Durf te vragen deel 24
zaterdag 23 mei 2026 om 16:29
zaterdag 23 mei 2026 om 18:00
zaterdag 23 mei 2026 om 20:42
Ik heb ze wel eens eten gegeven ja. En laatst hielp ik een dakloze uit Duitsland naar een plek waar hij kon eten (klooster in de buurt).
Heb jij ook van die lawaaiige buren die zodra het mooi weer is, in zo’n ellendig lawaai bubbelbad gaan zitten, en dat heel hard roddelen over alles?
Heb jij ook van die lawaaiige buren die zodra het mooi weer is, in zo’n ellendig lawaai bubbelbad gaan zitten, en dat heel hard roddelen over alles?
Voor iedereen een groene tuin
zondag 24 mei 2026 om 01:46
Ja, dat hoef ik niet op te zoeken.
Situatie: Tot 01.30 harde (als in: je wordt er wakker van) muziek in een woonwijk in het kader van een feestje?
Kom jij tandenknarsend de nacht door en hoop je dat het eindelijk eens stil wordt, maar doe je niks? Bel je om 00.00 de politie in de (vaak ijdele) hoop dat ze er even langs rijden? Denk jij bij jezelf "ach, moet kunnen, zo af en toe een feestje, zou ik eigenlijk ook even langs kunnen gaan voor een biertje?". Of ben jij zelf diegene die dit normaal vind en staat morgen in de startblokken voor iets vergelijkbaars?
Situatie: Tot 01.30 harde (als in: je wordt er wakker van) muziek in een woonwijk in het kader van een feestje?
Kom jij tandenknarsend de nacht door en hoop je dat het eindelijk eens stil wordt, maar doe je niks? Bel je om 00.00 de politie in de (vaak ijdele) hoop dat ze er even langs rijden? Denk jij bij jezelf "ach, moet kunnen, zo af en toe een feestje, zou ik eigenlijk ook even langs kunnen gaan voor een biertje?". Of ben jij zelf diegene die dit normaal vind en staat morgen in de startblokken voor iets vergelijkbaars?
zondag 24 mei 2026 om 02:09
zondag 24 mei 2026 om 07:22
Ik heb er deels last van. Chronische pijn, dus te warm is niet heel fijn. Maar ik hou van de zon. En dus ga ik op dit soort dagen mee met de flow. Er mentaal niet tegen vechten maakt het al koeler.
En bovendien slaap ik het beste als ik geen laken/deken/dekbed bovenop me heb liggen en dat kan alleen in de zomer boven 25 graden. Dus op die achterlijke buren van vannact na heb ik heerlijk geslapen.
Gebruik jij (vaak) chatGPT? En zo ja waarvoor?
En bovendien slaap ik het beste als ik geen laken/deken/dekbed bovenop me heb liggen en dat kan alleen in de zomer boven 25 graden. Dus op die achterlijke buren van vannact na heb ik heerlijk geslapen.
Gebruik jij (vaak) chatGPT? En zo ja waarvoor?
zondag 24 mei 2026 om 10:47
Hier hetzelfde helaas.Eenbeetjevanditendat schreef: ↑24-05-2026 10:08Afvallen en sporten. En dat houdt me erg bezig de laatste tijd want ik voel me steeds minder fijn in mijn lijf.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in