Discussiegroepje voor zakenkutjes en andere groeplozen
maandag 20 oktober 2008 om 19:23
Speciaal voor Tangerine.
Een discussiegroepje voor zakenkutjes en alle andere stakkers die denken nergens bij te horen.
Wij ontstijgen het Telegraaf niveau, maar zijn te dom voor het NRC Handelsblad.
Wij kijken naar Jan de Hoop, want we zijn te dom voor de NOS, en te slim voor Hart van Nederland.
Wij zijn de gulden middenweg, die in de overige discussiegroepjes kansloos vergeten wordt.
Mag jij ook bij geen enkel discussiegroepje?
Kom maar bij ons hoor, wij willen je wel hebben!
Een discussiegroepje voor zakenkutjes en alle andere stakkers die denken nergens bij te horen.
Wij ontstijgen het Telegraaf niveau, maar zijn te dom voor het NRC Handelsblad.
Wij kijken naar Jan de Hoop, want we zijn te dom voor de NOS, en te slim voor Hart van Nederland.
Wij zijn de gulden middenweg, die in de overige discussiegroepjes kansloos vergeten wordt.
Mag jij ook bij geen enkel discussiegroepje?
Kom maar bij ons hoor, wij willen je wel hebben!
668, the neighbour of the Beast

maandag 20 oktober 2008 om 21:12
maandag 20 oktober 2008 om 21:15
Hoi stephanietje, Ja hier praten ze tegen mensen die hier nog niet zo bekend zijn(heel hartelijk vind ik dat).Ik ben hier ook niet zo bekend en daarbij ben ik als man natuurlijk extra eng.
Maar desondanks word ik toch echt wel heel vriendelijk bejegend.Dus m.i. zit je hier goed.
@Tangerine: dat van die secrataresse en die vinger en die naaldhak , misschien had je je secretaresse duidelijker moeten instrueren (gewoon wijzen met je vingertje, "nee sufferd hierzo").

@Tangerine: dat van die secrataresse en die vinger en die naaldhak , misschien had je je secretaresse duidelijker moeten instrueren (gewoon wijzen met je vingertje, "nee sufferd hierzo").
Het enige dat het leven draaglijk maakt is de wetenschap dat het tijdelijk is.

maandag 20 oktober 2008 om 21:25

maandag 20 oktober 2008 om 21:31
Jaha! Ik hoor bij een groepje (online wel te verstaan).
Nu ben ik blij maar nog wel onwetend... De wereld van het forum is mysterieus hoor. Ik ben nog steeds aan het ontdekken en zie dat er een aantal mensen zijn die elkaar lang kennen en veel met elkaar praten, ja en zie daar dan maar es tussen te komen.
Of zou het dan toch de juiste stap zijn om een nieuw 'neo' groepje op te starten. Denk denk denk
Nu ben ik blij maar nog wel onwetend... De wereld van het forum is mysterieus hoor. Ik ben nog steeds aan het ontdekken en zie dat er een aantal mensen zijn die elkaar lang kennen en veel met elkaar praten, ja en zie daar dan maar es tussen te komen.
Of zou het dan toch de juiste stap zijn om een nieuw 'neo' groepje op te starten. Denk denk denk

maandag 20 oktober 2008 om 21:38
Kijk dat bedoel ik nu stephanietje, zie je hoe hartelijk Nummerzoveel is.
Hoi Sensy12, eigenlijk zeg je iets heel wonderlijks lees 't nog maar 's over: "Een groepje voor als je nergens bij hoort? Daar hoor ik bij!" Een groep voor lieden die niet bij enige groep horen is als een organisatie voor ongeorganiseerden.Anywayz leuk je erbij te hebben.
v.w.b. Madonna ik wist niet eens dat ze een nieuwe amant had, zie je je spreekt elkaar een paar weken niet en meteen weet je van niets.
Hoi Sensy12, eigenlijk zeg je iets heel wonderlijks lees 't nog maar 's over: "Een groepje voor als je nergens bij hoort? Daar hoor ik bij!" Een groep voor lieden die niet bij enige groep horen is als een organisatie voor ongeorganiseerden.Anywayz leuk je erbij te hebben.
v.w.b. Madonna ik wist niet eens dat ze een nieuwe amant had, zie je je spreekt elkaar een paar weken niet en meteen weet je van niets.
Het enige dat het leven draaglijk maakt is de wetenschap dat het tijdelijk is.