Durf te vragen deel 24
maandag 2 maart 2026 om 08:50
Niveau deodorant. Is dat een A merk…..? Ik denk dat ik verder vrijwel alles van een huismerk heb of niet dagelijks gebruik.
Als jij in het weekend een sociale activiteit hebt, zoals een lunch met een vriendin, of een borrel in een kroeg, noem maar op, plaats jij dat dan op jouw socials? En wanneer zet je iets er wel op en wanneer niet?
Als jij in het weekend een sociale activiteit hebt, zoals een lunch met een vriendin, of een borrel in een kroeg, noem maar op, plaats jij dat dan op jouw socials? En wanneer zet je iets er wel op en wanneer niet?
maandag 2 maart 2026 om 13:56
Ik heb geen social media accounts. Dus nee.
Soms plaats ik zoiets wel in de groepsapp met vriendinnen. Bijvoorbeeld als het uitzonderlijk leuk was of ik een oude bekende tegenkwam wat leuk is om te delen.
Leuke vraag. Ik laat hem staan voor iemand die wel socials heeft.
Soms plaats ik zoiets wel in de groepsapp met vriendinnen. Bijvoorbeeld als het uitzonderlijk leuk was of ik een oude bekende tegenkwam wat leuk is om te delen.
Leuke vraag. Ik laat hem staan voor iemand die wel socials heeft.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
maandag 2 maart 2026 om 14:20
Nee, niet altijd. In veel gevallen denk ik er niet eens aan om dit te plaatsen. Maar als ik met mijn beste vriendin afspreek die aan de andere kant van het land woont, dan maak ik wel altijd foto’s (en plaats ik dit vaak later omdat ik dit mooi vind om terug te kijken als herinnering).
Ben je gelovig?
Ben je gelovig?
maandag 2 maart 2026 om 20:01
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in