E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
Uit welke richting is dat? (of willen jullie dat ivm herkenning niet zeggen hier?) misschien kan ik mee..
Perfectionisme is niet perfect...
quote:Lys schreef op 09 maart 2010 @ 21:29:

[...]

Ik pulk mijn Nee-Nee sticker wel van de voordeur. Ik ga bordjes met "Visverbod" neerzetten overal, vooral waar ik sta
quote:Lys schreef op 09 maart 2010 @ 21:27:

[...]

Trap er niet in, Yath, trap er niet in! Betekent he-le-maal niets! Niet naar Lys luisteren hoor Yath, ze kent mij helegaar niet eens, heeft me nog nooit gezien en ik zit nimmer met haar aan de telefoon.
Ik kom uit Amsterdam, Yath. (En over de anderen kan ik geen uitspraken doen. )
Hey hallo Yath.. wij gaan toch sááámen?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Maar ik denk dat ik volgende week wel even iets op de hyves zet over welke trein, vanaf welk station vertrekken, etc.

Er is op de hyves ook een carpool-topic. En anders kunnen we elkaar ook op Utrecht CS ontmoeten natuurlijk.
Op Utrecht CS afspreken is een goede. Vind ik.
Natuuurlijk gaan we samen Lavie! Anders durf ik niet! . Maar moet wel alleen met de trein..volgens mij..dus dacht gezelliger als ik met wat anderen in de trein zit.

Stopt jouw trein op Gouda La vie? Ja toch? Kunnen we daar meeten! Enne wat doe je aaaaan?
Mijn trein gaat rechtstreeks naar Oetrekt CS, zonder tussenstop. Maar we verzinnen wel wat!

Ik heb geen idee wat ik aan doe, nog niet over nagedacht

Jij?
Waarom kiezen jullie voor stickers? Ik neem gewoon een neon uithangbord mee naar de meeting.
Ja we houden contact La Vie. Nee geen idee. Zwart in elk geval..ik ben nml altijd in het zwart
quote:Dushi74 schreef op 09 maart 2010 @ 22:33:

Waarom kiezen jullie voor stickers? Ik neem gewoon een neon uithangbord mee naar de meeting.Moet je wel denken om een heul lang verlengsnoer. Of batterijen
Heel lang verlengsnoer natuurlijk Delphi
quote:Teddy82 schreef op 09 maart 2010 @ 21:35:

[...]

scheelt 20 km... valt mee hoor.

alleen het autostoeltje krijg ik er niet uit. met een beetje schikken passen er wel 2 mensen achterin.Gewoon laten zitten dat autostoeltje; daar kan er toch ook eentje in ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:yathibiyya schreef op 09 maart 2010 @ 21:14:

Lys, mmmm gekakel dus, maar dan weet ik nog niet wie wie is...

Nou idd mammalief, ik heb een beeld van hun..zwieber heeft donker half lang haar en minny lang blond..

Misschicken herken ik misschien nog van haar foto en qwertu misschien ook (had jij een foto met een trap toen op dat ene topic!)

Hoeveel mensen komen er eigenlijk?Ik heb halflang koperkleurig haar Maar Min is de kleine en ik de dikke.
quote:Teddy82 schreef op 09 maart 2010 @ 21:38:

[...]

lys weet hoe groot mijn auto is. past wel he lys?En nu niet meer dat grote bakbeest in zo'n enge krappe parkeergarage neerzetten ok ?
quote:minny schreef op 09 maart 2010 @ 22:17:

[...]

Ik ga bordjes met "Visverbod" neerzetten overal, vooral waar ik sta Tsk. Nergens voor nodig. Jij wordt toch teruggegooid als ondermaatse bijvangst
Vinyl: misschien heb ik er overheen gelezen maar weet jij al iets over de kaartjes/bordjes/stickers? Anders vind ik dat iedereen gewoon maar zelf zijn eigen naambordje met avatar mag maken en opspelden met een veiligheidsspeld. Scheelt mij ook weer werk tijdens de meet en kan ik me volledig richten op de rechtszitting.
Zwieber, volgens mij heeft Vinyl niks definitief beloofd, die zou alleen kijken of ze een zakje badges kon lenen waar je een papiertje in kan schuiven. Maar dat dan iedereen zelf z'n papiertje zou maken.

Ik heb denk ik zelf nog wel zo'n geval liggen, dus ik kom met avatarbadge.

Het is voor jou en Minny wel zo leuk als je weinig werk hebt aan de stickers/badges. Anders ben je zo eindeloos bezig en kom je nauwelijks to aan het meeten. Dus misschien is het eigen naambordje mee wel een goed idee? En dan nog wat losse stickervellen voor degenen die het vergeten zijn.
quote:Donkeyshot schreef op 09 maart 2010 @ 22:54:

[...]

Tsk. Nergens voor nodig. Jij wordt toch teruggegooid als ondermaatse bijvangst Ja, makkelijk praten als ik niet hap
quote:Zwieber schreef op 09 maart 2010 @ 22:51:

[...]

Ik heb halflang koperkleurig haar Maar Min is de kleine en ik de dikke.Nu klinken we wel heel erg als één of ander komisch duo
quote:Dushi74 schreef op 09 maart 2010 @ 22:33:

Waarom kiezen jullie voor stickers? Ik neem gewoon een neon uithangbord mee naar de meeting.Ik mijn tamme vlinder, die blijft keurig op mijn schouder zitten de hele tijd. Met behulp van een beetje secondelijm althans.
quote:minny schreef op 09 maart 2010 @ 23:22:

[...]

Ja, makkelijk praten als ik niet hap Ik wilde het al niet opmerken, maar ik dacht al "hier spreekt een gekwetste ego".
quote:qwertu schreef op 09 maart 2010 @ 23:39:

[...]

Ik wilde het al niet opmerken, maar ik dacht al "hier spreekt een gekwetste ego". Ik voel me enkel maar gekwetst omdat ik bij jou geen hoef meer aan de grond krijg sinds je Boogje hebt ontdekt
Ocherm.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven