E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
quote:Dushi74 schreef op 16 november 2009 @ 18:03:

Locatie met meer dan alleen bier stem ik voor!Bier!
Sowwy.

Ik wil ook graag lekker eten trouwens. En een stoel of een kruk. Ben niet zo van het staan. Daar word ik moe van.
Ja lekker zitten gezellig, ben ik ook voor.

Net zoiets als de laatste locatie, was echt perfect daar.

Je kon staan, beetje barhangen of gewoon aan tafeltje zitten. Helemaal prima
quote:twompie schreef op 16 november 2009 @ 21:15:

Ja lekker zitten gezellig, ben ik ook voor.

Net zoiets als de laatste locatie, was echt perfect daar.

Je kon staan, beetje barhangen of gewoon aan tafeltje zitten. Helemaal prima

Vind ik ook fijn

En niet alleen bier Min, ik drink graag wat anders dan bier. Ben vast niet de enige *steekt tong uit*
Ik zat me juist af te vragen of we iets minder tafeltjes en stoeltjes moeten regelen, omdat het anders zo gauw in groepjes uiteenvalt.

Iets met statafeljes en een paar bankjes langs de kant voor wie toch ff wil zitten misschien ?

Dan loop je wat makkelijker van de ene plek naar de ander.

Tis maar een idee hoor.

Of trekken jullie benen dat niet ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Donkeyshot schreef op 16 november 2009 @ 22:17:

Ik zat me juist af te vragen of we iets minder tafeltjes en stoeltjes moeten regelen, omdat het anders zo gauw in groepjes uiteenvalt.

Iets met statafeljes en een paar bankjes langs de kant voor wie toch ff wil zitten misschien ?

Dan loop je wat makkelijker van de ene plek naar de ander.

Tis maar een idee hoor.

Of trekken jullie benen dat niet ?

Is het (voor t eerst?) helemaal met de ezel eens!

Wil wel een stil hoekje natuurlijk he?
Er zal genoeg sta ruimte zijn en genoeg stoelen. Staan hou ik nooit zo lang vol met mijn knieen en rug en daarnaast ben ik ook nog eens ultiem lui. Er zullen vast soortgenoten zijn dus vandaar: genoeg stoelen en voor de stuiteraars een stagedeelte.
En dit keer asteffekan géén muzak in de herentoiletten !!

Ik wil zo af en toe gewoon in alle rust ff naar mijn eigen gezeik kunnen luisteren !
Je begrijpt dat ik niet vooraf de herentoiletten geinspecteerd heb?
En ik maar denken dat muzak op de herenwc is omdat ze anders niet kunnen plassen. Hahaha.

Nou DS dat wordt makkelijker kiezen dus voor je
ik heb geen moeite met wat muziek op het herentoilet hoor.. desnoods stop ik wc papier in m'n oren..
pssssst..... mag ik binnen komen? Had wat probleempjes met mijn favorieten in combi met dit topic, waardoor ik de alle nieuwe berichten niet kon lezen. Maar ik heb nu een trucje gevonden om toch ALLES te kunnen lezen. Dus indien ik welkom ben zou ik mij graag mengen in dit illustere gezelschap.
anoniem_94677 wijzigde dit bericht op 16-11-2009 23:20
Reden: tikfoutje
% gewijzigd
Hompel kom erbij, kom binnen, neem wat te drinken en schenk ons ook wat in!
Hey Ipig!.. welkom
quote:Donkeyshot schreef op 16 november 2009 @ 22:23:

En dit keer asteffekan géén muzak in de herentoiletten !!

Ik wil zo af en toe gewoon in alle rust ff naar mijn eigen gezeik kunnen luisteren ! Serieus...wat is dat met jou en stilte op het toilet? Dit is de zoveelste keer dat je er over begint

Was het zoooo traumatisch?
quote:Dushi74 schreef op 16 november 2009 @ 22:49:

En ik maar denken dat muzak op de herenwc is omdat ze anders niet kunnen plassen. Hahaha.

Nou DS dat wordt makkelijker kiezen dus voor je Zolang Zwieb en ik het er mee eens zijn wel ja, anders: Veto! Gna
quote:minny schreef op 16 november 2009 @ 23:30:

[fgcolor=#D000F0]Serieus...wat is dat met jou en stilte op het toilet? Dit is de zoveelste keer dat je er over begint

Donkey en ik moeten rustig met elkaar kunnen praten.. diepzinnige gesprekken zijn dat..
Juist ja.... Nou misschien mogen jullie in de kelder gaan zitten diepzinnigen?
quote:boogje schreef op 16 november 2009 @ 23:35:

[...]

Donkey en ik moeten rustig met elkaar kunnen praten.. diepzinnige gesprekken zijn dat..Diepzinnige gesprekken voer je maar op t forum, op de meet is alleen dom geouwehoer toegestaan.
quote:Dushi74 schreef op 16 november 2009 @ 21:52:

[...]

En niet alleen bier Min, ik drink graag wat anders dan bier. Ben vast niet de enige *steekt tong uit*Bij mij kun je er alles ingieten. Bier, wijn. Cola, sinas (of een mix daarvan). Flugel, alleen dan slaap ik die nacht niet meer.
quote:minny schreef op 16 november 2009 @ 23:30:

[...]

Serieus...wat is dat met jou en stilte op het toilet? Dit is de zoveelste keer dat je er over begint

Was het zoooo traumatisch? Min, je bent een scheetje schatje lief een lekker ding ooooo shit hoe ga ik me hier uit lullen een prima meid een bekwaam organisator maar het is wel duidelijk dat jij weinig snapt van het innerlijke gevoelsleven van ezels mannen.

Wij houden ons tijdens zo'n meet manhaftig staande in een orkaan van gezellig vrouwelijk gekakel, zonder te klagen. Om dat vol te houden moeten we ons af en toe even terug kunnen trekken in een oase van rust; normaliter dient daartoe het mannentoilet..

En daar gaan ze dan akoustisch de atmosfeer vervuilen met muzak ! .

Dat is idd traumatisch, gaat niet nog een keer gebeuren.
zie hier het bewijs, mannen zijn watjes....
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Klopt. Je hebt mij ook nooit horen beweren dat mannen het sterke geslacht zijn.

Vrouwen zijn veul sterker, vooral verbaal !
quote:Donkeyshot schreef op 17 november 2009 @ 08:31:

Klopt. Je hebt mij ook nooit horen beweren dat mannen het sterke geslacht zijn.

Vrouwen zijn veul sterker, vooral verbaal !
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Donkeyshot schreef op 17 november 2009 @ 07:01:

[...]

Min, je bent een scheetje schatje lief een lekker ding ooooo shit hoe ga ik me hier uit lullen een prima meid een bekwaam organisator maar het is wel duidelijk dat jij weinig snapt van het innerlijke gevoelsleven van ezels mannen.

Wij houden ons tijdens zo'n meet manhaftig staande in een orkaan van gezellig vrouwelijk gekakel, zonder te klagen. Om dat vol te houden moeten we ons af en toe even terug kunnen trekken in een oase van rust; normaliter dient daartoe het mannentoilet..

En daar gaan ze dan akoustisch de atmosfeer vervuilen met muzak ! .

Dat is idd traumatisch, gaat niet nog een keer gebeuren.Dan krijg je oordopjes van mij cadeau, want als dat het enige "minpuntje" van een verder perfecte locatie is, jammer dan

Djeeezzz...zoveel ophef over die 1,5 minuut dat je daar bent....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven