Discussiegroepje voor zakenkutjes en andere groeplozen
maandag 20 oktober 2008 om 19:23
Speciaal voor Tangerine.
Een discussiegroepje voor zakenkutjes en alle andere stakkers die denken nergens bij te horen.
Wij ontstijgen het Telegraaf niveau, maar zijn te dom voor het NRC Handelsblad.
Wij kijken naar Jan de Hoop, want we zijn te dom voor de NOS, en te slim voor Hart van Nederland.
Wij zijn de gulden middenweg, die in de overige discussiegroepjes kansloos vergeten wordt.
Mag jij ook bij geen enkel discussiegroepje?
Kom maar bij ons hoor, wij willen je wel hebben!
Een discussiegroepje voor zakenkutjes en alle andere stakkers die denken nergens bij te horen.
Wij ontstijgen het Telegraaf niveau, maar zijn te dom voor het NRC Handelsblad.
Wij kijken naar Jan de Hoop, want we zijn te dom voor de NOS, en te slim voor Hart van Nederland.
Wij zijn de gulden middenweg, die in de overige discussiegroepjes kansloos vergeten wordt.
Mag jij ook bij geen enkel discussiegroepje?
Kom maar bij ons hoor, wij willen je wel hebben!
668, the neighbour of the Beast

dinsdag 21 oktober 2008 om 11:19
*zit achter haar laptop zonder mantelpakje aan, hoeft niet als je niet werkt, trekt morgen weer haar mantelpakje aan voor een sollicitatiegesprek (alleen dan met allstars eronder aan)*
Madonna, 50 jaar en zo strak in het vel dat ze elke dag wel 15 uur moet sporten vind ik niet echt een goede kandidaat voor een kind....
En Jan zal wel een adv dag hebben, heeft ie misschien wel nodig, anders wordt hij zo nukkig tegen de stagiaire, die dan nog veel meer fouten gaat maken.
I love het niet perfect gepresenteerde nieuws!
Madonna, 50 jaar en zo strak in het vel dat ze elke dag wel 15 uur moet sporten vind ik niet echt een goede kandidaat voor een kind....
En Jan zal wel een adv dag hebben, heeft ie misschien wel nodig, anders wordt hij zo nukkig tegen de stagiaire, die dan nog veel meer fouten gaat maken.
I love het niet perfect gepresenteerde nieuws!
dinsdag 21 oktober 2008 om 14:20
quote:hanke321 schreef op 20 oktober 2008 @ 22:29:
Nou stephanietje wat dacht je van die man van DWDD? Jan komt regelmatig in beeld daar als er weer eens een stagiair een steek heeft laten vallen.
Jammer dat hij geen nachtradio doet. Heb eerder de neiging om bij Jan zijn stem in slaap te vallen, ipv moed te verzamelen om weer ter arbeid te gaan.
Wat leuk, ik hoor bij een clubje!Nee dat was toch Jan van Candle(de)light.(tja, kaarsen voor meerdere doeleinden geschikt, ja , ook voor Madonna)
De eeuwig geile stem en de vaak slechte gedichten?
Ps. nou niet denken dat ik in dit groepje hoor,hoor.
Ik ben mijn eigen individu met overigens 2 honden ipv katten
Nou stephanietje wat dacht je van die man van DWDD? Jan komt regelmatig in beeld daar als er weer eens een stagiair een steek heeft laten vallen.
Jammer dat hij geen nachtradio doet. Heb eerder de neiging om bij Jan zijn stem in slaap te vallen, ipv moed te verzamelen om weer ter arbeid te gaan.
Wat leuk, ik hoor bij een clubje!Nee dat was toch Jan van Candle(de)light.(tja, kaarsen voor meerdere doeleinden geschikt, ja , ook voor Madonna)
De eeuwig geile stem en de vaak slechte gedichten?
Ps. nou niet denken dat ik in dit groepje hoor,hoor.
Ik ben mijn eigen individu met overigens 2 honden ipv katten

dinsdag 21 oktober 2008 om 18:11
Zooo, dit trutje is weer braaf thuis, ovenschotel staat te pruttelen. Als een waar zakenkutje he, alles draaiende houden .
Ik dacht ik google het even, aangezien van Dale geen oplossing heeft, maar dan kom je uit op het viva forum .
Googlend op zakentrutje vind ik alleen: Mantelpakje, opgestoken haar, lichte make-up.... hmm, not me!
Ik dacht ik google het even, aangezien van Dale geen oplossing heeft, maar dan kom je uit op het viva forum .
Googlend op zakentrutje vind ik alleen: Mantelpakje, opgestoken haar, lichte make-up.... hmm, not me!
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.