E=MeetC2 (we meet again!)
zondag 1 november 2009 om 23:07
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
dinsdag 9 maart 2010 om 22:19
dinsdag 9 maart 2010 om 22:29
dinsdag 9 maart 2010 om 22:51
dinsdag 9 maart 2010 om 22:51
quote:yathibiyya schreef op 09 maart 2010 @ 21:14:
Lys, mmmm gekakel dus, maar dan weet ik nog niet wie wie is...
Nou idd mammalief, ik heb een beeld van hun..zwieber heeft donker half lang haar en minny lang blond..
Misschicken herken ik misschien nog van haar foto en qwertu misschien ook (had jij een foto met een trap toen op dat ene topic!)
Hoeveel mensen komen er eigenlijk?Ik heb halflang koperkleurig haar Maar Min is de kleine en ik de dikke.
Lys, mmmm gekakel dus, maar dan weet ik nog niet wie wie is...
Nou idd mammalief, ik heb een beeld van hun..zwieber heeft donker half lang haar en minny lang blond..
Misschicken herken ik misschien nog van haar foto en qwertu misschien ook (had jij een foto met een trap toen op dat ene topic!)
Hoeveel mensen komen er eigenlijk?Ik heb halflang koperkleurig haar Maar Min is de kleine en ik de dikke.
dinsdag 9 maart 2010 om 22:58
Vinyl: misschien heb ik er overheen gelezen maar weet jij al iets over de kaartjes/bordjes/stickers? Anders vind ik dat iedereen gewoon maar zelf zijn eigen naambordje met avatar mag maken en opspelden met een veiligheidsspeld. Scheelt mij ook weer werk tijdens de meet en kan ik me volledig richten op de rechtszitting.
dinsdag 9 maart 2010 om 23:10
Zwieber, volgens mij heeft Vinyl niks definitief beloofd, die zou alleen kijken of ze een zakje badges kon lenen waar je een papiertje in kan schuiven. Maar dat dan iedereen zelf z'n papiertje zou maken.
Ik heb denk ik zelf nog wel zo'n geval liggen, dus ik kom met avatarbadge.
Het is voor jou en Minny wel zo leuk als je weinig werk hebt aan de stickers/badges. Anders ben je zo eindeloos bezig en kom je nauwelijks to aan het meeten. Dus misschien is het eigen naambordje mee wel een goed idee? En dan nog wat losse stickervellen voor degenen die het vergeten zijn.
Ik heb denk ik zelf nog wel zo'n geval liggen, dus ik kom met avatarbadge.
Het is voor jou en Minny wel zo leuk als je weinig werk hebt aan de stickers/badges. Anders ben je zo eindeloos bezig en kom je nauwelijks to aan het meeten. Dus misschien is het eigen naambordje mee wel een goed idee? En dan nog wat losse stickervellen voor degenen die het vergeten zijn.
dinsdag 9 maart 2010 om 23:25
dinsdag 9 maart 2010 om 23:52