E=MeetC2 (we meet again!)
zondag 1 november 2009 om 23:07
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
vrijdag 19 maart 2010 om 20:26
quote:roque schreef op 19 maart 2010 @ 20:23:
Hé Banba, als jij niet gaat, durf ik niet! Wie moet me dan de trein inslepen??
Moet ik nog wat lemsip langs komen brengen en sinaasappeltjes komen uitpersen ?Nee, je moet sowieso wel gaan hoor (voelt zich preventief schuldig). Je hoeft toch niet alleen! Ik laat je morgen per sms wel even weten hoe het ervoor staat/ligt.
Hé Banba, als jij niet gaat, durf ik niet! Wie moet me dan de trein inslepen??
Moet ik nog wat lemsip langs komen brengen en sinaasappeltjes komen uitpersen ?Nee, je moet sowieso wel gaan hoor (voelt zich preventief schuldig). Je hoeft toch niet alleen! Ik laat je morgen per sms wel even weten hoe het ervoor staat/ligt.
The time is now
vrijdag 19 maart 2010 om 20:31
quote:Vinyl schreef op 19 maart 2010 @ 20:24:
Lekker dan, heb een rotavond.
Dus please, morgen niks zeggen over mijn rode jankogen?
Ik zeg niks!
Als jij dan niks zegt over mijn wallen,vetrollen, rare haar, slechte adem, schele ogen, slechte kleding, foute make-up, dom accent, onnozle opmerkingen, lelijke laarzen, te grote tas, te kleine bh, en wat er verder al niet opvalt.
Deal?
Oh enne....
Lekker dan, heb een rotavond.
Dus please, morgen niks zeggen over mijn rode jankogen?
Ik zeg niks!
Als jij dan niks zegt over mijn wallen,vetrollen, rare haar, slechte adem, schele ogen, slechte kleding, foute make-up, dom accent, onnozle opmerkingen, lelijke laarzen, te grote tas, te kleine bh, en wat er verder al niet opvalt.
Deal?
Oh enne....
vrijdag 19 maart 2010 om 20:31
quote:mamalief schreef op 19 maart 2010 @ 20:31:
[...]
Ik zeg niks!
Deal?
Oh enne....
We've got a deal!
Samen met mijn ik-ben-nog-steeds-ziek ga ik echt alles behalve indruk maken morgen
[...]
Ik zeg niks!
Deal?
Oh enne....
We've got a deal!
Samen met mijn ik-ben-nog-steeds-ziek ga ik echt alles behalve indruk maken morgen
vrijdag 19 maart 2010 om 20:32
quote:roque schreef op 19 maart 2010 @ 20:31:
O shit, Vinyl... Heeft dat iets met je eigen topic te maken?
En Banba, geloof niet dat het erg goed voor jou is om nu druk te voelen he . We zien het morgen wel! Duik in elk geval lekker vroeg onder de wol!Nee, niet met het uppie verhaal, maar met de leuke meneer die ik had ontmoet.
O shit, Vinyl... Heeft dat iets met je eigen topic te maken?
En Banba, geloof niet dat het erg goed voor jou is om nu druk te voelen he . We zien het morgen wel! Duik in elk geval lekker vroeg onder de wol!Nee, niet met het uppie verhaal, maar met de leuke meneer die ik had ontmoet.
vrijdag 19 maart 2010 om 20:35
vrijdag 19 maart 2010 om 20:35
quote:Vinyl schreef op 19 maart 2010 @ 20:32:
[...]
Nee, niet met het uppie verhaal, maar met de leuke meneer die ik had ontmoet.
Breek nog even in om een uit te delen. Potver.
En wens Banba meteen maar even beterschap. En uiteraard ook de rest die zich niet helemaal lekker voelen.
[...]
Nee, niet met het uppie verhaal, maar met de leuke meneer die ik had ontmoet.
Breek nog even in om een uit te delen. Potver.
En wens Banba meteen maar even beterschap. En uiteraard ook de rest die zich niet helemaal lekker voelen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 19 maart 2010 om 20:37
quote:Vinyl schreef op 19 maart 2010 @ 20:35:
Jullie zijn lief!!
En heb leuke meneer niet gesproken, maar moet hem gewoon loslaten en vergeten en vooral niet meer tegenkomen denk ik...
En ja, we zien er gewoon fabuleus uit.
Organisatie: hebben jullie gezorgd voor fijn licht waar iedereen en wallen- en kringenloos uitziet?
Kaarslicht ofzo?Verlichting is heel erg zacht, iedereen lijkt er een claudia schiffer in, ook de mannen.
Jullie zijn lief!!
En heb leuke meneer niet gesproken, maar moet hem gewoon loslaten en vergeten en vooral niet meer tegenkomen denk ik...
En ja, we zien er gewoon fabuleus uit.
Organisatie: hebben jullie gezorgd voor fijn licht waar iedereen en wallen- en kringenloos uitziet?
Kaarslicht ofzo?Verlichting is heel erg zacht, iedereen lijkt er een claudia schiffer in, ook de mannen.
vrijdag 19 maart 2010 om 20:37
vrijdag 19 maart 2010 om 20:38
quote:roque schreef op 19 maart 2010 @ 20:37:
Volgens mij is de helft van de club ziek, dus dat wordt een leuke hoop bacillen morgen
(Hier ook al aan het hoesten en proesten.)
En wat BAM zegt. Tssk. Vinyl is hasske leuk, dus als hij dat niet ziet is hij mooi dom.Ja, dat is het lastige, dat ziet hij dondersgoed Maar emotioneel hangt hij blijkbaar nog aan ex. Dat kan ik niet winnen.
Volgens mij is de helft van de club ziek, dus dat wordt een leuke hoop bacillen morgen
(Hier ook al aan het hoesten en proesten.)
En wat BAM zegt. Tssk. Vinyl is hasske leuk, dus als hij dat niet ziet is hij mooi dom.Ja, dat is het lastige, dat ziet hij dondersgoed Maar emotioneel hangt hij blijkbaar nog aan ex. Dat kan ik niet winnen.
vrijdag 19 maart 2010 om 20:38
vrijdag 19 maart 2010 om 20:45