Durf te vragen deel 24
zondag 24 mei 2026 om 13:19
Ik heb 1 terras en daar staat een loungebank, 2 stoeltjes en 2 krukjes en een hang-zit-schommel.
Houd jij je bezig met de berichten over de enorme hoeveelheid pesticiden die op snoeptomaatjes, aardbeien, blauwe bessen et cetera zit en doe je daar iets mee (als in niet kopen of op een speciale manier alles wassen)?
Houd jij je bezig met de berichten over de enorme hoeveelheid pesticiden die op snoeptomaatjes, aardbeien, blauwe bessen et cetera zit en doe je daar iets mee (als in niet kopen of op een speciale manier alles wassen)?
zondag 24 mei 2026 om 13:26
zondag 24 mei 2026 om 13:34
Een echte toptip mag ik het niet noemen maar als ik zure room of crème fraiche gebruik dan draai ik het bakje om en zet in de bodem een klein sneetje met een scherp mes. Dat duw ik wat naar beneden zodat er lucht bij komt en de hele inhoud glijdt zo, zonder dat er een spoortje achterblijft, uit het bakje. Dat vind ik heel handig 
Hoe vaak verschoon jij jouw bed?
Hoe vaak verschoon jij jouw bed?
zondag 24 mei 2026 om 18:08
Best veel, gordijn uitgewassen ( kat overheen geplast
. Daarna buiten opgehangen. Boodschappen gedaan in dorp verderop ( andere gemeente) mijn stad doet niet aan Pinksteren winkels open
. Toen auto schoongemaakt van binnen, daarna appeltaart aan het bakken. En net mijn avondeten op. Wil nog sproeien in de tuin
.
Waren de winkels bij jullie wel open vandaag?
Waren de winkels bij jullie wel open vandaag?
Voor iedereen een groene tuin
zondag 24 mei 2026 om 19:04
Ik wist niet dat het vandaag Pinksteren was in Nederland. Ik vier de feestdagen eigenlijk niet meer zo als toen ik kind was. Toen ging ik elke weekend nog naar de kerk met mijn vader en vond dat eigenlijk ook wel gezellig. Nu helemaal niks meer, alleen dan de vrije dag.
Wat deed je vroeg met het gezin waar je woonde en nu helemaal niet meer?
Wat deed je vroeg met het gezin waar je woonde en nu helemaal niet meer?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in