E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
quote:roque schreef op 19 maart 2010 @ 20:23:

Hé Banba, als jij niet gaat, durf ik niet! Wie moet me dan de trein inslepen??

Moet ik nog wat lemsip langs komen brengen en sinaasappeltjes komen uitpersen ?Nee, je moet sowieso wel gaan hoor (voelt zich preventief schuldig). Je hoeft toch niet alleen! Ik laat je morgen per sms wel even weten hoe het ervoor staat/ligt.
The time is now
quote:roque schreef op 19 maart 2010 @ 20:25:

Wat is er aan de hand Vinyl?

Hmmm.... besef dat iets waarvan ik hoopte dat het iets moois zou worden, toch niks wordt.

Komt even hard binnen. Maar slechte timing, I know...
quote:Vinyl schreef op 19 maart 2010 @ 20:24:

Lekker dan, heb een rotavond.

Dus please, morgen niks zeggen over mijn rode jankogen?

Ik zeg niks!

Als jij dan niks zegt over mijn wallen,vetrollen, rare haar, slechte adem, schele ogen, slechte kleding, foute make-up, dom accent, onnozle opmerkingen, lelijke laarzen, te grote tas, te kleine bh, en wat er verder al niet opvalt.

Deal?

Oh enne....
O shit, Vinyl... Heeft dat iets met je eigen topic te maken?

En Banba, geloof niet dat het erg goed voor jou is om nu druk te voelen he . We zien het morgen wel! Duik in elk geval lekker vroeg onder de wol!
quote:mamalief schreef op 19 maart 2010 @ 20:31:

[...]

Ik zeg niks!

Als jij dan niks zegt over mijn wallen,vetrollen, rare haar, slechte adem, schele ogen, slechte kleding, foute make-up, dom accent, onnozle opmerkingen, lelijke laarzen, te grote tas, te kleine bh, en wat er verder al niet opvalt.

Deal?

Oh enne....

We've got a deal!

Samen met mijn ik-ben-nog-steeds-ziek ga ik echt alles behalve indruk maken morgen :(
quote:roque schreef op 19 maart 2010 @ 20:31:

O shit, Vinyl... Heeft dat iets met je eigen topic te maken?

En Banba, geloof niet dat het erg goed voor jou is om nu druk te voelen he . We zien het morgen wel! Duik in elk geval lekker vroeg onder de wol!Nee, niet met het uppie verhaal, maar met de leuke meneer die ik had ontmoet.
Fniel die leuke meneer is niet zo'n hele leuke meneer als ie ons kikkertje verdrietig maakt!

Ach ik ben in de stemming en moet ze kwijt voordat ik ze morgen per onegeluk op Minny loslaat dus hier: heb je d'r nog één.
Vinyl....

Ik sluit me aan bij BAM. We leveren geen commentaar en iedereen ziet er gewelding/waarzinnig/ uitgerust/fris en 18-jarig uit. Deal??
Heb ik dat?!
Jullie zijn lief!!

En heb leuke meneer niet gesproken, maar moet hem gewoon loslaten en vergeten en vooral niet meer tegenkomen denk ik...

En ja, we zien er gewoon fabuleus uit.

Organisatie: hebben jullie gezorgd voor fijn licht waar iedereen en wallen- en kringenloos uitziet?

Kaarslicht ofzo?
quote:Vinyl schreef op 19 maart 2010 @ 20:32:

[...]

Nee, niet met het uppie verhaal, maar met de leuke meneer die ik had ontmoet.

Breek nog even in om een uit te delen. Potver.

En wens Banba meteen maar even beterschap. En uiteraard ook de rest die zich niet helemaal lekker voelen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Fniel, da's kut!
quote:Vinyl schreef op 19 maart 2010 @ 20:35:

Jullie zijn lief!!

En heb leuke meneer niet gesproken, maar moet hem gewoon loslaten en vergeten en vooral niet meer tegenkomen denk ik...

En ja, we zien er gewoon fabuleus uit.

Organisatie: hebben jullie gezorgd voor fijn licht waar iedereen en wallen- en kringenloos uitziet?

Kaarslicht ofzo?Verlichting is heel erg zacht, iedereen lijkt er een claudia schiffer in, ook de mannen.
Volgens mij is de helft van de club ziek, dus dat wordt een leuke hoop bacillen morgen

(Hier ook al aan het hoesten en proesten.)

En wat BAM zegt. Tssk. Vinyl is hasske leuk, dus als hij dat niet ziet is hij mooi dom.
Nou ja, eigenlijk is er niks gebeurt hoor. Maar sprak een lieve man die mij even zijn verhaal deed. En toen dacht ik: volgens mij is het kansloos. Ik win dit nooit...

En nu ben ik sip. Terwijl meneer zomaar kan bellen van de week, maar ik geloof dat niet meer...
quote:roque schreef op 19 maart 2010 @ 20:37:

Volgens mij is de helft van de club ziek, dus dat wordt een leuke hoop bacillen morgen

(Hier ook al aan het hoesten en proesten.)

En wat BAM zegt. Tssk. Vinyl is hasske leuk, dus als hij dat niet ziet is hij mooi dom.Ja, dat is het lastige, dat ziet hij dondersgoed Maar emotioneel hangt hij blijkbaar nog aan ex. Dat kan ik niet winnen.
Ik ken de gelegenheid uit mijn studententijd: licht is inderdaad gewoon... kroeg zeg maar (Of TL, afhankelijk van de ruimte ).

Zit me te bedenken dat het wel al een jaar of tien geleden is dat ik er geweest ben, maar dit soort gelegenheden veranderen niet? Toch?
Mooi dus ik hoef met mijn duffe kop nu niet mijn mooiste kleren te gaan zoeken tussen alle dozen en vuilniszakken?Of een lekker luchtje te zoeken? Of nog naar de kapper morgen ochtend?

Wat een rust!

Vinyl, wat jammer!
O, da's wel lastig ja. Exen moeten ze ook afschaffen... Een gevalletje van "te vroeg tegen het lijf gelopen" dus?
Ja, misschien wel.

Maar moeilijk, want hij gooit de deur dus niet dicht. Hij is er alleen nog niet uit.

Bah, net zo'n lot uit de loterij. Exen moeten idd afgeschaft worden.

Hallo troela, hij is niet voor niets ooit bij je weggegaan!
Nou, ikbenik, een lekker luchtje is natuurlijk wel fijn, nu er in de meeste ruimten niet meer gerookt mag worden... Maar verder: kom gewoon in je vuilniszak
Hallo lulhannes, je bent niet voor niets bij HAAR weg gegaan!
voor Vnyl

Ik mag maandag niet ziek zijn, maar gelukkig is er nog een zondag tussen dus iedereen moet gewoon komen.
quote:roque schreef op 19 maart 2010 @ 20:42:

Hallo lulhannes, je bent niet voor niets bij HAAR weg gegaan!

Precies!

Waarom ziet ie dan niet he?
O, trouwens, ik ben al een tijdje aan het klungelen geweest maar krijg mijn avatar echt niet op een fatsoenlijke grootte uitgeprint samen met mijn naam. IK ben een te grote nitwit vrees ik... Is het erg als er alleen "Roque" op mijn badge prijkt?
Nee. En rebound wil je niet zijn, dat vind ik ook wel verstandig... Niet met je hart laten spelen. Maar zucht... als er zo'n leuke vrouw langs loopt en je hebt je ex toch al afgezworen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven