E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
Neeeeeeeeee Banba!!!!

Ik hoop écht (vooral voor jou), dat het niet doorzet, kop op,

Je laat me niet in de steek hoor!

(Anders gaan we gewoon maar even, toch?....toch??)
Banba komt gewoon hoor! En ik heb een doosje immodium smeltabletten standaard in mijn tas.
Stond net in de supermarkt, meisje voor mij had de Viva gekocht.

Nou weet ik echt wel dat heel veel hier de Viva niet lezen, ik ook niet. Maar dan heb ik toch de neiging om te vragen: kom je morgen toevallig ook? 0,0001% kans, dus uiteraard m'n bek gehouden.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Whahahaha, Cour.
quote:Zwieber schreef op 19 maart 2010 @ 20:07:

Banba komt gewoon hoor! En ik heb een doosje immodium smeltabletten standaard in mijn tas.Aha, dát is vast jouw wachtwoord.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Ik ga echt mijn best doen en wil ook heel graag, maar als dit zich net zo gaat ontwikkelen als het bij mijn dochter deed; komt het morgen uit alle gaten
The time is now
Fniel!
quote:Courage schreef op 19 maart 2010 @ 20:08:

Nou weet ik echt wel dat heel veel hier de Viva niet lezen, ik ook niet. Maar dan heb ik toch de neiging om te vragen: kom je morgen toevallig ook? 0,0001% kans, dus uiteraard m'n bek gehouden. hihi, ik had voor de vorige meet juist een Viva gekocht (was toen ook maar 1 euro) want die kon dan ook als herkening dienen!
Oww, ik ga, heb zo nog een date

Schijt daar zeven kleuren stront voor... ik wil 'm nu irl zien na 7 uur telefoon in 3 avonden!

Duim voor me dat hij niet heel eng is ofzo!
Oh Oh Banba... sterkte...

Ik heb mijn code, jeuh!! Maar ik heb nog steeds geen toegang tot de hyve, en ik ben zo nieuwsgierig
Have fun C_est!

En wel wat van je laten horen als je terug bent he, anders zitten we hier net zo in spanning als jij de vorige meet!
*duimt voor estelle*

Dames en heren, ik sluit even af voor vanavond. Voor ik naar bed ga, check ik de mail nog. Als er dus iets is, Min mailen en dan krijg je vanavond nog reactie. Tot morgen!

Ban, beterschap!
quote:Courage schreef op 19 maart 2010 @ 20:08:

Nou weet ik echt wel dat heel veel hier de Viva niet lezen, ik ook niet. Maar dan heb ik toch de neiging om te vragen: kom je morgen toevallig ook? 0,0001% kans, dus uiteraard m'n bek gehouden. Dat was vast 1 van de slimme meiden... die gaan allemaal massaal de viva kopen omdat ik erin sta deze week!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:Lika schreef op 19 maart 2010 @ 20:14:

Oh Oh Banba... sterkte...

Ik heb mijn code, jeuh!! Maar ik heb nog steeds geen toegang tot de hyve, en ik ben zo nieuwsgierig Ik ga even kijken wat er mis is.
C_est, duim voor je

voor banba

Heb ik dat?!
Hij kan maar beter duimen Estelle. Jij bent natuurlijk leuk dat moet je van hem nog maar afwachten Veel plezier
Banba, hoop echt wel dat je komt! Heb net naamkaartje gemaakt. Ben helaas op mijn werk vergeten mijn avatar te printen dus die heb ik niet. Nou ja is niet anders.

Heb mijn code ook ben hem alleen weer vergeten. Moet die maar ff opschrijven achter het naamplaatje.

C_estelle, hij is vast niet eng! Veel plezier gewenst.
Lika, je staat er gewoon op hoor! Dus je moet bij de hyves kunnen.
Bananen doen het bij mij prima (nooit last van verstoppingen als ik die dingen eet, zal vast zijn door mijn tropische genen)

Banba wat vervelen dat je buikgriep hebt. Hoop dat je morgen opgeknapt bent en anders lekker thuisblijven, er komt vast een volgende meet.
quote:biol schreef op 19 maart 2010 @ 20:15:

[...]

Dat was vast 1 van de slimme meiden... die gaan allemaal massaal de viva kopen omdat ik erin sta deze week!Ik was het niet in ieder geval want ik moet hem nog kopen.
quote:Zwieber schreef op 19 maart 2010 @ 20:19:

[...]

Ik was het niet in ieder geval want ik moet hem nog kopen. Pip had hem al gekocht zag ik!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Hé Banba, als jij niet gaat, durf ik niet! Wie moet me dan de trein inslepen??

Moet ik nog wat lemsip langs komen brengen en sinaasappeltjes komen uitpersen ?
Lekker dan, heb een rotavond.

Dus please, morgen niks zeggen over mijn rode jankogen?
Wat is er aan de hand Vinyl?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven