjn, geen groepjes (op de groepjes na dan) alleen dénken mensen dat ze er zijn.
Hoi stephanietje, Ja hier praten ze tegen mensen die hier nog niet zo bekend zijn(heel hartelijk vind ik dat).Ik ben hier ook niet zo bekend en daarbij ben ik als man natuurlijk extra eng.;) Maar desondanks word ik toch echt wel heel vriendelijk bejegend.Dus m.i. zit je hier goed.

@Tangerine: dat van die secrataresse en die vinger en die naaldhak , misschien had je je secretaresse duidelijker moeten instrueren (gewoon wijzen met je vingertje, "nee sufferd hierzo").
Het enige dat het leven draaglijk maakt is de wetenschap dat het tijdelijk is.
OK... Madonna nog een baby. Tsja, ik vind dat ze het gewoon moet doen. Het kan in deze tijd, dus waarom niet. OK, 50 is wel een aardige leeftijd, maar met dat lijf van haar zou ik het ook wel aandurven!
Welkom in ons groepje, zuurtje en stormberger en stephanie (en ik hoop zo dat ik niemand vergeet!!)
*komt binnenrennen*

Een groepje voor als je nergens bij hoort? Daar hoor ik bij!

*schuift aan*

Het onderwerp is Madonna en kindje met nieuwe lover? Of secretaresses die zich omhoop pijpen?
Haha dank! Een onderwerp.. dat moet dan toch ook nergens over gaan? De haren van Jeroen Pauw enzo dus? Of is dat te hoog gegrepen?
Mag ik ook meedoen hier? Mag het, mag het, mag het?

Ik kijk ook elke ochtend naar Jan met mijn kommetje yoghurt op schoot en ga dan braaf naar kantoor, zoals een waar zakentrutje hoort te doen.

Please??
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Oh dames, mag ik stiekem toch bij dit groepje? Ik houd niet van dat wereldvreemde.... eeeh, intellectuele bedoelde ik.
Ik ambieer nog wel een keer intellectueel te worden hoor, later als ik groot ben

Als ik Madonna's ei was zou ik dienst weigeren.
Maar.. ik loop duidelijk achter, wie is de nieuwe lover?
Hé Marels, wij hebben toch al eerder in een groepje gezeten?
Jaha! Ik hoor bij een groepje (online wel te verstaan).

Nu ben ik blij maar nog wel onwetend... De wereld van het forum is mysterieus hoor. Ik ben nog steeds aan het ontdekken en zie dat er een aantal mensen zijn die elkaar lang kennen en veel met elkaar praten, ja en zie daar dan maar es tussen te komen.

Of zou het dan toch de juiste stap zijn om een nieuw 'neo' groepje op te starten. Denk denk denk
Nee, heb me bedacht, dit groepje is veel te leuk, hier wordt over van alles en nog wat gekletst.

Madonna, misschien is Jan de Hoop een optie?
Ehm....ik ken Jan de Hoop niet!

Bij welke discussiegroep hoor ik dan?
Haha, Madonna en Jan .

Misschien vind ze die nieuwe ochtendnieuwslezer wel leuker. Ik vind er alleen niks aan, ik wil alleen maar Jan.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Nou Barbie, kijk morgenochtend bij het opstaan even naar RTL4 - voor je naar kantoor gaat - en dan hoor je er alsnog helemaal bij in dit groepje!
Jan de Hoop pijpt ook mannen toch? Dus lijkt me dat Madonna niet echt een optie is
@zuurtje

Via dit groepje is het binnen de kortste keren of je er al jaren bij hoort.
Kijk dat bedoel ik nu stephanietje, zie je hoe hartelijk Nummerzoveel is.

Hoi Sensy12, eigenlijk zeg je iets heel wonderlijks lees 't nog maar 's over: "Een groepje voor als je nergens bij hoort? Daar hoor ik bij!" Een groep voor lieden die niet bij enige groep horen is als een organisatie voor ongeorganiseerden.Anywayz leuk je erbij te hebben.

v.w.b. Madonna ik wist niet eens dat ze een nieuwe amant had, zie je je spreekt elkaar een paar weken niet en meteen weet je van niets.
Het enige dat het leven draaglijk maakt is de wetenschap dat het tijdelijk is.
Als Jan de Hoop ook mannen pijpt dan wil ik niet bij deze discussiegroep horen.

Of...Is het misschien een idee om Jan te boycotten?

Dan kunnen we een nieuwe discussiegroep starten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven