E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
Oeh, lijkt mij wel errug gezellig! Ik ga even het thuisfront mededelen dat hij op het kleine grut let die dag. Mocht Liko nu hetzelfde bedacht hebben (nou ja... niet viva meet, maar een andere activiteit zonder kind) is het dan een optie om het nageslacht mee te nemen? Of komt iedereen zonder kind?
Kinderen zijn helaas niet welkom, Lika. Maar jij in je uppie wel.
Dan hoop ik dat Liko nog geen plannen heeft
Ik ook Lika!
Gelukt! Ik ben er bij zaterdag. Leuk!
Lika, leuk!!!
Leuk!!!
quote:Brummetje schreef op 16 maart 2010 @ 17:07:

Ik hoop dat ik niet mijn hoofddoek vergeet, anders kan Lys niet frummelen. Oooooh, maar ik doe de Brummel-frummel ook wel zonder hoofddoekje, hoor!
Known to cause insanity in laboratory mice
Het is niet te geloven.......

Het lijkt erop dat ik ziek begin te worden

En ik ben vrijwel nooit ziek!!!

Volgens mij baccillen bij de tandarts opgelopen gisteren, want direct daarna is het begonnen

(en nee het is geen smoes op voorhand)
Je hebt nog een paar dagen om uit te zieken Iry. Gewoon morgen in bed blijven en rustig aan doen zodat je zaterdag weer fris en fruitig bent. En anders in plaats van die zak over je hoofd maar een mondkapje mee?
Leuk dat je ook komt, Lika! (cool al die nieuwe aanmeldingen)

Nijnerella, kom toch ook! *pwetty please*
Nijn MOET gewoon komen, vorige keer had ik speciaal voor Nijn de meet om de hoek geregeld en toen kwam ze niet opdagen. Nu kan dat echt niet hoor!
Oh ja, zodat ik jullie niet besmet, maar dat ik daar zwak ziek en ellendig rondloop? Boeiuh!

Fraai hoor zwieb
Iry, het is nog laaaang geen zaterdag. Lief voor jezelf zijn nu, laat je weer tot gezond verwennen en vertroetelen in de komende dagen. Leg die taak maar bij familie neer (zeg hen: moet van forum, resistance is futile).

En dan zien we je zaterdag!

Beterschap alvast.
Een moeder die in bed blijft?

Hmm......

Maar ik zal veel fruitsapjes gaan drinken
quote:iry schreef op 16 maart 2010 @ 19:30:

Oh ja, zodat ik jullie niet besmet, maar dat ik daar zwak ziek en ellendig rondloop? Boeiuh!

Fraai hoor zwieb Tja, je moet wat over hebben voor je medeforummer hoor! Maar we willen je gewoon graag zien en ik vooral, al dan niet met kaktus mee.
quote:iry schreef op 16 maart 2010 @ 19:30:

Fraai hoor zwieb Zwak, ziek en ellendig is voor ons de enige manier om je nog een beetje de baas te kunnen zijn.
Hahaha, Lys

Forum who?
*proest* Lys....

Ik ga mijn best doen niet echt ziek te worden, alles voor het forum
Krijg nou tieten!!!!

*leest hier dat Iry ook naar de miet gaat*

IRY?
Shit, ik word een beetje jaloers van jullie leuke date met elkaar...........
Tja, dat anderen om dat feit heendraaien vind ik natuurlijk wel jammer, maar dat is de reden, de enige reden die erachter zit.

Sterker nog, achter de schermen hebben wij uitgevogeld wie je tandarts is en hem erbij betrokken.

Wel een beetje zwak van anderen (ik noem geen namen, Zwieber) om daar niet eerlijk over te zijn.

Het komt erop neer, we hebben je er graag bij, maar willen je wel een beetje in toom kunnen houden.

En zo zit het dus echt.
quote:Lys schreef op 16 maart 2010 @ 19:38:

Tja, dat anderen om dat feit heendraaien vind ik natuurlijk wel jammer, maar dat is de reden, de enige reden die erachter zit.

Sterker nog, achter de schermen hebben wij uitgevogeld wie je tandarts is en hem erbij betrokken.

Wel een beetje zwak van anderen (ik noem geen namen, Zwieber) om daar niet eerlijk over te zijn.

Het komt erop neer, we hebben je er graag bij, maar willen je wel een beetje in toom kunnen houden.

En zo zit het dus echt.Pas op hoor anders schrap ik de lezing over de amoebe van de lijst!
Mompelt iets over Lys en rechtszaak...
quote:_69_ schreef op 16 maart 2010 @ 19:37:

Shit, ik word een beetje jaloers van jullie leuke date met elkaar...........Maar dan kom je toch ook, 84 68, 79 78 69

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven